Diggaaks kukaa nirvanasta?

Aloittaja ripsari, helmikuu 09, 2003, 07:24:46

« edellinen - seuraava »

ripsari

diggaaks kukaan täällä nirvanast?
musta loistava bändi.tai oli. ::)
tai mistä kaikest te diggaatte?muust ku apulannast.  ;D

Niina (Niina-Maria)

Jees, Nirvana on hieno bändi..tai oli..!!! Minä tykkään!

Pirun_morsian


vik

Nirvana on ihan jees, tulee kuunneltua kyllä.

no jos pitäisi vaikka listata kymmenen semmosta, jota eniten kuuntelen, niin näyttäisi kai jotakuinkin tältä:

Apulanta/ Tehosekoitin/ Maj Karman Kauniit Kuvat/ Weezer/ Manic Street Preachers/ Ismo Alanko/ The White Stripes/ Muse/ The Smashing Pumpkins/ Oasis.

mutta sitten on paljon niitä, joilta omistan vaikka yhden platan ja dikkailen jne, tai niitä, joita kuuntelen aina kausittain.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


2 + 2 = 5

nirvana!

uudessa levy-yhtiö lehdessä oli hauska nevermind "deluxe" edition mainos. voi mitä lystiä se tuottikaan.

Wanda

Loistava! Löysin sen jo kauan sitten, mutta innostuin vasta nyt vähän aikaa sitten kunnolla siitä. Veljet kuuntelivat sitä aina kun olin pieni vielä... :)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Purppuraviittainen WeLhoTAr

NIRVANA,NIRVANA,NIRVANA!!!!aaah!!!!yks lemppareistani!!! :D
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

jassu, kone kettuilee :(

joo, mäki diggaan nirvanaa... siinä vasta on bändi!  ::)

Wuokko

Niravan on kertakaikkiaan loistava yhtye!!!!!! kyllä se jää historiaan, vähintään  ;D pitäs ostaa se kokoelmalevy..........  :-/

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mul on kaikki Nirvanan studiolevyt(Bleach,Nevermind ja In Utero) ja toi kokoelma.Nirvanan biisit on oikeesti NIIIIIN loistavia!!!haluisin kyl niitä livelevyjäkin...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Nancy

mä <3 Nirvanaa.

rip Kurt

Faarao_82

Mäki diggaan Nirvanaa !!!!
aivan loistava bändi :)

sit Apiksen ja Nirvanan lisäks mä diggaan mm..Luomakuntaa ja Tehistä :)

*KÄTKE RAIVOSI NAURUUN*

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Nirvanan biiseissä on oikeesti jotain mitä ei oo missään muussa!!(paitsi Apulannalla tietenkin) Nirvanan "elinaika" oli vaan liian lyhyt.ja vähän kaukasta sillon mulle koska olin sillon ihan pieni ja en tiennyt asiasta mitään...Sen jo hajottua ja mun oltua vanhempi,löysin ko.bändin.Mutta hyvä näinkin.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

vik

on se silti vähän niin, että jos Apulantaa kritisoidaan siitä että tehdään sama biisi miljoona kertaa uudelleen, niin Nirvanalla esiintyy tämä sama ilmiö potenssiin kolme vähintään.

ehkä siinä syy, miksen ole 'friikahtanut' ko. bändiin. jotenkin turhan yllätyksetöntä.

oli muuten Nosturissa 8.11 ihan Kurtin näkönen äijä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


amniinba

kyllä. paljon. smells like teen spirit ja rape me.......! hyviä kappaleita.. muutkin on



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.