Diggaaks kukaa nirvanasta?

Aloittaja ripsari, helmikuu 09, 2003, 07:24:46

« edellinen - seuraava »

Riitu

nirvana on/oli yks parhaimpia bändejä.. luen just cobainin elämän kertaa..
turvallista matkaa helvettiin..

emmi

älä tunnusta jos sattuu

"joo tykkään, mutta kaikki levyt poltettuina!"<-paskat mitä feikkiä! Te tapatte musiikkibisneksen!

Go Pentti Linkola! (lyödäänkö vetoo ettette oo tostakaan koskaan kuullu?!)

jouhu

Mäkin diggailen paljon...En omista yhtään levyä, mutta mahtavaa kuunneltavaa jos sattuu joskus kuulemaan...

Lerppa

Nirvana on mahtava! Oikea legenda! :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Lainaa"joo tykkään, mutta kaikki levyt poltettuina!"<-paskat mitä feikkiä! Te tapatte musiikkibisneksen!

Go Pentti Linkola! (lyödäänkö vetoo ettette oo tostakaan koskaan kuullu?!)

HAH! Tulee tänne haukkumaan muita. Ei kehtaa edes nimellä esiintyä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

drown

Joo, minä tykkään myös. En kyllä ole mikään fanaatikko, mutta silloin tällöin kuuntelen.

Wirtabiuha

Mäkin tykkäilen... Mulla on tällä hetkellä lainassa kamulta se incestiside cd... Kyllä on hiano! Nojuu... Onks toi ihme lukekaa tätä hemmo se sama joka kävi riehumassa lavuaarista live cd- viritelmästä... Toimivaa...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Mä pidän kyllä ajoittain kovinkin paljon. Ja levyjä omistan myös.

vastaus_kaikkeen

Jeps, kyllä täälläkin Nirvanasta pidetään oikein paljon.. ja Ehdottomasti Nirvanan paras kappale on Rape me.. en kyllä tiedä miks, mutta se iskee ja kolisee kovaa meikäläiseen...

mustapiste

Nirvana on hyvä bändi. Hyvä kaveri tykkää tosi paljon, senpä takia siitäkin bändistä tietää yhtä sun toista ja tultu kuunneltuakin.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

löpö

Lainaaon se silti vähän niin, että jos Apulantaa kritisoidaan siitä että tehdään sama biisi miljoona kertaa uudelleen, niin Nirvanalla esiintyy tämä sama ilmiö potenssiin kolme vähintään.

Kotiteollisuuden kaikki biisit kuulostaa samalta. En mä kyl oo kuullu semmosta Apulannasta. Nirvana on superhyvä yks mun harvoista feivöriteistä.

Ootteko muuten kuullu semmosesta bändistä kuin Fecal Matter. Se oli Kurtin eka bändi. Sekin on ihan hyvä...  :D

Tepi84

Lainaa
Lainaaon se silti vähän niin, että jos Apulantaa kritisoidaan siitä että tehdään sama biisi miljoona kertaa uudelleen, niin Nirvanalla esiintyy tämä sama ilmiö potenssiin kolme vähintään.

Kotiteollisuuden kaikki biisit kuulostaa samalta. En mä kyl oo kuullu semmosta Apulannasta. Nirvana on superhyvä yks mun harvoista feivöriteistä.

Ootteko muuten kuullu semmosesta bändistä kuin Fecal Matter. Se oli Kurtin eka bändi. Sekin on ihan hyvä...  :D

No mut tossa Kodissa taas on se että se on silti helvetin hyvää musaa. Vaikka ne kuulostaaki samalta. Ite ainaki tykkään.
Haza haza

mummo

jee o/
tuleehan sitä joskus kuunnelttua. hyvää biisiä, varsinkin territorial pissing ja aneyrysm. levyjä löytyy (alkuperäsinä ofc) nevermind, incesticide, in utero j smells like teen spirit -sinkku.

muita mitä kuuntelen mm.: backyard babies, tehosekoitin, ramones, dead kennedys, hybrid children
They don't have meetings about rainows.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.