Lavuaarista-levyssä kirjoitusvirhe?

Aloittaja Jani, joulukuu 18, 2003, 08:03:54

« edellinen - seuraava »

Tappaja.

Jaa punaisen Tuukka-pervoudesta vai? no, se varmaan kertoo itse.. ;)

jouhu

Niin. ;D
Kyllä mie käyn ne nimmarit vaikka väkisin... ;)
Mistäköhän tämä Tuukka innostus on lähtenyt?
No, ei haittaa yhtään. Tuukka on niin mukava puheenaihe. :D

punainen

Niin jos tällä boardilla näyttää siltä et  joka keskustelu on siirtyny Tuukkaan niin syyttäkää vaan mua...Ei mulla aikaisemmin ole ollut yhtyeestä ketään erityistä yli muiden (eikä kyllä vieläkään oikeastaan),mut mä luulen et mun kaveri on tartuttanu Tuukka-kuumeen muhun,ja se mun kaveri se se vasta sairas on ;D Tuge on vieny mun sydämen ihanuudellaan,se on kiva kun aina keikoillakin Tuukka vaan pyörii jossain yleisös ennen tai jälkeen keikan ja jaksaa skriivata sitä nimeään jokaselle ja olla aina kiva kaikille :).Mä luulen et täällä ei ole tarvetta joutuan perustelemaan miksi apulanta on niin hyväää :)

jouhu

Eihän tässä mitään. Tuukastahan on mukava puhua :)
Se on muuten tosi...mielenkiintosta,kun Tuukka on siellä yleisön seassa ennen keikkaa... Kun ainakin luulen nähneeni Tuukan jossain siellä nurkassa, niin meinasin mennä vähän jututtaa, mutta en mie sitten viittiny mennä häirittee...

punainen

No arvaas vaan kuka on heti ensimmäisenä Herran luona kun tämän näkee!!!No eipä oon Tuge mulle suuttunu vaik oonki joskus tullu aika törkeesti väliin kun hän on keskustellut jonkun toisen kanssa siinä...Siitä tulee aina jotenki lämmin meininki ku ite stara hengaa siel fanien joukos,semmonen yhteys pääsee niinkus syntyy

Maikki.

Noh.. minä en oo nähny Tuukkaa keikoilla yleisön seassa :( ..Ehkä oon niin innoissani ootellu keikkaa etten ole huomannu :) tai sitten se ei oo ollu siel...
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Mäkin yleensä pyrin siihen eturiviin tai mahollisimman lähelle sitä,ja niiltä paikoilta ei aina välttämättä lähetäkkään enen keikkaa.Mut oon oppinu et jos haluu nähä Tuukkaa niin se yleensä pyörii siellä jossain keikkapaikalla just lämppäreiden aikaan...Ja aina on herra löytyny kun on ettiny! :)

Tappaja.

puska...

Minulla on ollut aina hyvä tsäkä tuon eturivin pääsemisen suhteen. Aina olen sinne päässyt kun olen vain halunnut. Ehkä tällä pienellä koollani on jotain tekemistä asian kanssa, onpahan siitäkin joskus jotain hyötyä;)

jouhu

Viimeksi, kun olin pitkästä aikaan ollu apiksen keikalla, niin vaikken ollutkaan siellä eturivissä, niin mie näin aivan loistavasti lavalle.
Kaikki olivat mun pitusii tai aika reilusti lyhyempiä.
Ja voi niitä raukkoja joita löin puhtaasta vahingosta kyynerpäälläni... :-/, sillä tiedän, että kyynerpääni on kohtalaisen terävä.

Tappaja.

puhtaasta vahingosta...? oletko nyt aivan varma? ::)

jouhu

Aivan varmasti puhtaasta vahingosta.
Meinasinkin pyytää anteeks, mutta ajattelin ettei uhri kuitenkaan kuulisi siinä melussa mitään mitä yritän sanoo.

Niin tota, kysyn täst ny eka ku satuin tänne tuleen,
et onks tääl missään netis apulannan biisei nii et voisin kuunnella niit? ku en osaa kazaata käyttää ja haluaisin odotuksen saada koneelle. rakastan sitä biisii! ja mullakin lukee lvuaarista mun levys, aika jännä homma! Mut ei siitä sit enenpää.. helpatkaa, haluun odotuksen!  ;)

puska

En tiiä, mutta täältä voi kuunnella Hiekkaa ja jumalaa, ei tosin ladata. http://www.levy-yhtio.com/musiikki.htm
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Toni sano joskus et attackista on kaks eri versioo, uus ja vanha on erilaisii...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.