Sanoituksia (...mikä biisi soi päässäsi?)

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 02:02:29

« edellinen - seuraava »

PahaPahaAsia

rautalintu

Mä en ainakaan koskaan jaksanut nousta niin aikasin. Kymmeneltä!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza01

summeri ja klaani on kyllä todellaki iha huippuja!!!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

hmm... Mä en ole pahemmin katsonut kumpaakaan..... Joskus harvoin klaania... ;D Vähän muuten käenpesä on hyvä sarja! Kannattaa kattoo!

blind_eye

sitä mä en olekaan katsonut. pitää katsoa :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Tälleen takasin aiheeseen...
Mulla on soinu muutaman tunnin Oasisksen Songbird päässä, ei mikään huono biisi joten ei haittaa :) kannattaapi tutustua! ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

mul on soinu puol 4 asti Apiksen Itkeväthän enkelitkin kertosäe... se on niiiiiiin ihana
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

rautalintu

Songbird, todellakin hieno biisi. Yksinkertainen ja kaunis :)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Eipä oo tullu kuunneltuu tota Oasista. Pitäis kuulla!

blind_eye

mä oon jonkun verran... se on kyllä ihan jees musaa :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

no nyt kun puhuit tuosta IE:n kertosäkeestä,niin se soi mulla päässä,mutta eipä se haittaa,kun se on niin hyvä :)

rautalintu

Jouhu, ehdottomasti kannattaa tutustua! Siinä on yksi parhaista bändeistä koskaan, ellei jopa paras :D

puska

lainasin kerran levyn. kuuntelin, ei herättänyt minussa mitään tunteita. suomenkielinen musiikki uppoaa minuun paremmin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Joo, taodampam käydä lainnaa jossain vaiheessa.

Lerppa

Äärimmäisen ärsyttävää... bussikuskilla soi Maija Vilkkumaan joku biisi "..ei saa surettaa, leikittäiskö prinsessaa...".. argh... nyt se soi mulla päässä  >:(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.