INIS?!

Aloittaja bela_b, toukokuu 10, 2005, 05:20:55

« edellinen - seuraava »

bela_b

moi,

näin se bändi "inis" keikalla lauantaina ja tykkään musiikista ihan kovasti  :) mitä te luulette niistä?

It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

jouhu

Mie kyllä tykkään tästä bändistä. :) Jänniä sanotuksia...

Helva ejk

Rakastan ko bändin musiikkia!!! Innolla jo odottelen uutta materiaalia ja olen hieman kateellinen tavastialla olleilla, jotka ehkä saivat jo kuulla jotain uutta materiaalia? Ja Y-P on kyllä todella mahtava sanoittaja!  :)

Vilkku

Lainaaolen hieman kateellinen tavastialla olleilla, jotka ehkä saivat jo kuulla jotain uutta materiaalia? Ja Y-P on kyllä todella mahtava sanoittaja!  :)

Tulihan noita uusia. Mut täytyy kyl sanoa et ite en oikeen lämpene, nimenomaan noille lyriikoille.
[ -You should see my scars- ]

maria ruusu

iniksen sanat on kyl vähä outoja, yp on vissii kirjottanu ne kaikki? eiks se yks biisi siel tavastial jonka esitti käsitelly pieniä rintoja ja onnellisuutta tai jotain, mitenköhä siinä nyt laulettiin. aika deeppii kuitenki  8)  :D nekalan kotka on kyl sairaaaan hyvä biisi.

Aapsu

#5
Vitun hyvä bändi. Eilen just kuuntelin taas Muuli-levyä. Sanotukset on käsittämättömän outoja. Mää en ite pystyis mitenkään vääntään omiin biiseihini noin häröä lyriikkaa.  ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Tepi84

On kyllä hyvää musaa  :)
Haza haza

Tokya

ainoastaan olen kuullu ko. bändiltä kappaleen "myrkkyleppäkerttu" ihastuin kovasti, ja nyt olen yrittänyt koluta kotoa jos löytyisi jostain syövereistä vielä lisää, muttei löydä, täytyy kai kohta lähteä koluamaan levykauppoja.

siinä on kyllä huippubändi! :D varsinki tuo sanotuspuoli on kyllä jotain varsin omaperäistä ;D "sun täytyy sanoo sille: te olette muuli"

Tepi84

Niinpä... niinku toni on sanonu joskus... ni huumori bändihän se on  :) Tai jotain...
Haza haza

löpö

Inis on ihan helevetin hyvä!  :D
Nytkin soi Myrkkyleppäkerttu...

Tepi84

Tulikin tästä mieleen että tän bändin nimi on nykyään Das Inis ja sivut ovat saaneet uuden ilmeen http://www.muuli.org/
Haza haza

löpö

LainaaTulikin tästä mieleen että tän bändin nimi on nykyään Das Inis
Mä tykkään kyl enemmän Inis -nimestä kuin Das Ainiksesta.

Tepi84

Lainaa
LainaaTulikin tästä mieleen että tän bändin nimi on nykyään Das Inis
Mä tykkään kyl enemmän Inis -nimestä kuin Das Ainiksesta.

No mut nyt vaan noin asiat että se on nykyään Das Inis. Itekkin tykkäsin enemmän Inis nimestä. Mut pojat halunnu uudistaa sit nimee, ei voi mitää. Mut tuskin se musaa erilaiseks muuttaa.
Haza haza



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.