TOP 10 bändinne...?

Aloittaja Hallaa, kesäkuu 11, 2004, 01:11:52

« edellinen - seuraava »

hande^

jaa-a... Taidetaan kaikki olla kunnon Lantapäitä. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

taika^^

mulla ei ookkaa ykkösenä :P
pääs vast kuudenneks :D
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Silti_Onnellinen

1. Apulanta
2. No Shame
3. Ramones
4. Misfits
5. Tehosekoitin
6. Hanoi Rocks
7. Oasis
7. Sex Pistols
8. Nirvana
9. Zen Cafe
10. Pelle Miljoona
 ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Wirtabiuha

Tuossa on kymmenen bändiä mitä olen lähiaikoina kuunnellut eniten Järjestystä on vaikea määrietellä mutta...
  - jätin pois Guntherin & sunshine girlsin, koska tahdon säilyttää ylpeyteni rippeet... -

1, Marilyn Manson
2, Mötley Crue
3, Apulanta
4, Ripsipiirakka
5, Bitch Alert
6, Vanhempi HIM
7, Nightwish
8, Nirvana
9, Lama
10, Denigrate

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Jyppari

Tässä suomalaisista top10. Helpotti hieman valintaa.
Pelle Miljoona on ehdottomasti ykkönen, loput aakkosjärjestyksessä.

Pelle Miljoona (Ne kaikki)
Apulanta
Dingo
Hassisen Kone
L.A.M.F.
Lama
Problems (&Tumppi Varonen)
Tehosekoitin
Raivopäät
Ratsia

Helva

Ei voi asettaa järjestykseen, koska riippuu niin mielialasta mutta ihan parhaita on:
apulanta, inis, tool, weezer

todella hyvinä myös perässä tulee:
him, slipknot, cky, timo rautiainen ja trio niskalaukaus, nin, sekä edesmenneet tehari ja donkkarit..  :'(

Hornis

Noh, tämä on aika vaikeaa. Apulanta on ehdoton ykkönen ( ;)), mutta muut voisin laittaa vaikka aakkosjärjestykseen.

Hanna Pakarinen (laulaja)
HIM
Kotiteollisuus
Mariska (laulaja)
Negative
Nightwish
Technicolour
Uniklubi
Zen Café

Hieman suomivoittoista.  ;D

jouhu

Aaa...Miun top10:piin tulee vielä inkubus sukkubus. :)

amouria

No tuota nii..aika vaikea kysymys ompi tuo.*miettii ja raapii päätään*okei,tässä tulloopi miun listani:

1. Queen

2. The Beatles

3. Apulanta

4. Tehosekoitin

5. Negative

6. The Rasmus

7. The Monkees

8. Beach Boys

9.Timo Rautiainen&Trio Niskalaukaus

10. Eput

Ei kuiteskaan ihan tässä järjestyksessä mene ja lissääki ois kyllä löytyny,mutta kun kymmentä vaan kysyttiin. ;D

Deliah

Multahan aina kysytään mielipidettä joka asiaan,joten avaampas suuni:

1 Queen

2 The Beatles

3 Kiss

4 Timo Rautiainen ja trio niskalaukaus

5 Eppu Normaali

6 Dingo

Sitten kyllä tulee vaan mieleen sooloartisteja,kuten Alice Cooper, Michael Jackson
ja Ozzy Osbourne :)

Eiku kukaan tykkäöä Eppu Normaalista? se on mun mielestä ehkä apulantaakin parempi

jouhu

Noh, kaikilla on omat mieltymyksensä. :)

Apis_ruulz

en miä tiedä kuuntelenko kymmentä bändiä? :o vähän rajouttunut tuo musikkimaku.. ;D  no tässä nää muutamat:

1. Apulanta (korkealla muitten yllä )
2. Leevi And The Leavings
3. Tehosekoitin
4. Don huonot

KatjaRock

ei missään järjestyksessä eikä varmaan kymmentä pändiä löydy mut hei kokeillaan.

.zen café
.apulanta
.lostprophets
.don huonot
.maija vilkkumaa
.radiohead

oikeastaan ne olis tuossa mutta oon kuunnellu nyt tosi paljon myös
.jonna tervomaata
.tiktakkia
.pmmp:tä

jonkulainen poppikausi menossa ehkä.
Time goes on, I wont.

Prozacit haettu. Enää ajatus ei kulje kuin talidomidivauva.
En varmasti kuuntele kymmentä bändiä, mutta parhaat ovat kyllä:

Apulanta
+ Kokolailla paras bändi jonka musiikkia olen kuullut. Apulannalla on aika paljon tunnearvoa varhaisteiniyden ajoilta. Plussaa (piilo?)sanomista lauluissa ja hyvästä tuotannon tasosta. Hyviä biisejä esim. "Maailmanpyörä" ja "Unenkansa"

Zen Café
+ Ns. "aikuisempaa" musiikkia näistä suomalaisista. Kappaleissa käsitellyt aiheet sopivat omaan elämääni verrattain hyvin. Myös kielellinen taitavuus maininnan arvoista. Hyviä biisejä esim. "Tuulensuoja" ja "Eipä Tiennyt Tyttö"

CMX
+ Kolmas kova kotimainen, ehkä enemmän rockiin taipuvainen. Eniten valinnassa vaikutti kyllä se perisuomalaisuus, joka paistaa monista kappaleista. Ihminen yksin suuressa maailmassa. Hyviä biisejä esim. "Ruoste" ja "Lihan Syvyyksiin"

Dream Theater
+ Jos progressiivinen rock/metalli nappaa yhtään niin suosittelen lämpimästi tutustumista tämän bändin tuotantoon. 15 minuutin biiseistä huokuu viha, nihilismi ja kyynisyys, mutta bändillä on myös pehmeämpi puolensa. Hyviä biisejä esim. "Honor Thy Father" ja "Pull Me Under"

Sarah Brightman
+ Rakastuin välittömästi näihin kappaleisiin. Liekö seurausta oikeasta mielentilasta juuri sillä hetkellä? Brightman tekee ns. "rakkaus-musiikkia", joka iskee tosi hyvin. Loistava keino rentoutua koulupäivän jälkeen. Hyviä biisejä esim. "Once In A Lifetime" ja "You Take My Breath Away"

Robert Miles
+ 90-luvun puolivälin unohdettuja tähtiä. Vaikka en erityisemmin ole tekno/tanssimusiikista innostunutkaan, niin tämänkaltaista "dream"-musiikkia kuuntelen mielelläni hiljaisina koti-iltoina. Hyviä biisejä esim. "Fable" ja "Children"

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.