G: Komein/rumin rokkari?

Aloittaja Painkiller, helmikuu 16, 2005, 01:39:26

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Niin, koska mä niin tykkään gallupeista (ja nimimerkin vaihtamisesta ;)) niin kysynpä nyt kuka on teidän mielestänne kaikkien aikojen rumin rokkari? Entäpä puolestaan komein/kaunein?

Mulla tulee rumista mieleen ekana Marilyn Manson, Kid Rock ja Negativen Larry Love.

Ja komeista ykkösenä Tehiksen Otto.
Ja Jussi69 ja Backyard Babiesin Dregen.

Joo, pinnallinen aihe. Mut..kyl sitä välillä saa ollakin pinnallinen eiks vaan..? ::)

puska

#1
Komeimpiin kuuluvat Otto Grundström ja Toni Wirtanen. Jonne Aaron on jotain kamalaa. Myös Ismo Alangossa on karismaa;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

#2
Lasketaanko Tommi Läntinen rokkariksi? ;D Jos lasketaan niin son kyllä rumin..
Komein on ehdottomasti Samuli Ponsimaa (Finntrollin kitaristi, joka soittaa myös rokkipoppoossa.)
Loput komistuksista lienee rankemman rokin puolella.. Eikon Tuukka tietysti! ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

#3
Komeimmista Tuukka on ehdoton! ;) Emppu, Tuomas Holopainen Ismo Alangossa on sitä jotain...:D Nyt ei taas irtoo..
Kauheimmat. No, nyt jos Vesa-Matti otetan musiikilliseksi ihmiseks tai muuta niin se.

emmi

nyt mun on pakko puolustaa marilyn mansonia. minä sanon että se on komea, tai oikeastaan mun mielestä se on kaunis. vaikka nyt mies onkin mutta silti. Se on ihana<3
sit tietty Toni wirtanen on komea :)
rumin rokkari on tuo, no hitsi, toi toi... hanoi rocksin make eli mike monroe mikä lie ja andy koi. :) ne on niin rumia.
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

#5
Heh. Musta Marilyn on vaan niin etova. Ja sit taas Mike Monroe on ihan upee. Tai, ehkä siks pidän siitä koska musta se on niin magee persoona. Ja lisäks vielä uskomattoman taitava muusikko.

[tuuli]

komeat ensin->
minä sanoisin komeimmaksi myös tuon tuukan. vaikka eihän tuukka ole rokkari.. hän on suuri ohjaaja.
ja muita komeita, juu mä nyt peesailen muita, mutta pakko sanoo toi mike monroe. siis ai että! mä haluun sen! äiti ei oikein lämmennyt kun sanoin ton sille.  ;)

rumia on->
jonne aaron! vaikka jos pilkkua nussitaan niin sehän on aika kaunis.. mut kaunis mies on ruma!
pelle miljoona on myös aika.. noh...
jussi 69 on sellane.. no siis omalla tavalla aika söpö ja omalla tavallaan aika nilkki.. voisin laittaa hänet tähän niinku.. puoleen väliin.
allekirjoittanut

punainen

Komeet: Kun puhutaan komeesta niin Temonen tulee ekana mieleen.se on vaan sellanen peruskomee,tylsä sana tiedän mut tajuutte varmaan :) Sitte tietty Sipe ja Toni mut ne on vähän persoonallisemman komeuden puolella.Tai siis ennen Lantaan tutustumistani en pitäny Sipee ja Tonii minään päiväunijäbinä ulkonäöltään,kunnes sain tutustuu heidän persoonaansa ja siihen älyttömään karismaan.Sitte tulee mieleen Jonne Aaron.Okei se on kaunis ei komee.tehiksen Otto kans mut sekin on ennemmin kaunis kuin komee.Kurt Cobain jos kuolleita saa sanoa.Näit on kyl oikeesti paljon,varsinkin kun tykkään muutenkin rokkarijäbistä :)

Rumat: En kyllä halua sanoo ketään rumaks!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

punainen

Ei mut kun nuo Läntinen ja Loiri tällää mainittiin jo niin voin kyllä allekirjottaa sen että heistä kumpikaan tuskin tulee oleen mitään unelmamieheni prototyyppejä...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

hehheha! ai miten niin?  ;D

ne on omaa ikäluokkaansa... ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Mä tykkäsin..tai siis kuuntelin ala-asteella Läntistä.. :-[
Mut siitä on tositositosi monta vuotta aikaa.. :D

emmi

LainaaHeh. Musta Marilyn on vaan niin etova.

Anteeksi nyt kun jotenkin poikeen tästä aiheesta mutta mun on pakko sanoa että tänään kattelin dvd:ltä mansonin musavideoita niin alko mua itteenikin vähän yököttän jotkut sen ne tyylipukeutumiset. Tai siis mä en tykkää siitä kun se pukeutuu naiseks. Nimittäin joissain niissä sen musavideoissa sillä on siis ihan kunnon naisen vaatteeks luokitellut vaatteet ja näyttää ihan naiselta. Ja jos se oliskin nainen niin olis kaunis. Mutta siis.. mm, mitäköhän mä oikeen taas yritän selittää.. :) no kuitenkin. Muuten se on mun mielestä kaunis mies ja tykkään. ei niissä meikeissä mitään vikaa ole mutta ei naisten vaatteita. :)
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Niinpä..sitäpaitsi, musta se on pelottava. Mä muistan vuosia sitten kun oltiin Lintsillä, kummitusjunassa. Ja sit jossain vaiheessa siellä tuli vastaan semmonen screen missä oli kuvaa jostain Mansonin keikasta, beautiful people oli biisi mitä se esitti. Muistan sen ikuisesti, se oli ainoo juttu mikä mua pelotti siel kummistusjunassa :o Ja traumat jäi.. ;)

emmi

ei se minun mielestä ole yhtään pelottava.! :)
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Mut siellä kummitusjunassa se kuitenkin oli :o
;D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.