Sanoituksia (...mikä biisi soi päässäsi?)

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 02:02:29

« edellinen - seuraava »

jouhu

"Asemalla kaikuivat kuulutukset, joita pakoon ei pääse..." Tää on soinu eilisestä illasta asti... :-/

puska

Tuo biisi on musta paljon huonompi kuin aikaisemmat Irinan singlet. (miettii että onhan tuo varmasti Irinan biisistä) Sanoitukset on ihan hyvät tuossakin mutta muuten en erityisemmin pidä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Puhuitko mulle?
Tää on kyllä mun mielestä tuon egotripin kappale, jonka kuulin radiosta ja häi mun päähän ilävästi.

puska

Joo, puhuin sulle jouhu:).
Uppista, nyt meni biisit mulla ihan sekasi päässäni! No, mutta tuohan on hyvä biisi.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, joo... Mutta jos soi päässä noin vuorokauden sama biisi, niin ei se kovin nautittavaa minusta ole. :-/

taika^^

Mulla soi kaks eri biisii koko aja.. sentencedin bleed in my arms : no, you don´t want me to be there
        to kiss your eyes caress your hair and kill that pain away

ja sitten samasen yhtyeen no one there
          and the wind blows through my heart
          shivers me one last time
          as I now reach out in the dark
          No one there
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Klaara-Mielikki

Juuri äsken tuossa vaihtui rallatus tuonne pääkoppaan ja ajattelin nyt taas jonkun kiusaksi kuuluttaa senkin julki  ;D

Joten "asiaan" (mikäli moista sanaa voi käyttää näistä mun jorinoistani). "....You rock my world,you did...." Piristävää rallatusta ankeeseen päivään,ainakin mun mielestäni. Moinen kipale ei taida nykylistalla ollakaan,mutta ei kyllä moni muukaan hyvä kappale,sääli sinänsä   :(

jouhu

puska

No, nykyajan soittolistat on nyt vähän mitä on...valitettavasti...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Klaara-Mielikki

No sinä sen sanoit!  ;D Niin...joku ei tiänny mun päässäni soivan rallatuksen esittäjää. No nythän mun kannattaa paljastaa älyvapaa musiikkimakuni. Esittäjä on Michael Jackson (sanoo varmaan kaikille jotain  :D ) You rock my world on just hieno kipale. Sanokaa vaan hassahtaneeksi,mutta mää tykkään siitä  ;D

jouhu

Ainiin. Sehän se onkin! Mitenkäs en tajunnu tuonta? :-/ :-[

taika^^

Äh, on soinu koko päivä joku ihmee laulu pääs.. Tai siis ihan hyvä laulu mut ei jaksa kuunnella sitä koko aja se on se godsmacking voodoo biisi..  
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Wirtabiuha

mä diggaan tuosta voodoosta..
Mulla soi tähdeksi hollywoodiin... "Tyttö halusi tähdeksi hollywoodiin, hän halusi olla uusi Marilyn"...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Mulla soi se käsittämätön Skidimandinke-biisi jostain ala-asteen musiikinkirjasta!?
En tiiä onko kukaan kuullut.. toivottavasti ei :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Eipä ole sattunu mun kohalle.
Mun päässä soi nyt se "mä maalaispoika oon.." kun siinä Tonin ohojelmassa oli se. :(
En tykkää yhtään! >:(

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.