Lavuaarista-levyssä kirjoitusvirhe?

Aloittaja Jani, joulukuu 18, 2003, 08:03:54

« edellinen - seuraava »

Jani

Terve,

te Lavuaarista-levyn omistajat, katsokaas omaa kopiotanne. Onkos siinä CD-levyn ulkosyrjällä levyn nimi kirjoitettu väärin LVUARISTAA?

Yhden tuollaisen bongasin, mahtaakohan olla jotain aidonnäköisiä piraatteja liikkeellä?

P.S. Omistan myös PVC-unelmia ja Paha paha asia -sinkut, jos on jotain kysyttävää niistä. Tahtoisin verrata muiden omistajien kanssa.

Vilkku

#1

No prkl, just kerkesin kirjottaa että lukee mulla oikein mut eikä lue :P Siis kyllä, siinä lukee lvuaarista. En oo ikinä edes kiinnittänyt huomiota. Näin ilmeisesti sitten kaikilla ?
[ -You should see my scars- ]

vik

Kirjoitusvirhe mullakin. Mitä ilmeisimmin kaikilla.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


emmi

mun on aika vaikee sanoo ku en kyseistä levyä satuu omistamaan  :)   :(
veikkaisin että niihin on vahingossa kaikkiin tullu kirjoitusvirhe...
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

juu, munkin levyssä on kyseinen kirjoitusvirhe...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Entä tietääkö joku miten monta painosta Attackista on?
Wirtiksellä ei ole siinä kansilehden alussa kaikista yksityiskuvaa... mulla on... molemmissa levyissä lukee takana se -koevedos-
Miten teillä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mulla on kannessa kaikista yksityiskuva ja takana lukee koevedos
painosten määrää en tiedä.
älä tunnusta jos sattuu

Maikki.

aisiis tässä ihan ulko etukannessa? mulla on siinä kaikista yksityiskuvia 3.. vai siellä sisäpuolella?
juu ja lukee koevedos takakannessa.. siis attackistahan tässä nyt puhutaan? :D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Wirtabiuha

Niin, aivan, mulla on puutteelinen painos, siinä on vaan keskiaukeema kuva, sekä biisien sanat... ei muuta *loukkantunut ilme* ja muuteb tuossa single kokoelmassa
-98 viiva -03 lukee jossain (oisko avaruuden syklissä) että äänittey perax studiossa vaikka se on kaikissa muissa petrax.. noh sama tuo, nussitaan pilkkua, onhan se sentään kanini mies!  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

mulla on attackissa kaikista yksityiskuva, ja takana lakee myös koevedos... lavuuarista-levyä en omista... :'(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

punainen

Tai sitten virhe on tahallinen kun siinä lukee lvuaaristaa. en tiä mut kirjotusvirheet on aika yleisiä Apulanta- levyjen kansilehdillä. :)

Ja by the way ovat yleensä aika huonoa plastiikkia nuo kannet.Mä oon saanu usein levyni lainasta koottavassa mallissa. :P

TT

Tuosta Lavuaarista livestä.. On mullakin siinä cd:ssä kirjoitushäiriö, joten ei kannata huolehtia lähes aidon näköisistä piraateista ;D

BTW, mullapa onkin Lavuaarista Liven kannessa kaikkien Apulannan poikain nimmarit, olkaatten kateellisia ;)

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

jouhu


juhke

LainaaMulla ei oo mittään.  :( :'(

no, eipä mullakaan. itketään yhdessä  :'(
tie pelastaa jos uskaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.