Sanoituksia (...mikä biisi soi päässäsi?)

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 02:02:29

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Ich bin schnappi das kleine krokodil! schni-schna-Schnappi schnappi schnappi schnappi! se soi päässä oikein oikein huolella.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

Jää soimaan päähän pahemmin ku mikään muu. x)
Oli sitten pakko tuo koneelle ladata. Perskele kun nyt ei saa millään pois päästä soimasta...
( Ich bin Schnappi, das kleine Krokodil.. )
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

LainaaMä en tiedä mutta eilen mulla soi päässä koko ajan: KAASUA KOMISSAARIO PEPPONEN! Ei jessus ja tuli koko päivän hoettua tuota. Nyt soi Raptorin Me ollaan neekereitä.

Oioi, otan osaa..mä olisin varmaankin tullut hulluksi tossa vaiheessa..hyi hel****i.. ;D

Hehe, toi Schnappi-biisi..mä oon sitä täs välil rallatellu..se on oikeestaan aika ärsyttävä ::) Mulla on soinut monta päivää päässä Flylown Good Vibration, mut ei haittaa yhtään, koska se nyt on aivan mieletön biisi..ihan uskomaton :)

Sini (Zazu)

Mulla soi päässä vähän kaikki Apulannan biisit
Ne on kaikki tosi hyvii
No kyl mul soi kaikkein eniten se SS-kerho
Se on hyvä.. :)
Niin ja vielä että Toni on söpö :)

[tuuli]

tällä hetkellä kuuntelen noita charlie and the chocolate factory leffan oompa loompa kappaleita. ihania!  :-* ja on muute tosi hyvä leffa!
allekirjoittanut

jouhu

Mistä oot saanu niitä veisuja?
Tuli tuosta mieleeni, että oon todennäköisesti menossa kattoo tuota Jali ja suklaatehdasta ens viikolla. Odotus vihdoin palkitaan..Tänään kattelin vähän trailerii (leffa teatterissa) niin se oli kyl jännä..ja se veisu oli paras. :)

[tuuli]

se on todella hyvä leffa.. tai hauska.. ja hyvä..  :D odotus palkitaan todellaki jouhu! kaveri haki noita veisuja netistä ja laitto mulle mesessä.
allekirjoittanut

blind_eye

Mulla soi päässä Uniklubin Huomenna.. Saa nyt sit ite päättää et onko se hyvä vai huono. (Ite tykkään siitä biisistä.<3) :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tounakka

Olavi Uusivirta - Aina Siellä soi pääs. :o

puska

Haha. Minulla soi Matin ja Tepon "Kaiken takana on nainen". Näin nimittäin heidät Kokkolassa sunnuntaina huoltoasemalla ja siitä asti on mokoma päässä pyörinyt.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

iinuu

mulla soi yleisimmin muistijäljet, tuhka ja veri, poistuisitko mun elämästäni ja kaikkia HIM:in biisejä. :D yleisimmin jotain noista, mutta joskus on tyhmää kun joku ihan kamala biisi jää pyörimään päähän!!  :-X ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

zoot

Tiktakin Sankaritar. Enkä saa millaan sitä lopettamaan soimista, vaikka kuinka yrittäisin... argh :D
don't worry, just do it

blind_eye

Lovexin Guardian Angel. Musta toi on hyvä biisi ja just sellanen tarttuva. :>
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Jos olette nähneet Shrekin:
Mulla soi toissailtana koko yön (suurin piirtein) päässä se ''Tämä on duulok vaikka arvaat sen muista säännöt nää jotka mielees jää...''
Ja uskokaa vaan, se on hyvin ärsyttävä! Ja hemuli soikoon, jos se alkaa taas soimaan mun päässä..   >:(
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.