Henkilö kohtaset parhaat bändit?

Aloittaja HIPP´O, elokuu 03, 2005, 11:21:50

« edellinen - seuraava »

Tokya

hmm.. muutamia osaan heti listata, loppuja ehkä täytyy miettiä

1.apulanta
2.Ratsia
3.Pelle Miljoona (N.U.S taitaa olla parhaita, mutta kaikki muukin)
4.Lama
5.Klamydia

Lerppa

LainaaLaitan nyt sit nimenomaan tämän minuutin viis parasta, enkä yleisesti.

1. Finntroll
2. In Flames
3. Opeth
4. Sentenced
5. Ayreon
Kah. Taidanpa ihan huvikseni päivitellä tämänkin, kun nuo hetkelliset parhaat tuppaa vaihtumaan melko usein. :P Tällä hetkellä siispä näin:

1. Behemoth
2. Porcupine Tree
3. Katatonia
4. Nile
5. Opeth
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tepi84

1. Apulanta
2. Metallica
3. Klamydia
4. Zen Cafè
5. Kotiteollisuus
Haza haza

Tounakka

LainaaVaikee.
1. Apulanta. Tietenki. :>
2.Hmm.. Varmaan Green Day
3.Beatles
4.Teräsbetoni
5.Avril Lavigne tietenki
:D

Nyt katottuna toi näyttää ihan väärältä. :p
1. Apulanta
2. YUP
3. Children of Bodom
4. Green Day
5.  Helloween / Kilpi

blind_eye

Nomun.

Apulanta
Lovex
Essentia
Smak
Uniklubi
:P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

Toi Lovex kuulostaa ihan hyvälle muuten..Guardian angel on hyvä biisi, loistava kertsi. Kuulin ekan kerran sitä joskus baarissa kun kävin toivomassa dj:ltä jotain rokkia perseenketkutuspaskan sijaan ja se soitti Lovexia. Ihmettelin et mikäs bändi tää on.. Tälläsiä lisää :)

Painkiller

Omg, poikaystävä osti mulle Uniklubin uusimman levyn ja tää on ihan sairaanhyvä! Aika uskomatonta..rakkautta ja piikkilankaa kun tuli niin ei paljoo jaksanut kiinnostaa, mut nyt..aivan upee levy tää Kehä.

[tuuli]

Mun kaveri on suuri UK fani ja se on soittanut mulle niiden biisejä; tota Kehää. On niiden taso aika paljon noussut siitä edellisestä levystä!
allekirjoittanut

Tokya

jostain syystä mä en silti pidä uniklubista, se on jotenkin niin.. niin teko rock ;<

Painkiller

Lainaajostain syystä mä en silti pidä uniklubista, se on jotenkin niin.. niin teko rock ;<

Näin mäkin ajattelin niiden ekan levyn aikaan. Mutta niinko Tuuli sanoi, taso on noussut aivan huimasti!!

Tokya

Lainaa
Lainaajostain syystä mä en silti pidä uniklubista, se on jotenkin niin.. niin teko rock ;<

Näin mäkin ajattelin niiden ekan levyn aikaan. Mutta niinko Tuuli sanoi, taso on noussut aivan huimasti!!

noeiole ;<< olen uusintakin levyä (valitettavasti) kuunnellut, se ei kolahda muhun :P

Painkiller

Ikävää. Mutta on se taso silti noussut ;)

[tuuli]

Uniklubi ei ole ihan minun musaa, mutta mua pikkaisen ärsyttää, kun jotkut sanoo haukkuu sitä teinibändiks. Okei, onhan se teinibändi, mutta jokaisella on oikeus kuunnella sitä musiikkia mistä tykkää.
allekirjoittanut

Halvaus

Tällä hetkellä ainakin:

1. Apulanta
2. Rancid
3. Slipknot
4. Iron Maiden
5. Zen cafe

// Tuosta uniklubista. Minuakin hiukan ärsyttää kun jotkut sanovat sitä teinibändiksi/pissismusaksi. Sama on tuo lovex. Sitäkin on alettu haukkumaan teinibändiksi ja pissismusaksi. En itse kuuntele/tykkää uniklubista, mutta ei se mielestäni mikään teinibändi ole. Miksi olisi?  Jätkät tekee ihan suhteellisen hyvää musiikkia, mutta ei vain iske minuun. Ei se silti mikään teinibändi ole.
Millainen bändi on teinibändi? -.-

Tepi84

Mun mielest taas eka levy on Uniklubilt parempi ku tää Kehä. Tossa Kehässähän on sitä paitsi samanlaisii biisei ku ekal. Mut huonompii... mun mielest nykyää ku uusii bändei tulee esille ni ne tekee aika lail samantyyppisii levyi. Tai sit huonompii. Se on vaa tosi asia... et saa nähä minkälainen on sit Unen seuraava levy.. pahoin pelkään et se on viel huonompi. Ja seki et tuntuu et ne vaa sit menee huonompaa suuntaa noi levyt. Siis ei tietenkä kaikil. Enkä nyt ala mollaa Uniklubii. Mut toi on vaa mun mielipide. En sit tiedä..
Haza haza

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.