Tehosekoitin

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 03:02:50

« edellinen - seuraava »

*tuuli

että haluaisin nähdä livenä. tehis on niin söpski!

jouhu

Niin, kyllä mäkin voisin käyä kattoo joskus jossain... ::)

Ronjaronjanen

Mäkin odotan intona sitä niiden kait toukokuussa tulevaa uutta levyä josko niillä olis sillon kiertuekin, niin pääsis taas kunnon sisäkeikalle  :)

jouhu

Tuliskohan ne tännekkinpäin sitten....?  ::) :)

puska

luulis noiden kiertelevän vähän joka paikassa. tykkäättekö te screamin stucaseista (ei ole varma oikeinkirjoituksesta)? kyllä se suomenkielinen on aina musta ainaskin parempaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

vähän sama juttu kuin apiksen suhteen, eli kyllä enkkuversioo kuuntelee, mut suomenkielinen vie yleensä voiton :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mä olen jotenkni kyllästyny enkuks laulettuihin kappaleisiin. Olen hullaantunut suomenkieliseen musiikkiin.
Mutta kyllä se enkkulainenkin menee, mutta suomenkilelinen jyrää ja kovaa!!

puska

niin, ja suomenkielisiä sanoituksia on paljon helpompi tulkita, kun on tuo enkunkielen taito vähän tommosta mitä se on mullakin  :-[
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mulle on tullut apulannan mukana se kappaleen tarina erittäin tärkeeks. Ennen apista mä aattelin, että kunhan on jotain melua taustalla, mutta nytten on tullut tää biisin tarina tärkräksi osaksi biisiä...Ja, kun tuo enkku on suht huono mulla, niin mä en saa enkkulaisesta laulusta mitään irti ja samalla se on mulle turha, kun en saa selvää biisin tarinaa tai tarkoitusta.

Wirtabiuha

Mäkin tykkään enemmän suomenkielisestä musasta... Vaikka yleensä mä kuuntelen aika paljon myös ääni mailmoja siellä "taustalla"... Ja mä olen järkytyksekseni huomannut ymmärtäväni saksaa (mm. rammsten) paremmin kun enkkua... mun pitää taas tehä itelleni jotain! - En mä Rammsteinia kuuntel *yrittää puolustella* omistanpahan vaan pari levyä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Saksaa on muuten tosi helppo ymmärtää. Se puhuminen ja kirjottaminen on sitten vähän eri asia... Minä tykkään tosi paljon englannista ja muistakin kielistä. Mutta kyllä tuo Apulanta suomeksi on parempi. Ja jos on bändi Suomessa, niin miksi pitäisi edes laulaa englanniksi?

Mutta Tehosekoittimestä tykkä englanniksi paljon. Enemmän kuin suomeksi.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Tehosekoitin on mustakin harvinaisen hyvä enkuksi. Tuntu että ne sai ton enkun myötä taas ihan uutta intoa ja potkua siihen hommaan. Mainiota :)

puska

niin, kyllähän se englanninkielinen versio siitä ''kaikki nuoret tyypit'' -biisistä oli ainakin hyvä mun mielestä...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

Ronsku ~~> taidat olla oikeessa, sillä kyllähän jätkät taisi  todellakin saada jonkinlaista uutta intoa siihen hommaan...

Kyllä enkkuversioita mielellään kuuntelee, mutta jotenkin tuntuu, että ne tietyt suomenkieliset suosikit jyrää edelle, kun mulla ei ainakaan ole suosikkibiisien kärkipäässä yhtäkään enkkubiisiä...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mäpä en oo kuullu tota tehistä enkuks..  :-/ Tehis taitaa olla tässä tapauksessa poikkeus...vai? Ainakin puheista sai käsityksen... ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.