Teräsbetoni

Aloittaja dai_19xx, huhtikuu 30, 2005, 05:39:37

« edellinen - seuraava »

dai_19xx

Eli nyt tämä uusi 'hevybändi' jonka uusin hitti on taivas lyö tulta. Oletteko kuullet entä mikä on mielipiteenne?

Minusta tuon on hyvä koska eihän se muuten jäisikään soimaan päähän.
You are fuckin emo!

[tuuli]

aika tullut ooooon!!!!  :D
allekirjoittanut

jouhu

Öööö.... Sanotaanko näin, että hyvää huumorimusiikkia. :)

[tuuli]

voi ei oikeesti, tulee tosta aina mieleen se kun yleX:n aamussa ( muistaakseni ) juhalahti matki tota ''aika tullut ooon'' kohtaa.  ;D
hirmu wannabe airon maiden!  :D mut ihan hyvässä (huumori-) mielessä! tykkään tosta ekasta sinkusta.
allekirjoittanut

Lerppa

#4
Joskus musiikki on niin huonoa, että siitä on pakko pitää. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Teräsbetonin Rantanen on mun kaverin kaveri  :) Ja on tuottanu mun kaverin demon, hyvää jälkeä mun kaverin suunnalla siis, mutta itse Teräsbetonista en oikeen osaa sanoa mitään....Luulen että bändistä tulee aika tähdenlento, sillä eihän tollanen huumorimusa kauas kanna, vaikka siis bändi sanookin tekevänsä ihan tosissaan hommaa....
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Wirtabiuha

LainaaLuulen että bändistä tulee aika tähdenlento, sillä eihän tollanen huumorimusa kauas kanna, vaikka siis bändi sanookin tekevänsä ihan tosissaan hommaa....

Kyl mäki sanoisin...

Se näitten Orjatar-biisi on ihan kamala!  Ajatteleekohan ne oikeesti niin vai vittuileeko ne niille jotka niin kelaa. Alistaminen kunniaan.
  nojoo, mutta voi toi kestääkin tuo musa, tosin ne varmaan taantuu aika huolella vuoden sisällä.


Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Painkiller

Kyllä tänne musaa mahtuu..ihan hauskaa meininkiä..huvittavaahan se on, mut ei haittaa :P Esiintyivät torstaina Juuso&Tuomakses ja oli mukavanhassua ;) Innolla odottelen kesää..Karkkilassa siis Beach Party, jossa esiintyy mm. Teräsbetoni ja Apulanta.

puska

Haha, loistava myös. Hymyilemään pistää.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

eliisa

Jos biisi jää soimaan tämän tytön päähän niin se ei ole huono. Hyvä bändi.  ;)

Helva

Ihan parasta musiikkia just! Musta on kiva kun tollaseen raskaampaan musiikkiin on yhdistetty tollasta laulua.. Tosi usein nimittäin varsinkin juuri raskaamman musiikin kohdalla on niin, että vaikka tykkään ihan sairaasti muuten biisistä niin joku ihme örinälaulu/huuto pilaa sen kokonaan..

Aapsu

Teräsbetoni on meidän koulusta! Ne alotti alunperin yhtä kurssia varten tehtynä vitsinä. Ihan hauskaa, että siltä pohjalta on päässy noin tiuhaan radiosoittoon ym.

Mää oli tolla samalla kurssilla (pari vuotta myöhemmin) mukana tämmösessä bändissä ----> www.bignbad.tk
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

hähähää, mitä kuuntelenkaan tällä hetkellä! taivasch lyö tultha!  :D mä tykkään tästä! niin huono että niin hyvä!  :-* ;D
allekirjoittanut

emmi

ohan toi joo aika läppä bändi kai tjtn  :D
Mut ihan kuunneltava biisi ainakin toi taivas lyö tulta. Mua vaan ärsyttää kun jos toi tulee radiosta ja faija kuulee sen ni se alkaa aina itekkin laulaa sitä ja varsinkin just niissä kohdissa missä se laulaja nostaa sitä ääntään pilviin.  ;D
jeah.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Lainaaohan toi joo aika läppä bändi kai tjtn  :D
Mut ihan kuunneltava biisi ainakin toi taivas lyö tulta. Mua vaan ärsyttää kun jos toi tulee radiosta ja faija kuulee sen ni se alkaa aina itekkin laulaa sitä ja varsinkin just niissä kohdissa missä se laulaja nostaa sitä ääntään pilviin.  ;D
jeah.


mua ärsyttää se, kun äitillä meni hermot tohon biisiin ja en voi kuunnella sitä!  :D
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.