Tehosekoitin

Aloittaja puska, marraskuu 10, 2003, 03:02:50

« edellinen - seuraava »

puska

LainaaTaas yksi tosi mahtava bändi on kuollut! :'(
Tehistä kyllä tulee kauheen ikävä.
En päässy/pääse kertaakaan kattelee bändiä livenä.  

Onhan tässä vielä koko kesä aikaa ;).
Minä ainakin raahaudun jätkien keikalle vaikka henki menisi. Vaikka tämä jätkien lopettamispäätös ei ollutkaan yllätys, silti se shokeerasi kun se kuuli suoraan. Aavistettavissa todellakin oli. Jos olen nyt näin surullinen, niin saapas nähdä että miten sitten käy kun Apulanta tekee saman.
Kaveri kysyi, että "ei kait joku bändi voi nyt olla noin tärkeä?". Kyllä se vaan voi, jos sydämellä on kauan musiikkia kuunnellut ja samaistuu täysillä poikien sanomaan. Mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan, minkäs teet.

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

bänditki elää aina sen oman aikansa. ainahan sitä uutta tuotantoa haluaa kuulla mutta joskus on parempi lopettaa ko tehä paskaa musiikkia. en nyt tarkota että tehosekotin tekis paskaa musiikkia, päin vastoin mutta ihan yleisellä tasolla.
Time goes on, I wont.

punainen

:'( just kun aattelin että on se vaan tehosekoitinkin jotenkin harvinaislaatuinen bändi ja samantien sain kuulla että hajoaa.ei tätä oovielä pystynyt kunnolla sisäistämään.multakin taitaa jäädä tehis kokonaan näkemättä livenä.täs mietin kans et en oo tehistä sillai koskaan fanittanu ja tuntuu silti näin haikeelta.mietin sitten mitä tapahtuisi jos ja kun apulanta laittaa pillit pussiin...olenkohan tulossa vanhaksi kun tuntuu että kunnon bändit lopettaa yksi toisensa jälkeen...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

puska

Tehosekoittimella kyllä oli se oma juttunsa, ja se on kunnioitettavaa. Pakko bongata vielä jätkät livenä. Aivan varma juttu!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Mustakin tuntuu, että nyt on tullu kauhee ryysis näitten bändien hajoamisten kanssa.  :-/  Ja vielä niitten hyvien bändien osalta.

Maikki.

toivottavasti riittäis rahat kuopiorockiin niin näkisi tehiksen vielä.. :-/ Phöh.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

No, sano vaa äiskälle, et nyt on tosi kysees ja kerrot puol vuorokautta kaikkii Tehiksen hyvii puolii ja erilaisia syitä miks sun pitäis sinne rockiin päästä, ni se väsyy ja antaa rahaa...  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Rockperryyn! (ilmeisesti)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

mixu

kai se on pakko mennä vielä kerran pakko mennä kattoon poikia,ja pistää levyt seinälle taikka vitriiniin.
*kunnioittaen pitkää uraa* ;)
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

blind eye

mua harmittaa kun en varmaan nää enää Tehistä...  :'(

olisko ankkarokin kuvia kelläään?

amouria

On yks parhaimpia suomalaisia bändejä mitä tiedän.Koskaan en oo livenä nähnyt. :(
Mitä kaikkia kappaleita niillä muuten on?Haluaisin tyhmänä immeisenä tietää. :)

jouhu

Mitäkäs kaikkii biisejä sie tiiät heiltä... Kun ei viittis ruveta luettelee hirveesti, kun niitä on kuitenkin aika paljon. Näkyyköhän ne muuten tuolta levareitten sivuilta noit biisejä ja niitten sanotuksii? Pitänee mennä kattoo...
Miekään en ole koskaan nähny tehareita.  :'( Kerran meinattiin mennä kaverin kaa, mutta keikka tais olla ikärajallinen.  :-/

puska

- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

surkeeta... mä en nähny tehistä livenä... vaikka mulla oli tilaisuuksia..... :-/
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.