viihdegallup.

Aloittaja vik, joulukuu 20, 2003, 01:59:24

« edellinen - seuraava »

vik

Olen tylsistynyt ja tykkään aina lukea ihmisten vastauksia näihin joten saatte olla etuoikeutetusti kohde tällä kertaa.
Kysymysten aiheet ovat turhanpäiväisiä mutta itseäni hirmusti kiinnostavia. Lisäksi lauseiden muotoilu saattaa muistuttaa huonotasoisen yläasteopettajan koekysymyksiä mutta syytetään siitä kellonaikaa plus monesti mainostmaani laiskuutta.
Ajattelin nyt tunkea tämän muut bändit-osioon vaikka aiheena ei ole pelkästään musiikki mutta täällä on hei niin paljon vähemmän juttuja kuin tuolla sekalaisissa. :D Juge siirtäköön jos kokee aiheelliseksi.

OK.

1 Paljonko kulutat rahaa äänitteisiin vuodessa/kuukaudessa/viikossa? (aika harvalla varmaan on tarkkoja arvioita mutta jos osaa hahmottaa noin-summaa joltain ajanmääreeltä niin olen vallan tyytyväinen)
2 Aito levy vai piraatti/poltettu? Perustele.
3 Ostatko ikinä levyn jos olet kuullut siltä vain yhden biisin/et yhtään?
4 Kuinka usein käyt keikoilla? (tässä kohtaa otetaan huomioon keikallakäyntimahdollisuudet, pk-seudulla pääsee vaikka joka viikko jonnekin kun taas kokemäeltä on rajalliset yhteydet matkustaa poriin jossa joskus on jotain tai tampereelle jossa on aika usein jotain ja utsjoella asuva saa matkata noin kaksi viikkoa päästäkseen edes mihinkään. lisäksi täysi-ikä on usein aika pop)
5 Kivoin festari?
6 Mieti hetki muutamaa lempipändiäsi. Tuleeko suuri osa jostain tietystä maasta? Jos, mistä?
7 Mitä lehtiä luet?
8 Tilaatko/ostatko irtonumeron/luetko kirjastossa?
9 Mitä kirjoja luet?
10 Ostatko vai luotatko kirjastoon?
11 Kuinka usein käyt elokuvissa? (tässäkin tää mahdollisuusjuttu)
12 Vuokraatko?
13 Ostatko?
14 Lempielokuviasi?

Sori tää tökstöks-tyyli ja kysymysten suuri määrä. :< Enkä ees ite vastaa nyt.
Hihi.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Wirtabiuha

#1
1. no siis, mulla menee noihin kuukauden- kahden sisällä 5-eurosta 40...
2 Aito! koska, musta on kivempi että on kansipaperit (okei, kyllä Lerppa ne tekee jos pyytää...) ja että se bändi sais kuitenkin niistä jotain rahaa ja koska mun kämänen kannettava cd-soitin ei soita poltettuja! - tosin musta on ihan okei, jos polttaa eri bändien musaa yhdelle  cdlle niin, että siinä on vaan yks tai kaks biisiä yheltä esiintyjältä.
3. en! ostan sinkun jos yksi biisi on hyvä (ja sen saa sinkkuna...) ::)
4. Aika harvoin, jos täällä pk-seudulla on joku ikä-rajaton keikka, minne haluisin niin sinne sitten.. Vaikka muahan ei minnekkään päästetä, kun mun mutsi on varma että mä olen kauhea nuoriso rikollinen... eli noin 1 kahessa kuussa, jos sitäkään...
5. No toi viime kesän ankka oli oiekein jees, kun en ole ennen päässyt festaamaan ;)
6. mä oon järkytyksekseni todennut että ne on lähinnä kotimaisia.. HIM, denigrate, Apulanta.
7. Mulle tulee soundi, Lerpalle suosikki... ja häpeäkseni luen kavereiden Demejä  :-[ sekä Lerpan mutsin annaa... ;D
8. Kaverit tilaa, tai tilaan ite...
9. kauhukirjoja, joitain hevoskirjoja (ei pillux-kerhon laatukamaa ;D) jah jah... maria kallioita...
10 Luotan kirjastoon, tai saan lahjaksi...
11 Mä käyn yhestä neljään kertaan kuussa, eli aika paljon...
12 No, vanhemmat kaverit vuokraa ja olen niitten nurkissa kattelemassa niiden kanssa, mutta itse en..
13 En Lerppa ostaa ;D
14 Nemoa etsimässä ;D, TSH on ihan loistavia, ja amelie on hyvä sekä kuudes aisti on ihan paras!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

#2
1 Paljonko kulutat rahaa äänitteisiin vuodessa/kuukaudessa/viikossa?
Levy/kaks kuukaudessa oliskohan... hmm.. vähän se vaihtelee

2 Aito levy vai piraatti/poltettu? Perustele.
Lavuliven poltin ittelleni, tiedätte varmaan miksi ;)
Mutta aito levy tottakai aina kun vaan jotenkin siihen kykenee! Tukee bändiä ja saa aidot kannet :)

3 Ostatko ikinä levyn jos olet kuullut siltä vain yhden biisin/et yhtään?
Olen juu, parikin levyä. Tosin bändin tyyli on aina ollut tuttu.

4 Kuinka usein käyt keikoilla?
Liian harvoin! Vaikka kesällä tietty enemmän.

5 Kivoin festari?
Sauna Open Air ja Ilosaari veti tänä vuonna pitkät korret ;)

6 Mieti hetki muutamaa lempipändiäsi. Tuleeko suuri osa jostain tietystä maasta? Jos, mistä?
Hmm.. tää oli aikas paha, koska en oikein tiedä mistä maista mun pitämät bändit tulee ;D

7 Mitä lehtiä luet? Suosikkia, Tieteen Kuvalehteä ja Annaa tulee luettua. Hesaria luen aina kun mahdollisuus...
Nii ja Wirtiksen Soundia :P
8 Tilaatko/ostatko irtonumeron/luetko kirjastossa?
Nuo tulee meille tilattuna juup.

9 Mitä kirjoja luet? Fantasia kirjoja ja sitten ihan tällaista tyyliin "Populärmusik Från Vittula" taikka elämänkertoja :)

10 Ostatko vai luotatko kirjastoon?
Kirjastosta yleensä haen. On kyllä omanakin joitain kirjoja

11 Kuinka usein käyt elokuvissa?
Mahdollisuukset olis hyvät, mutta en hirveän usein käy, ehkä kerran kuussa/kahessa/kolmessa....

12 Vuokraatko?
Joskus
13 Ostatko?
En pahemmin
14 Lempielokuviasi?
Amelie, TSH:at (kävin korjaamassa ;D ), Forrest Cump, Titanic :P , Haastaja (omalla tavalaan). Kauhusta en pidä leffoissa,  poikkeuksena on Kuudes Aisti :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

1. vuodessa tulee ostettua joskus pari levyä.... jos sitäkään....
2. aito, jos todella pitää kyseisestä bändistä. mutta jos vaan haluaa jonkun levyn että voisi kuulla kys. bändin materiaalia enemmän niin kannattaa lainata ja polttaa ;)
3. ostan, jos kavereillani ei ole tätä levyä, että voisin polttaa sen. yleensä olenkin kuullut monilta levyiltä jotka olen ostanut, vain yhden biisin...
4. en käy kauhean usein... yleensä jos joku hyvä bändi tulee tänne niin menen... mutta eipä niitä usein tule.....
5. en oo ollu festareilla...
6. suomesta.  ;) itseasiassa kaikki.
7. säännöllisesti lemmikkiä ja aku ankkaa... joskus savon sanomia.....
8. tilaan
9. koulukirjoja ;)
10. luotan kirjastoon...
11. pari kertaa (puolessa) vuodessa...
12. en.
13. en leffojen sunteen kauheesti tee sitäkään.
14. nousukausi ja helmiä ja sikoja

salza01

1.no tota aika vaikee sanoa.. heitettäskö et jos rahatilanne on hyvä niin 1 levy/kk. mut jos se on heikompi ni 1 levy/3kk..
 
2.aito sellaiselta bändiltä josta tykkään tykkään ja TYKKÄÄN. esim. apulanta. ;) mutta just joku kallis kokoelma [zen café, donkkarit] poltettuna. ehkä nekin sitten joskus aitona kun ne on halvempia. yleensä poltan eka joitaki levyjä ja jos nyt satun tykkäileen ni ostan jos ne on suht. halpoja [eli alennuksessa. ;D ] mutta just lannan levyt ostan kyllä heti aitona.

3.no tämä nyt on vähän kinkkinen. en oo kuullu läheskää kaikkia ismo alangon piisejä, mutta ostan ne levyt siltiki aitona.

4.harvoin. ihan vaan siks ku satun asumaan oulussa johon hyvät bändit tulee k18 keikoille. :(  en oo itseasiassa ollu muilla keikoilla ku apulannan. kesäisin käyn rotuaari piknikissä kuuntelemassa bändejä ulkopuolella. [k18 sekin..] mutta lasketaanko sitä?

5.no en oo ollu ku haapavesi folk-festareilla..

6.jees. suamesta. [ei oikee sytytä nuo ulkomaalaiset.]

7.no kaikkea mitä etee tuodaan. ;) en siis mitenkää säännöllisesti mitää.yleensä matkoille ostan just jonku suosikin/sinäminän/demin et on lukemista.

8.en tilaa. ostan irtonumeroita jos niissä on jotai apulantaan liittyvää tai jos olen just matkalla tjtn. ja kirjastossa en jaksa niitä lukea.

9.tuommosia nuorten kirjoja. [aika valaisevaa..]

10.ostan jos sillepäälle satun. [suomeksi~>jos on ylimääräistä rahaa..]

11.mahollisuuksiahan ois, mutta en jaksa istuskella siellä. olen aika *krhm* levoton immeinen. kerran vuodessa. vakio: ystävänpäivänä. <3

12.harvoin

13.jos on ylimäärästä rahaa.

14.romeo&julia. [tuo on niin vakio.ollu jo montamonta vuotta.] jos nytmuitaki mainitsis nii armageddon, gladiaattori, pahat pojat, hopeanuolet, 10 things i hate about you, gilbert grape, rautanaamio, aina vierelläsi..
[tykkäilen nuista DiCaprion leffoista veri mats.] <3
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

1. no tota kuukaudessa varmaan joku 1-2 levyä
2. No tietenkin aito levy. pitäähän sen bändin saada ansaittu raha.
3. en osta, et kyllä siitä levyltä on täytyny kuulla ainakin kolme biisiä ennenkuin meen ostaan. paitsi apulannan levyt on poikkeuksia ;)
4. noh tota mä en oikeestaan käy kun apulannan keikoilla ja tota...noh, mä käyn kesällä muutaman kerran ja sit talvella muutaman kerran.
5. jaah tota toi onki vaikee kysymys. ehkä ankkarock...
6. ihan suomesta. suomalaiset tekee parasta musaa
7. no meille tulee "katso!" ni mä selaan aina sen sit läpi :)
8. toi katso tulee tilattuna.
9. hyviä kirjoja :)
10. luotan kirjastoon.
11. toi on aika vaikee kysymys, mä käyn satunnaisesti, millon ny sattuu oleen teatterissa pyörimässä hyvä leffa ni meen sit sen kattoon.
12. vuokraan aika harvoin. itseasiassa tosi harvoin.
13. meitin perhe ostaa useesti leffoja.
14. pitkä kuuma kesä, helmiä ja sikoja, monsterit oy ja nasun suuri elokuva :)
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

1. Mulla menee vuodessa äänitteisiin luultavasti noin 100-200 euroa ihan riippuen sen vuotisesta tarjonnasta. tänä vuonna luultavasti meni n. 200 euroa

2. Mä suosin aitoja levyjä, koska niissä on se oma tunnearvonsakin, mutta en voi sanoa etteikö levyhyllystäni löytyisi poltettuja levyjäkin. Poltetun levyn "hankin" jos ei yksinkertaisesti ole varaa aitoon

3. Täytyy myöntää, että olen usein sortunut ostamaan levyn yhden hyvän kuullun biisin perusteella, mutta en ole joutunut pettymään kuin kaksi kertaa (no, sekin ehkä liikaa)

4. Keikoilla ei tule kovinkaan usein loppuen lopuksi käytyä, mutta sanotaan, että 1-6 keikkaa vuodessa...en tarkoita ainoastaan Apista...

5 hmmm...tähän on nyt hieman vaikea vastata, mutta muistelisin, että RMJ oli ihan kiwa juttu (:

6 Suomesta (perustelu: Apulanta, Children of Bodom, Eternal taers of sorrow, Hanoi Rocks, HIM, Lullacry, SaraLee)

7 Mulle tulee Cosmopolitan ja MIX (: Mutta mä luen kaikkea mitä on tarjolla; seiskaa, Vibea, Esquirea ja esimerkiksi Uncuttia

8 Mulle tilataan edellä mainitut lehdet

9 *eh* koulukirjoja ja niitäkin vain jos on pakko *oon varsinainen lukutoukka*

10 Luotan kirjastoon
 
11 yleensä pari, kolme kertaa vuodessa...jälleen riippuen tarjonnasta. Tänä vuonna oon kuitenkin käynyt leffassa 6 kertaa

12 Vuokraan aina silloin tällöin. Tai vuokrataan systerin kanssa joku kiva leffa ja ostetaan 10kg karkkia...harvoin kyllä tulee vuokrattua loppuen lopuksi

13 En ole ostanut mitään leffoja vuosikausiin (:
 
14 Amelié, The Ring, pitkä kuuma kesä, helmiä ja sikoja, Pahat Pojat, Gladiaattori....öööö...kyllä niitä on muitakin, mutta ei tule nyt juuri mieleen nimiä
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

1. Kyllä mä vähintään kaksi levyä ostan kuussa, joskus 10, riippuu rahatilanteesta. Noin 50-200 eurolla/kk.

2. Suosikkibändien levyt ostan kaikki aitoina. Jo ne kansipaperit ovat useissa levyissä ostamisen arvoisia. Jos kyseessä on joku bändi, joka ei ole niin hyvä ja levyllä on ehkä vain pari kuunneltavaa biisiä, poltan sellaset.

3. Taas jos tiedän bändin hyväksi, ostan aina levyn, vaikken ole kuullut yhtään biisiä. Jos on joku uusi bändi, imutan ensin biisit netistä kuunnellakseni, jos hyvä, ostan levyn (yleensä aina, kun keräilen noita levyjä)

4. Harvoin käyn keikoilla, alle 5 kertaa vuodessa.

5. Festarit eivät ole koskaan kivoja.
 
6. Lempibändini tulevat pääosin Brittein saarilta sekä täältä kotosuomesta.

7. Lehtiä luen: Hesari ja jos en aamulla ehdi niin junassa 100 tai Metro lehteä, Soundi, Rumba, Suosikki, kaikki mahdolliset jääkiekkolehdet, yleensäkin urheilulehdet, pienoismallilehdet, myös Anna ja MeNaiset menee :D

8. Tilaan ainoastaan Soundia ja Suosikkia, muut luen kirjastossa tai ostan irtonumeron, ja mummi tuo aina vanhat lehtensä meille, sieltä tulee nuo annat ja seurat ;D

9. Luen sota-, jännitys-, fantasia- ja nuortenkirjallisuutta

10. Harvoin ostan kirjoja, eli kirjastoon luotan. Sitten jos joku niistä lainaamistani on tosi hyvä, on pakko ostaa se itselle.

11. Elokuvissa käyn todella harvoin. Korkeintaan 5 kertaa vuodessa.
 
12. En ole koskaan itse vuokrannut, mutta faijan kanssa on tullut tavaksi vuokrata joku leffa aina kun siellä käyn = taas tuo 5 kertaa vuodessa :D

13. Muistaakseni kaksi leffaa olen ostanut elämäni aikana

14. Sanotaan nyt tuo viimeksi näkemäni Helmiä ja sikoja.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

*Välihuomautus!*

tämmösiä vois tehä lisää.. *WinkWinK* ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

1 hmmm. hyvin vaikea sanoa. mutta kuukaudessa keskimääärin 10 ekeä.
2 aito levy. minä ainakin haluan palkita (ostamalla esim. apulannan levyjä) musiikin tekijöitä heidän meille tekemästään hienosta musiikista.
3 en. tai, ehkä jos vain yhden, mutta harvinaista. ja jos olen pitänyt bändin aikaisemmastakin tuotannosta.
4 aika harvoin, koska asun raahessa ja yleensä pitää matkustaa nivalaan tai ouluun bändejä katsomaan.
5 hmm...ruisrock.
6 suurin osa tulee suomesta. metallica lähes ainut joka on muualta. apulanta, tehosekoitin, yup, zen cáfe...
7 soundia, suosikkia ja rumbaa.
8 tilaan aika paljon ja joskus ostan irtonumeroita.
9 jotain musiikkiin liittyviä aika paljon. ja raamattua.
10 kirjasto mieluummin. en tee kirjoilla mitään sen jälkeen kun olen ne kerran lukenut. paitsi raamatulla ja maalin alta -teoksella:)
11 aika harvoin. raahessa elokuvateatterikin romahti ja harvoin hyviä leffoja täällä pyörii.
12 aika usein
13 joskus
14 pitkä kuuma kesä, sekaisin marista, helmiä ja sikoja, pahat pojat, menolippu mombasaan...
 
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

1. Mmhh.. Mä en käytä kauhesti rahnaa, mutta paljonkohan mä käytän? Kyllä se varmaan ainakin kolminumeroisesksi menee jos aattelee, että paljon vuodessa käyttää.
2. Aito. Bändille menee rahhoo ja se on hyvästä. Ja kai se menee sen bändin kauttaa ns. hyvään tarkoitukseen.
3. Kyllä mä saatan ostaakkin, jos oon kuullu vaan yhen tai kaks kappaletta vaikka radiosta.
4. No, en mä käy oikein ollenkaan. Kesällä käyn vaan yhillä festareilla ja siihen se jääkin. Täällä päin ei oikein käy ketään enkä oo täysikänenkään...
5. Joo, mä en oo kyllä käyny kuin vain ilosaaressa joten mä sanon sen.
6. Useimmat tulee täältä kotisuomesta. Mä tykkään suomalaisesta musiikista. Mä, kun kanssa ymmärrän sitä paremmin, kuin esim englantii.
7. Mä luen sanomalehtee ja sitten näitä "humpuukki" lehtiä..
8. Mä tilaan demii (muttaa oon aatellu pikkuhiljaa lopetella sen) ja kyllä mä ostan sillontällöin jonkun lehden.
9. Mä luen, jos luen sellasii romaaneja. Sellaseii..
10. Mä luotan enemmän kirjastoon.
11. About kerran tai kaks vuodessa.
12. Kyllä mä joskus vuokraan.
13. Harvemmin tulee ostettuu..
14. menolippu mombasaan, pitkä kuuma kesä, THS yms.

rautalintu


Mikä siinä on, kun ihmiset aina kirjottavat THS?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Hups!  :o Sori, mä en huomannu, että toi meni väärinpäin. En mä tiiä...Mulla on varmaan sellanen meganismi päässä, että se menee väkisin noin päin.

Vilkku

#13
1 Paljonko kulutat rahaa äänitteisiin vuodessa/kuukaudessa/viikossa? Viime viikolla ostin kaksi levyä, sitä ennen en oo ostanu pitkään aikaan. Veikkaan, että n. 100€ vuodessa.
2 Aito levy vai piraatti/poltettu? Perustele. Aitoa olla pitää. Kyllä tosiaan jo kansilehtiset on sellasia mitkä vaan tahdon että on. On mulla toki poltettujakin, mutta mieluiten ostan aidon. Ihan kivaahan sekin on että artisti siitä jotain korvausta saa mutta en mä vielä sillä perusteella osta. Sitä paitsi pitää huomioida jälleenmyyntimahdollisuus ;)
3 Ostatko ikinä levyn jos olet kuullut siltä vain yhden biisin/et yhtään? Aika useinkin itseasiassa. En edes useimmiten tahdo kuulla koko levyä ennen ostamista. Viime viikolla ostin juuri yhden levyn tietämättä siltä yhtään kappaletta.
4 Kuinka usein käyt keikoilla? Muutamia kertoja vuodessa. Sanoisin, että 5-10. Liian vähän.
5 Kivoin festari? Kokemusta ainoastaan Provinssista ja Ankasta. Provinssista oon kyllä tykänny.
6 Mieti hetki muutamaa lempipändiäsi. Tuleeko suuri osa jostain tietystä maasta? Jos, mistä? No eipä oikeastaan. Suomalaisia jonkun verran, Briteistä.. Mutta onhan noita vaikka mistä.
7 Mitä lehtiä luet? Hesaria lähinnä.
8 Tilaatko/ostatko irtonumeron/luetko kirjastossa? Hesari toki tulee kotiin. Kirjastossa tulee käytyä ihan liian harvoin.
9 Mitä kirjoja luet? Niitäki ihan liian vähän. En nykyään oikeestaan mitään. Psykologiaa koetan ylppäreitä varten mutta en tiiä miten paljon sitäkään tulis luettua ellei tarttis vaikka kiinnostavaa onkin.
10 Ostatko vai luotatko kirjastoon? Kirjastoon kai luottaisin jos ylipäänsä lukisin.
11 Kuinka usein käyt elokuvissa? Muutaman kerran vuodessa. Riippuu tarjonnasta.
12 Vuokraatko? Nykyään harvoin.
13 Ostatko? Jonkun verran joo.
14 Lempielokuviasi? Unelmien Sielunmessu, Magnolia.
[ -You should see my scars- ]

Silti_Onnellinen

1.en osaa sanoa...Vuodessa 50e.
...en mä tiiä..vaikee arvioida.

2.Aito on aina aito. Just ne kansilehdet ja siinä on jotenkin enemmän "sisältöä" kun se on aito.

3.Joskus pienenä oon halunnu ja saanu cd:itä joista oon kuullu yhen biisin, mut en mä enää sillee. Tyyliin oon kuullu Bon Jovin "It´s my life".. --->"äiti mä haluun joululahjaks Bon Jovin cd:n!"

4.Tänä vuonna olin kolmella apulannan keikalla. Voisin sanoa, että se on aika yleinen...siis silleen, et on hankala päästä jollekin 6 keikalle (mun tapauksessa), vaikka siihen mä pyrin  ;D

5.Ruisrock... (?)... tai Ankkarock (?)...

6.Kyllä. SUOMESTA.

7.Soundi.Demi.

8.Tilaan Demiä. Luen kaupoissa lehtiä... (hyi muo!)  ;)

9.äääp...en enää juuri lue. mä oon joskus ollu hirmu lukutoukka. sain kai tarpeekseni.

10.Kirjasto on ihan luotettava paikka.

11.en oikeestaan kovin usein. mut ainakin viis kertaa vuodessa... (?)

12.en.

13.joskus.

14.Pitkä kuuma kesä, Mombasa, Painajainen Elm Streetillä *wirn*, Pahat pojat, About a boy,....ööö...on niitä muitakin..ei vaan just nyt tuu mieleen.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.