G: Komein/rumin rokkari?

Aloittaja Painkiller, helmikuu 16, 2005, 01:39:26

« edellinen - seuraava »

adalmiina

kalle ahola,jonne aaron ja toni on komeita!
manson on hirvee!

[tuuli]

marilyn manson on kyl aika mielenkiintoinen.  ;D

mä lisään mun listaan kans kie von herzenin ja kalle aholan.
allekirjoittanut

[tuuli]

LainaaNiinpä..sitäpaitsi, musta se on pelottava. Mä muistan vuosia sitten kun oltiin Lintsillä, kummitusjunassa. Ja sit jossain vaiheessa siellä tuli vastaan semmonen screen missä oli kuvaa jostain Mansonin keikasta, beautiful people oli biisi mitä se esitti. Muistan sen ikuisesti, se oli ainoo juttu mikä mua pelotti siel kummistusjunassa :o Ja traumat jäi.. ;)

hahah, vähän söpöö! manson laitettu kummitusjunaan!  ;D se ois ite varmaan aika otettu jos tietäis!
allekirjoittanut

^pirun morsian^

jonne aaron ja jimi pääkallo ja toni on tosi komeita

rumin on EHDOTTOMASTI LAURI YLÖNEN!!!!!!!!  yök!!! oikee oksettaa!!!

^pirun morsian^

Lainaajonne aaron ja jimi pääkallo ja toni on tosi komeita

rumin on EHDOTTOMASTI LAURI YLÖNEN!!!!!!!!  yök!!! oikee oksettaa!!!

KÄÄK!!!!! MEINASIN IHA UNOHTAA!!! VILLE VALO ON IHAN KAIKISTA KOMEIN SE ON NIIN HYVÄN NÄKÖNEN KUKAA VITSI EI VOI OLLA NIIN HYVÄ NÄKÖNEN!!!!!

Wirtis

Ville Valo oli komein mutta nyt se on kamala kamala kamala kamala. liian pitkät hiukset... :D
  Marilyn Manson on ihana! se on ihan loistava!

Jussi69 on kyllä kuvottavin!

punainen

LainaaVille Valo oli komein mutta nyt se on kamala kamala kamala kamala. liian pitkät hiukset... :D

Niinjust! Valo oli ennen erittäin kauniin näkönen,mutta nykyään ihan pahaa tekee kun kattoo.On äijä muutamas vuodes rupsahtanu täysin ja alle kolmikymppiseks ei enää uskois. Olis varmaan syytä vähän muuttaa elämäntapojaan...

Hähä Jussi69 on kyllä aika kuvottava kans nykyään ja se on niin naurettavaa miten se haluu tuoda itteään esille koko ajan.Vaikka Jussi on rumpali on se lavalla aseteltu aina niin et varmasti näkyy,rummutkin on sillai epänormaalisti aseteltu...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

Lainaa

Niinjust! Valo oli ennen erittäin kauniin näkönen,mutta nykyään ihan pahaa tekee kun kattoo.On äijä muutamas vuodes rupsahtanu täysin ja alle kolmikymppiseks ei enää uskois. Olis varmaan syytä vähän muuttaa elämäntapojaan...

Hähä Jussi69 on kyllä aika kuvottava kans nykyään ja se on niin naurettavaa miten se haluu tuoda itteään esille koko ajan.Vaikka Jussi on rumpali on se lavalla aseteltu aina niin et varmasti näkyy,rummutkin on sillai epänormaalisti aseteltu...

Ville Valo näyttää tosiaan tänä päivänä ihan täyspäiväseltä juopolta :P

Ja tosta Jussista..mä ymmärrän täysin että se haluu olla esillä. Muutenkin kun rumpalit on aina jotenkin "taka-alalla". Ja keikoilla just, joskus saattaa jostain rumpalista nähdä hyvällä tsägällä pelkät kapulat ;D Ja kun tuo Jussi nyt hoitaa melkein kaiken promon 69:ille, niin saakin loistaa parrasvaloissa ;)

emmi

LainaaVille Valo oli komein mutta nyt se on kamala kamala kamala kamala. liian pitkät hiukset... :D
 Marilyn Manson on ihana! se on ihan loistava!

Jussi69 on kyllä kuvottavin!

Nonni, onhan täälä jouk joka on samaa mieltä mun kanssa marilyn mansonista!!  :P

Ja tuosta ville valosta oon kanssa samaa mieltä. Se on ihan deekun näkönen ja jupon ja pulsun ja just semmonen yököttävä. Käyköhän se nykyään enää suihkussakaan ollenkaan? ajais oikeesti sen parran ja viikset helvettiin ja muuttais muutenkin niitä elämän tapojaan niin siit vois tulla taas siistin näkönen kloppi  :D

älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

älkäähän nyt tytöt! ville valo näyttää ihan MUSKETTI SOTURILTA! ;D

no juu.. kieltämättä tekis villelle hyvää että ajais viikset pois.. ja vähä siistis sitä tupeeta.
mut sit, volá!  :D

jussi 69 on aika kiistelty ihminen tuon ulkonäkönsä kanssa..gootit onki ihan pellejä!!  :D

LAURI YLÖNEN ON LIMANEN!!
katos perkelettä, tuossahan oli ihan runon tuntua!  ;)
allekirjoittanut

puska

Hahaa, gootit on pellejä:D Oikein:D
The 69 Eyesin Jyrkillä tosin on karismaa, mutta kyllä ne senki vaatteet ja kledjut joskus vähän yli menee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Jyrki69 siinä on tyyliä mutta jotenkin Jussi69 on tosi etova...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

blind_eye

Hm.. Komein.. Toni.. ;) Ja Tuukka :) Niin ja sitten yksi Juke, se on rokkari mut ei julkinen henkilö.. :)

Rumin.. Tohon mä en kyllä osaa näin heti sanoa mitään.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaJyrki69 siinä on tyyliä mutta jotenkin Jussi69 on tosi etova...

jyrki69:ssä on sharmaa!  ;D ja IHANA KOIRA!
allekirjoittanut

Tiijuli

Hmm. Tää on kyllä aika helppo :D

Parhaimman näköset on Tehiksen Otto, Toni w. ja Kalle Ahola. Siinä ne.
  Ja rumimmat on Tommi Läntinen ja CMX:n tyypit. LÄhinnä se laulaja. :P
Turvallista matkaa helvettiin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.