Sanoituksia (...mikä biisi soi päässäsi?)

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 02:02:29

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

heh, "irroitetaan käsi..." =)

mul alkoi soimaan pöljä, kun muistelin niitä sanoja äsken erästä toista threadia varten =)

"Hei postimies tuo mulle pommi niin
Mä otan sen ja varmasti sen aukaisen
Hei postimies tuo mulle pommi niin
Mä otan sen ja varmasti sen laukaisen "

pöljä..pöljä..
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

mulla soi viattomuus päässä ku tuolla oli siitä juttua.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

jee... tää nyt ei oo mikään sanotus mutta mulla soi kaikki aristokateissa ilmenevät vuorosanat päässä... jos joku on nähnyt niin tietää esimerkiksi tämän kohdan.

- *nimiä joita en osaa kirjoittaa* minun suosikki hanheni!
- Valdo setä, olet käyttänyt nautintoaineita.
- Jestas, mitä ihanille pyrstösulillesi on tapahtunut?
- Tytöt, se oli häväistys! Te ette usko mitä melkein tekivät vanhalle valdo sedällenne. tuossa, katsokaa! Kokonainen hanhi *sanoja jälleen joita en osaa kirjoittaa* pähkinöillä täytetty, ja sivelty *hik* valkoviinillä.
- Sivelty?`Hänet on marinoitu siinä!
- Jos brittiläiset olisivat kuulleet... sherry! hahaa! sherry!
- No rauhotuhan Valdo setä.
- Oukki doukki tyttelit. Ei ole hanhea *hik* katsominen.
- Hehehehee, se on sulkiin katsominen.
- Tiiäks mitä? se on kiva toi valdo-setä.
- hehehehee, etenkin noin marinoituna!

ja että toi mulla sitten soi päässä... ihanaa eikö totta ;)

( saatto tulla aika montaki kirjotusvirhettä... valdosedällä ei oo mikään paras artikulaatio )

salza01

mulla pyörii päässä pahojen poikien vuorosanoja. [katoin sen eilen 1 ja puoli kertaa. ja toissa päivänä myös. ja katon sen varmaa huomenna.mä vähän innostuin.] ;D
*vittupirjo, nyt paikka!! -mä en oo mikää vittupirjo!!
*oho,tulikos parkkeerattua volvo vähän ruudun reunalle? oliko täällä vielä jotain muuta mitä piti laittaa ojennukseen?
*päästä vielä ykski perkeleenvitun inahus ni mä annan sulle ilmasen helvetin.

*reps*
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

varis

Äsken ku mainittiin toi pahat pojat nii alko heti soimaan päässä toi "Haaveet kaatuu"
eiiii...  :P
Varo räkää

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mä en ole nähny koskaan Aristokatteja kokonaan....  :-/
Aukko sivistyksessä! ;D

Päässä soi
"Sävelradio... didudidudiuuuuu..." (=Sävelradion tunnari)

Faija kuuntelee.... argh... hermot menee...
*laittaa korvalaput päähän ja Weezeriä soimaan*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Hei, mitäs jos me, lerppuli, lainattais se uutena vuotena? Tosin mä kyllä alan vähintään itkeä jos mä katon piirrettyjä ja olen pahasti päissäni, mutta ehkä mä jätän sen pahasti päissäni-kohdan pois ja joisin vain sosiaalisesti, tai en ollenkaan....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

taika

Fak nyt mulki soi toi sävelradio tunnari ku aloin sitä miettimään.. ja sit on koko päivän soinu se ricky martinin 'nobody wants to be lonely' biisi joka on ihan kauhea. Siistii. not.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

salza01

LainaaFak nyt mulki soi toi sävelradio tunnari ku aloin sitä miettimään.. ja sit on koko päivän soinu se ricky martinin 'nobody wants to be lonely' biisi joka on ihan kauhea. Siistii. not.

*reps* nobody wants to be lonely.. ;)

emmi

mulla soi päässä vastaus kaikkeen <3
mä kuuntelen sitä aina iltasin ennenkö meen nukkuun ja sit se soi sillonki päässä, mut se vaan on niin ihana biisi!! <3
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Mulla soi tällä hetkellä Children of bodomin follow the reaper ja HIMin ja June Hyden dont fear the reaper... Tämmönen viikatemies teema tänään...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Me Gustas Tu....
...Me kustaan marihuanaa me kustas tu... :P

Sen biisin sanoista ei oikein ota selkoa... mutta päässä on soinu koko päivän kun kuulin sen aamulla radiosta  ::)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

mulla soi viimeks päässä se Mamban(en oo varma?) yks biisi mis se laulaa jotenki näin:
"jonkun kauan aikaa sitten unohtuneen tunsin liikuttavan minua
kun olohuoneen sohvalle jäin muistelemaan noita kuvia
mietin kuinka tosissaankaan..."

maailman ärsyttävin biisi.. olin autos ja oltiin tulos iskän vanhemmilt raumalta... yritin kuunnella apista kannettavast, mut toinen korvanappi oli rikki ja kuulin ton Mamban biisin kokoajan mun musiikin päälle ku äiti laittoi viel radion iha täysille...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

KristalliEnkeli

"Mä muistelen sua iltaisin kusipäistä suloisin. Se sanas raiskaa mua taas. Mä tahtoisin sut unohtaa. Mä katson kun sä syöt pullaa. Toivon että saat kihomatoja. Ei enempää voi odottaa. Sä annoit mulle jo liikaa.

Maailma tuntuu pahalta. Mä taidan olla katkera. Oon sun Romeos. Sä oot mun Julia. Se taisi tuntuu hyvältä. Mä kyllä tiedän kenestä voit saada uuden ystävän......"

Ripsipiirakkaa...ehhehhee
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.