Tehosekoitin

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 03:02:50

« edellinen - seuraava »

puska

mitä mieltä olette bändistä? oletteko nähneet livenä ja mitä tykkäsitte? minä olen ja sain paljon enemmän kuin odotin. loistava live-bändi! :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

oon nähny livenä ja tykkäsin kyllä. Ylipäätäänkin pidän bändistä, vaikken sitä niin hirveän usein kuuntelekaan. täytyy myös myöntää,että mulla on niiden melkein kaikki biisit koneellakin :) (en oo imuttanu niit netist, vaan ihan siirtäny CD:ltä koneelle :) )
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Olen myös nähnyt livenä ja tykkäsin kyllä tosi paljon. Ihan omanlaisensa tunnelma niiden keikoilla. Semmosta rentoa ja harmitonta hauskaa, mutta kuitenkin hitsisti menoa ja meininkiä. Vaikea kuvailla.. Muutenkin Tehis on lähellä sydäntä vaikken levyjä paljon omistakaan. Yks mun kaveri hoitaa ennemminkin tän tehis-diggailu puolen.

Lerppa

Pidän Tehiksestä paljonkin :) Lainailen kirjastosta niiden levyjä alituiseen :)
Mun mielestä se on aina jotenkin ollut Apiksen "veljesbändi" :) Livenä en ikävä kyl koskaan ole Tehistä nähnyt...  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Juu Tehosekoitin on ihan loistava!!!!! Kaveri on suurikin fani joten sillä on paljon cd:tä jota lainailen...

 "...Taas kaikki johtolangat sinuun vie ja tiedän itse kiinni jääneni! Tiedäthän ettei sun tartte kertoa, ei valheita ei totuutta tunnustaa!..."

Miksei se ole noin helppoa?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

Tehosekoitin, aivan ihana bändi. En ole nähnyt livenä.

vik

Olen kerran nähnyt sisätilassa livenä ja se oli kyllä paras keikka jolla ikinä olen ollut. Ulkokeikoillakin ihan kiva, mutta jotenkin liian laimea. Isoillakin festareilla olen kävellyt eturivin keskelle viittä minuuttia ennen keikkaa eikä minkäänlaista tönimistä ole missään vaiheessa ollut.

Yksi lempibändeistäni joka tapauksessa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


puska

tehosekoittimen keikoilla on kyllä yleisönä yleensä hyvin fiksua väkeä. kyllä me tehisfanit sitten kait ollaan vain niin fiksuja
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mä tykkään ihan... hyvin. Ovat kuulemma ihan sairaan huippuja livenä... Meinattiin mun kaverin kaa käyä kattoo tehistä joskus, mutta eipä siitäkään tullut mitään.

Vilkku


Kyllä kyllä. Sisätiloissa en oo livenä nähnyt mutta ulkona kyllä, tykkäilen oikein suuresti.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

Otolla on ihana ääni. Tehiksen 'Maailma on sun' on ihana kappale. Aina kun kuuntelen sitä soittelen viululla mukana ja tanssin ja laulan samalla.  ;D naapurit diggaa...... ;)

jouhu

Vähänkö hienoo...! Mä oon tykästyny nytten siihen "vie mut kauimmalle rannalle...." Tao jotain vastaavaa... Mä tykkään!! :D

*tuuli

kaukaisimmalle rannalle on sen nimi... se on tylsä... siis mun mielestä.

jouhu

Jaa...jokaisella omat mieltymyksensä....

emmi

tehosekoitin on hyvä bändi, oon nähny sen kerran livenä vuonna -01 ja olishan se ihan kiva mennä kattoon uudestaankin :)
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.