The Crash

Aloittaja puska, marraskuu 15, 2005, 09:01:28

« edellinen - seuraava »

puska

The Crashista täällä ei näytä vielä olevan topicin alla juttua. Mitäs tykkäätte?

Minun kohdallani tämän bändin kohdalla on käynyt kehitys, joka on varmasti monelle tuttu. Aluksi vihasin bändiä aivan suunnattomasti. Mutta sitten tapahtui se PLING ja huomasinkinm pitäväni siitä, ja juuri siitä Brunilan "kimityksestä" mitä aiemmin vihasin. Jotenkin se on vaan niin hellyyttävää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

En pidä hirveästi Teemun äänestä, mutta ei The Crash niin paha ole, että pitäisi juosta festareilla karkuun, kuten Maija Vilkkumaata tai Egotrippiä. Niillä on pari ihan mukavaakin biisiä. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

joo ihan ok. ei oo kyllä tullu vielä mitään tosi säväyttävää crashilta.
allekirjoittanut

jouhu

Crashi on miulle oikeestaan ollu aina sellanen ihan ok bändi. Että jos kuuleekin jossain, niin kyllä sitä kuuntelee mutta en myöskään innostu siitä silleen.

puska

Minä kun olen törmännyt sellaisiin ihmisiin, jotka joko vihaavat kyseistä bändiä tai rakastavat sitä. Olen ällistynyt löytäessäni teidän kaltaisia neutraalisti suhtautuvia ihmisiä   :o
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

GodMustHateMe

Ihan ok bändi. Ei oikein mitään hyvää eikä pahaa sanottavaa. Pari ihan ok biisiä, mutta ei kuulu lemppareihini. Yhtään levyä en omista enkä ole livenäkään nähnyt.

Tounakka

Pari ihan hienoo biisiä, mut lähinnä niitä, joilla vain se hitti on kuunneltava. ;/  
Tykkään laulajan tyylistä laulaa, kun eihän se poika edes samallatavalla puhu. Selkee tavaramerkki. ^_^

blind_eye

The Crash on mun parhaan kaverin lempibändi. Silloin kun seiskalla tutustuttiin niin laitoin sille soimaan Apulantaa ja se sitten pisti mulle Crashia. Se tykkäs Apulannasta, ja mää Crashista. Eli tykkään juu  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

forte

Minulla ei mitään kehityksiä kyllä ole tapahtunut. Joskus pentuna kuulin ensimmäisen kerran kappaleen. Mikäpä siinä, mietin vaan että juu jotain isosiskon musiikkia mutta nyt tyksin itse Crashista, myös Teemun äänestä, ja oikein urakalla. Bändi erottuu kivasti, melodiat on hunajaa ja samoin soitto. Minä en löydä yhtäkään miinusta koko jutusta. ^^
the coldest blood runs through my veins

Dilduska

The Chras on jotenkii sellanen ihana bändi... mukavaa musiikkia... tai no jos kuuntelee Pony riden sanat vähän paremmin, niin ei se niin ihanaa ole, mutta kuullostaa kivalta.... ei huonot sanat kyllä ollenkaan... <- liikaa pisteitä...
Plaah...



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.