viihdegallup.

Aloittaja vik, joulukuu 20, 2003, 01:59:24

« edellinen - seuraava »

blind_eye

1. jotain 20€ kuukaudessa...?
2. aito. mehdollisimman usein. jotenkin vaan tuntuu paremmalta ja luotettavammalta. ja sitten tietenkin se kansilehti...  :)
3. no en yleensä. mielummin sinkun ostan.
4. niin usein kun mielestäni sen arvoisia bändejä tulee tänne (niitä on kyllä tosi vähän) joten n. 2 (+festarit).
5. Tammerfest  :)
6. juu-u. Suomi  :)
7. Monia. (soundi, demi, suosikki, mix, jääkiekkolehti, futari...)
8. Tilaan (tai siis tulee kun olen lisenssipelaaja-> Futari) ja luen kirjastossa...tai ostan irtonumeron  :)
9. Aika paljon kauhu/jännitys- kirjoja...ja fantasiaa.
10. Kyllä mä luotan kirjastoon... tai sitten saan lahjaksi.
11. ehkä 2 kertaa kuukaudessa... noin.
12. no joskus. riippuu vuokraanko mitä...  ;D
13. riippuu taas et mitä...
14. tsh:t, helmiä ja sikoja, pitkä kuuma kesä, mustan helmen kirous, mombasa.... niitä on niin monia   :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

katie

1. 20 euroa korkeintaa kuukaudessa :o
2. aito on aito ja siinä on biisivihko ja kivoja kuvia yleensä bändistä ja silleen tukee bändin duunia :-*
3. olen ostanut levyn usein, vaikka olen kuullut siltä vain pari biisiä
4. täysi-ikäinen jo olen, ainakin pari kertaa kuukaudessa tai edes kerran. riippuu onko lempibändeillä keikkoja :D
5. kuopiorock. no en oo ollu isoilla festareilla :-[
6. kotimaasta suurin osa!
7. demi, suosikki, mix  :-X , seiska, anna, soundi.. luen aika paljon lehtiä
8. tilaan, mut luen paljon myös muualla..kotona, kirjastos
9. luen aika vähän kirjoja, mut romaaneja yleensä.
10. kirjastosta lainaan ne vähäiset lukemiseni
11. liian harvoin.
12. nyt alan vuokraamaan, kun sain videot ;D
13 ostan, ostan!
14. Menolippu mombasaan, helmiä ja sikoja, mustan helmen krous, 10things I hate about you  ;D

punainen

1.Riippuen rahatilanteesta n. 20-60euroo
2.Aito,harva artisti rikastuu levymyynnillä ainakin jos kyse on suomalaisista yhtyeistä,joten tietenkin haluan kannattaa sitä.Piraattien ostaminen on väärin,en mäkään halua et hoku käärisi rahat mun työstä!Polttaminen on ok vaik en itse omista yhtään poltettua,vielä.Totuus on että levyt ovat törkeen kalliita ja jos  musateollisuus haluaisi että ihmiset eivät imuroisi netistä biisejä,täytyisi levyjen hintojen laskea.Niin ja mäkin tykkään et mul on se "oikea" levy kädess´ä kansineen päivineen.
3.No apulannan polen ostanut ;Dolen kyllä ostanut kuulematta yhtäkään kipaletta,tosin olen ollut tietoinen bändin musasta ja kuullut ehkä jotain muuta matskuu joka on ollut vakuuttavaa.
4.Ehkä noin kerran kahessa kolmessa kuukaudessa.Kesällä tietty festareilla ja muilla ilmasilla musatapahtumilla.Yleensä jos Apulanta on kiertueella niin silloin tulee kuitattua tää keikalla käynti.
5.En oo vielä paljo ehtiny käydä joten ei ole paljo vertailu kohteita.Mä sanon silti Provinssi veikken ole siellä vielä koskaan käyny,mutta tänä kesänä asiaan tulee korjaus ja mun haave toteutuu vihdoin!
6.Suomesta 70-80%! Sitte tietty Jenkit,Saksa,Kanada,Iso-Britannia ja irlanti...
7.Mä luen mitä vaan mitä eteeni sattuu!Paitsi mun isälle tulevia talouselämää,golf-lehteä ja viini-lehteä.
8.lähinnä kirjastossa ja kavereilla.äiti tilaa mulle suosikkia, mut oon ajatellu vaihtaa sen soundiin,mutta toisaalta jos soudissa ei satu olee sun lempibändeistä juttua niin ei siinäkään ile välttämättä paljoa luettavaa silloin...ja sanottakoon vielä että inhoon Cosmopolitan-nimistä lehteä ja boikotoin sitä sydämestäni!
9.luen tosi vähä...Stephen kingistä olen tykännyt!
10.kirjasto,mutta jos oon lukenu tosi hyvän kirjan ostan sen kyllä silloin divarista.
11.Noin 2 kertaa vuodessa...
12.Itseasiassa en.
13.Jos oon nähny jo aiemmin leffan ja pidin diitä niin kyllä ostan.
14.Fight Club,Gangs of New York,Muumipeikko ja pyrstötähti,Before Sunrise,Pitkä kuuma kesä...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Jyppari

1. Riippuu aika paljon, kesällä on enemmän rahaa mutta sanotaan että 40e./kk

2. Aito ehdottomasti. En pelkästään ajattele artistia/ bändiä vaan itseänikin. Haluan vaan ehdottomasti että levy on aito, eikä mikään heikko piraatti ilman kansivihkosta jne.

3. Olen ostanut monesti. En pettynyt kertaakaan.

4. Enimmäkseen jos omalle paikkakunnalle joku eksyy keikalle. Yleensä ne bändit on "en ole koskaan kuulukkaan" bändejä ja ilmainen sisään pääsy.

5. En ole hirveästi käynyt. Ankkarock 1996. En tiedä.

6. Tulee Suomesta.

7. Enpä juuri mitään.. playboy ja Jallu..  :D

8. En tilaa. Joskus luen jonkun toisen luona tms..

9. Elämänkerrat käy mulle. Koulukirjat ei.

10. Ostan.

11. Elämäni aikana kai 5 kertaa käynyt joista 4 on nyt vuoden sisällä.

12. En. Katon telkkarista joskus jos kiinnostaa eikä ole muutakaan tekemistä. En "osaa" keskittyä elokuviin..

13. Joskus jotain pakollisia. Musiikkiin liittyviä elokuvia.

14. Täältä tullaan elämä, Pitkä kuuma kesä..

piksi

1. Noin 20e<, riippuen rahatilanteesta.

2. Aito kansien ja bändin tukemisen takia. Olen kyllä polttanutkin CD:itä itselleni, piraatteja en ole ostanut enkä aiokaan.

3. Olen ostanut monestikin.

4. Kesäisin festareilla, muuten täälläpäin ei ole mitään käymisen arvoisia keikkoja kovinkaan usein. Tämän vuoden täysi-ikäistyminen tosin avannut lisää ovia keikkoja ajatellen.

5. Provinssi ollut aika kova, Ilosaari pitää testata ensi vuonna.

6. Suomesta.

7. Enpä kovin usein lue. Joitain jotka sattuvat osumaan käteen. En osaa sanoa tiettyä.

8. Ostan irtonumeron jos joku aihe kiinnostaa erityisesti.

9. Stephen Kingin kirjoja, ja tottakai ah-niin-viihdyttäviä koulukirjoja.

10. Kirjastoon luotan. Joskus saatan ostaakin.

11. En kovinkaan usein, ehkä joku kerran tai kaksi kuussa.

12. Silloin tällöin vuokraan.

13. En useinkaan osta elokuvia, ellei kyseessä ole joku todellinen helmi.

14. American History X (tämä on NIIN paras, suosittelen), Green Mile, Fight Club, Cube, Pearl Harbor...

The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

hendu

1. kuukaudessa vähintään 20€
2. Aito tottakai! Pitäähän artistien jostain rahaa saada:)!
3. riippuu bändistä. apiksen ostan ;)
4. vauhtelee. mahd. usein. Varsinkin jos on lemppari bändi kyseessä.
5. ei ole hirveesti kokemusta. mut rmj
6. Suomesta suurinosa! Tykkään biiseista jossa on joku viesti/tarina!
7. Jääkiekkolehtiä, ikävä kyllä juoru, uutislehtiä, urheilu, musiikki
8. tilaan ja kirjastos käyn
9. Rikoskirjoja, tosi tarinoihin perustuvia!
10. molempia tasapuolisesti
11. pari kert. kuukaudes.
12. vuokraan kerran viikos ja ikävä kyllä imutan paljon leffoi!
13. En yleensä osta!
14. Memento, basic, pitkä kuuma kesä, pulp fiction, ym..
Kiitos.
Temosen pomppubasso

Helva

1 Varmaan kans noin 20e/kk.. Menis kyllä paljon paljon enemmän jos tota rahaa olis..
2 AITO!! Koska oon niin visuaalinen ihminen että haluan kokonaisen kansivihkosen ja sitä kun ei yleensä saa piraatin mukana.
3 Kyllä joskus, mutta noi levyt jää kyl yleensä vähän vähemmälle kuuntelulle..
4 En oikeestaan kauheesti käy muilla keikoilla ku apulannan.. Paitsi tietty festareilla.. Ja kun kaverit pakottaa lempiartistiensa keikoille.. Mutta apulannan keikoilla tulee yleensä aina käytyy kun vaan esiintyvät tampereella..
5 Kivoin festari millä tänä vuonna olin oli ruisrock..
6 Kyllähän ne tonne ameerikan puolelle menee..
7 kirjaston lehtiä.. Soundi, suosikki ja rumba.. Ilmaislehdistä cityä ja suee.. ja sit cosmoo..  ;)
8 Sekä tilaan että ostan irtonumeroita että luen kirjastossa..
9 Englannin kielisiä kauhukirjoja.. Todella minimaalisen vähän kylläkin.. Suomen kielisiin kirjoihin en jostain syystä pysty keskittyyn..  
10 Kirjastoon luotan!
11 Aina kun sattuu tulemaan joku hyvä elokuva ja jos on ylimääräistä rahaa.. Aika harvoin siis.. Noin 4 krt/v
12 Ikinä en ole leffaa vuokrannut.. Muut perheen jäsenet tekevät sen puolestani..
13 En osta elokuvia kuin tooodella harvoin..
14 Niitä on monia mutta Elossa ja Seitsemän on ihan sairaan hyviä kestosuosikkeja ja vähän uudemmista S.W.A.T on hyvä! Harry Potteritki kyllä oli hyviä! Tosin tokaa en ole nähnyt, vain ekan ja kolmannen..

mustapiste

1 Paljonko kulutat rahaa äänitteisiin vuodessa/kuukaudessa/viikossa? (aika harvalla varmaan on tarkkoja arvioita mutta jos osaa hahmottaa noin-summaa joltain ajanmääreeltä niin olen vallan tyytyväinen)
--->aika vaikee sanoa, joskus tulee enemmän polteltua ja joskus osteltua, en osaa oikeen sanoo.
2 Aito levy vai piraatti/poltettu? Perustele.
---> aito levy sen olla pitäis, aina se on tunnearvosempi. muta kun ei ole rahaa niin sitten tulee polteltua... :///
3 Ostatko ikinä levyn jos olet kuullut siltä vain yhden biisin/et yhtään?
---> joskus päähän pistosta
4 Kuinka usein käyt keikoilla? (tässä kohtaa otetaan huomioon keikallakäyntimahdollisuudet, pk-seudulla pääsee vaikka joka viikko jonnekin kun taas kokemäeltä on rajalliset yhteydet matkustaa poriin jossa joskus on jotain tai tampereelle jossa on aika usein jotain ja utsjoella asuva saa matkata noin kaksi viikkoa päästäkseen edes mihinkään. lisäksi täysi-ikä on usein aika pop)
---> harvoi...
5 Kivoin festari?
---> ankkarock  :D
6 Mieti hetki muutamaa lempipändiäsi. Tuleeko suuri osa jostain tietystä maasta? Jos, mistä?
---> aika moni tulee tuolta englannin puolelta kun mietiskelee. :>
7 Mitä lehtiä luet?
---> mitä niitä nyt tulee luettua, ei mulle mitään lehtiä tule tällä hetkellä... :<<< mut musiikkilehtiä pääosin ja sillee.
8 Tilaatko/ostatko irtonumeron/luetko kirjastossa?
---> ostan irtonumeroita
9 Mitä kirjoja luet?
---> fantasiaa, kauhua, asiaa. stephen king on tällä hetkellä lemppari kirjailija, kingin kirjoja tulee luettua nyt eniten
10 Ostatko vai luotatko kirjastoon?
---> luotan aika täysillä kirjastoon, jos nyt ei lahjaks saa jotain kirjoja tai sitte löydä jotain aarteita mutsin kirjahyllystä. :>
11 Kuinka usein käyt elokuvissa? (tässäkin tää mahdollisuusjuttu)
---> sillon tällön ku pyörii joku mikä on pakko käydä kattoo
12 Vuokraatko?
---> joo, aika usein
13 Ostatko?
---> en kovin usein
14 Lempielokuviasi?
---> niitä onkin monia. matrixit, Pirates of the carribbean, taking lives, meno paluu helvettiin ja onhan niitä. :>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

hahahahaaa, vastaan toisen kerran! ei kukaan voi todistaa et [tuuli] on sama kuin tuuli*  :D

1. Yhesti mulla oli hirvee levyjen osto buumi, se oli sitä aikaa ku oli pakko saada kaikki Apiksen levyt, ja olin rakastunut siihen musiikkiin.. noh olen yhä, mut mul onki ne levyt! nyt ei enää niinkään ku on toi tavoite saavutettu. Muutama levy vuodessa ( yhdesti saatoin laittaa levyihin jopa melkei 200 euroo 1½ vuodessa!! )..
2. Aito! Koska silloin pystyn lukemaan mahdollisia lyyrikoita samalla kun kuuntelen. Kuullostaa typerältä mutta aidot levyt näyttävät myös paremmalta levyhyllyssä. Ja kiltimpää se on artistiakin kohtaan!
3 Juuh, oon ostanu montaki levyy sillee et oon kuullu vain pari biisiä, ja ne saattavat olla jopa parhaimpia levyjäni! Esim Avril Lavignen Under my skin, ja Protonin 22:15. Mutta en osta, ellen ole kuullut yhtäkään biisiä!
4 Harvoin, mutta mä oonki vasta 15 ja asun Kuopiossa. Sit musiikkimaku on niin rajoittunut etten kyllä singahda heti jokaisen tyypin keikalle joka tänne tulee. Siitä on yli vuosi kun viimeks keikalla olin!
5 En ole ollut festareilla, mutta Ankassa haluaisin käydä. Tai ilosaaressa.
6 Suomalaisista tykkään! Apulanta on ykkönen, Donkkarit on ok, samoin Protoni. Mut Avril Lavigne on myös parempaan päin, ja se on sit ulkomaalainen.
7 Lemmikki tulee kestona! ihana lehti! (:
8 Tilaan Lemmikkiä.. nii ja Aku Ankka on toinen.
9 Koulukirjoja mut plääh... yäk!
10 Suomen koululaitos betalar! en mää lue!! ja äiti joskus jotain joululahjaks ostaa.. kyl mä ne yritän lukee..
11 Mahdollisuushan ois käyä vaik joka viikko, mut rahat. ;) ja ei tääl nyt ihan hirveesti houkuttelevia leffoja pyöri. Käyn ehkä kerran puolessa vuodessa.
12 Juuh! Vuokraillaan kavereitten kanssa ain sillon tällön jotain hauskoja. Viimeks katottiin pari päivää sitte Ota kiinni jos saat. Voi ei! x)
13 No jotain DVD:itä.. jos löytyy sellanen mitä oon elokuvista asti odottanut.
14 The Mexican on loissstava! Troija on hyvä.
allekirjoittanut

pasi

1. se vähän riippuu mitä levyjä tiettynä kuukautena tulee, mutta sanotaanko 20-60 ekua

2. aito!! koska se on kunnioitusta kyseisen levyn bändiä kohtaan, ja kiitos hyvästä työstä.

3.apulannan tapauksessa kyllä.. muussa tapauksessa ostan sinkun jos niitä löytyy.

4. about 25 kertaa, sekin riippuu bändeistä, viimevuosi oli kyllä suotuinen pohojanmaata kohtaan :)

5. mä pidän provinssista.. niin monta hyvää muistoa!

6. tulee..suomesta!

7. aku ankkaa, hohtoa, seiskaa.

8. tilaan, ostan ja luen kirjastossa

9. meikä ei kirjoja lue :)

10. kirjat ei ole mua varten

11. about joka kolmas kuukausi..tääkin riippuu elokuva tarjonnasta

12. vuokraan  sipsien ja valkosipulidipin kera ainakin kerran kuukaudessa.

13. joo... ja mä aina ihimettelen mihin se palkka katoaa.. dvd elokuviin menee helposti 200 ekua kuukaudessa... pitäis vähentää,  loppuu tila :)

14. fight club, seitsemän, pulp fiction ja kill bill

adalmiina

1 Paljonko kulutat rahaa äänitteisiin vuodessa/kuukaudessa/viikossa?
ihan tarpeeks paljon...

aito,riippuu tietysti bändistä ja rahatilanteesta..

monestikki

4 Kuinka usein käyt keikoilla?
parhaimmillaan 2 kertaa kuussa,nyt viime aikoina on tullu pyörittyä aika paljon "teinien tanssipaikoissa"...

5 Kivoin festari?
en oo ollu ku kaustisella

6 Mieti hetki muutamaa lempipändiäsi. Tuleeko suuri osa jostain tietystä maasta? Jos, mistä?
suurin osa Suomesta

7 Mitä lehtiä luet?selaan melkein kaikki mitä meille tulee(niit on paljon).aku ankka,koiramme,pilke,ne luen yleensä kokonaan
en tilaa mitään,harvemmin ostan,enkä kovin usein myöskään lue kirjastossa

9 Mitä kirjoja luet?hyvin monenlaisia,tyylillä:silmät kiinni eka kirja mikä sattuu hyllystä käteen  :D

jos ostan kirjan,se on todennäköisesti laulu/musiikkikirja
muuten aina kirjastosta

11 Kuinka usein käyt elokuvissa?
hyvin harvoin

12 Vuokraatko?
enpä juur
13 Ostatko?
En
14 Lempielokuviasi?
Amelie,pitkä kuuma kesä,menolippu mombasaan,helmiä ja sikoja

Painkiller

Gallupit on kivoja :)

1. Levyihin menee ihan tajuttomasti rahaa. Tammikuussa meni reippasti yli sata euroa...se vähän vaihtelee.
2. Aito levy on aina parempi. On se ihan erilaista pitää kädessä aitoa levyä jossa on sisälehdet ja kaikki. Ja sillon muusikko saa sen tienestinsä tekemästään työstä. Mut jos joku nyt haluaa Virosta käydä ostamassa piraattilevynä vaikka Robbie Williamsia niin tuskin se Robbien talouteen hirveesti vaikuttaa. Ainoo vaan et mihin ne rahat sit menee jolla ostat sen piraatin..mut joo, aitoaitoaito!
3. Oon monesti ostanu levyn vaikka oon kuullu siitä vaan yhden biisin. Joskus on kannattanut, joskus ei :) Mut kyl mä yleensä tiedän mistä tykkään.
4. Keikoilla tulee käytyä liian vähän, koska asun pienessä kylässä. Siihen menee aikaa, rahaa ja vaivaa. Viimeks olin muistaakseni joulukuussa Tavastialla.
5. Kivoin festari..no, viime juhannuksena Raumalla oli kyllä ehkä kivointa mitä koskaan. Raumanmerenjuhannus tähän mennessä :)
6. Suurin osa lempibändeistä tulee Suomesta! Hyvä Suomi!
7. Luen musiikki- ja juorulehtiä :)
8. Ostan lehden tai tilaan tai luen kaupassa.
9. En lue enää kirjoja juuri lainkaan. Tehiksen Oton runokirja täytyy kyllä tsekata.
11. Elokuvissa käyn melko harvoin. Eilen kävin pitkästä aikaa. Käytiin kattoo "Kauna". Se oli aika hirvee. Siinä oli semmonen tosi pelottava muija! :D
12. Vuokrattua leffoja tulee paljon useemmin.
13. Ja joskus ostettua, aika vähän tosin. Ostan mieluummin levyjä.
14. Kauhuleffat on best! Sit toi Pirates of the Caribbean oli huippu. Johnny Depp oli nam!

medelin

1 Paljonko kulutat rahaa äänitteisiin
vuodessa/kuukaudessa/viikossa? (aika harvalla varmaan on tarkkoja arvioita mutta jos osaa hahmottaa noin-summaa joltain ajanmääreeltä niin olen vallan tyytyväinen)
* hmm.. voisiko olla jopa 300 euroa vuodessa?
*Aito tietysti, piraatilla ei ole minkäänlaista arvoa.
*kyllä, näin olen tehnyt, rakastunut sitten koko levyyn kylläkin :D
4 Kuinka usein käyt keikoilla? (tässä kohtaa otetaan huomioon keikallakäyntimahdollisuudet, pk-seudulla pääsee vaikka joka viikko jonnekin kun taas kokemäeltä on rajalliset yhteydet matkustaa poriin jossa joskus on jotain tai tampereelle jossa on aika usein jotain ja utsjoella asuva saa matkata noin kaksi viikkoa päästäkseen edes mihinkään. lisäksi täysi-ikä on usein aika pop)
*Ikäni vuoksi äiti määrää minne saa mennä eli melkein ei minnekkään, mutta kun määräysvalta on minulla, pompin keikoilla niin paljon kun rahaa riittää o/
5 Kivoin festari?
*Näitäkään en voi niin paljoa harrastaa mitä tahtoisin, joten paha sanoa :/
*Suomesta. Ruotsista.
7 Mitä lehtiä luet?
*Kirjastossa soundia, sinäminää, suosikkia, kotona demiä, aku ankkaa ja trendiä. Mummolla luen Me Naisia :D
*Tilaan Demiä, tuossahan nuo ylempänä jo lukevatkin.
9 Mitä kirjoja luet?
*Fantasia- ja nuortenkirjoja.
Kirjasto on kätevä.
11 Kuinka usein käyt elokuvissa? (tässäkin tää mahdollisuusjuttu)
*Ainakin kerran kahden kuun sisällä.
12 Vuokraatko?
Kyllä, melko usein.
13 Ostatko?
*Jos on hyvä elokuva jonka tahtoo nähdä uudelleen ja uudelleen.
14 Lempielokuviasi?
*DONNIE DARKO <3 sitten muita perhosvaikutus, virgin suicides ja disco pigs. Kauna oli kanssa aika mielenkiintoinen :D
Minä tahdon paikkaan auringossa

hendu

1.Paljonko kulutat rahaa äänitteisiin vuodessa/kuukaudessa/viikossa?
-Oisko n.20-40€ kuukaudessa!
2.Aito levy vai piraatti/poltettu?
-Aitoja tottakai!! Artistien pitää saada rahansa heidän sydänverellä tehdysitä levyistä. Ehdoton ei piraateille
3.Ostatko ikinä levyn jos olet kuullut siltä vain yhden biisin/et yhtään?
-Riippuu bändistä! Jos tiedän et se on hyvä bändi niin voin ostaa vaik oon kuullut vain yhen biisin!
4.Kuinka usein käyt keikoilla?
-mahdollisimman usein, sanotaan et kerran kuussa!
5.Kivoin festari?
-RMJ
6.Mieti hetki muutamaa lempipändiäsi. Tuleeko suuri osa jostain tietystä maasta? Jos, mistä?
- Suomesta
7.Mitä lehtiä luet?
-musiikki lehtiä, kiekkolehtiä, juorulehtiä ;D
8.Tilaatko/ostatko irtonumeron/luetko kirjastossa?
-kirjastossa luen!
9.Mitä kirjoja luet?
-luen harvoin, mut rikoksiin liittyviä
10.Ostatko vai luotatko kirjastoon?
-luotan kirjastoon
11.Kuinka usein käyt elokuvissa? (tässäkin tää mahdollisuusjuttu)
- vähintään kerran kahessa viikossa, mut joskus paljon useemminkin
12 Vuokraatko?
-kyllä
13 Ostatko?
-ostan joskus
14 Lempielokuviasi?
-basic, memento, titanic ;D, taistelutoverit ja paljon muita
Temosen pomppubasso

Syntinen(Guest)

1. En kovinkaan paljon. Yleensä äitini ostaa levyni.  :P
2. Ehdottomasti aito! Aito on aina parempi. Poltetut levyt eivät välttämättä edes aina kuulu joka paikassa.
3. Yleensä en, mutta olen sortunut siihen esim. Within Temptationin ja Negativen kohdalla.
4. Harvemmin. Täältä tuppukylästä kun on matkaa melkein kaikkiin kaupunkeihin aika lailla. Ja yleensä ne ovat aina K-18-keikkoja..
5. Enpäs tiedä, kun en ole ollut festareilla..
6. Suomesta
7. MIXiä, Soundia..
8. Sekä että
9. Jännäreitä, kauhua..
10. Sekä että
11. Tosi harvoin. Huomenna katsomaan Tyttö, sinä olet tähti!  :)
12. Joskus
13. En.
14. Monia

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.