Sanoituksia (...mikä biisi soi päässäsi?)

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 02:02:29

« edellinen - seuraava »

jouhu

Hui! Nyt mulle tulee ihan varmasti tulee painajaisii.  :-/ Tuon jälkimäisen jutskan takii... Kun siinä on se kissa ja se tulee siihen lähelle irvistelee. Mä, kun kattokaas olin siinä ihan näytössä suurinpiirtein kiinni ja äkkii siihen tuleekin sellanen peloittava kissa.
Oikeesti nyt mua rupes pelottaa! :-/

puska...

Sieltä sivuilta saa muuten tilattua kaikennäköistä. Mm sellaisia mukeja ja paitoja missä on juuri tuo kyseinen irvistävä kissa. Siis kun menette sinne:

http://www.rathergood.com

Sellainen paita ois aika komistus.  ;D

jouhu

Oikeesti noi on liian pelottavia!  :-/
En mä tiiä mikä niissä on... so sceary.

*tuuli

laiskuuttani en jaksa edellisiä viestejä lukea.  ;D

-> mistä on siis kyse???

puska...

jouhu

Oliskohan teillä keinoja millä mie saisin tuon pelon noista otuksista pois? Miulla olis kyllä mieli joka haluais mennä tuonne, mutta kun ei uskalla! :-[ :-/

[tuuli]

mitä siellä on?

koska olemme jouhun kanssa legendaarinen pelkäävä parivaljakko ( jos ette tajua niin vilkaiskaa sinne missä puhuttiin wirtasen persekuvista  ;) ) niin kaiketi minunkin pitää tällä hetkellä ... pelätä!
allekirjoittanut

salza01

mulla soi koko aamun päässä bon jovin bed of roses..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Onko se hyvä, vai huono asia?

Tuuli-Siellä sivuilla on irvistelieviä kissoja ja muita pelottavia asioita!

[tuuli]

mitä pelottavaa on irvistelevissä kissoissa???
allekirjoittanut

puska

No käyppä kattomassa, niin kuule säikähdät melko pahasti!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Tuo vines-kissa muistuttaa erehdyttävästi erästä mun "kaveria". Mutta ei siitä sitten sen enempää...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

allekirjoittanut

jouhu

Why? ;D
Kannattaa käyä kattoo jos haluu sydärin. HUOM! Kannttaa laittaa naama kiinni näyttöön ja laittaa se irvistelevä kissa pomppii siihen.

Mä en uskaltanu kattoo sitä hommaa loppuun, kun mä säikähin sitä, niin paljon ja ihan paniikissa huusin,että "mee pois, mee pois!" ;D ;D :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.