G: Komein/rumin rokkari?

Aloittaja Painkiller, helmikuu 16, 2005, 01:39:26

« edellinen - seuraava »

puska

Niin onki! Ihan saatanan komea. Vaikka Himiä en diggaakaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Teinpä vähän tilastoja.
Eli Apulanta.netin aktiivijäsenien mielestä MAAILMAN KOMEIMMAT ROKKARIT:

1. Toni Wirtanen, 9 ääntä.
2. Tuukka Temonen, 5 ääntä.
3. Otto Grundström ja Jyrki69, 4 ääntä.

Kalle Ahola, Jonne Aaron, Marilyn Manson,  3 ääntä.
Mike Monroe, Ville Valo ja Ismo Alanko, 2 ääntä.

No onko se muka niin, että Toni on maailman komein rokkari?  ;D :-?
allekirjoittanut

Painkiller

Haha..voi vitsi mitkä tulokset ;D

[tuuli]

Joo. Katos vaan Toni ekana. Hieman ihmetyttää. Mä en itse henkilökohtaisesti mieltäisi sitä maailman komeimmaksi rokkariksi, mutta jokaisellahan on oma mielipiteensä. Tuukka vois ollaki, mut se nyt ei oo ihan rokkareista rokkarein.. ;)
allekirjoittanut

Painkiller

En mäkään kyllä. Paitsi että kun puhutaan komeimmasta Rokkarista..niin kyllä siinä ulkonäössä pitää olla vähän jotain rosoa tai semmosta..eikä Tuukkakaan olis mun mielestä hyvä vaihtoehto koska se on liian pretty boy :D Hih, joku Michael Monroe olis hyvä :D

[tuuli]

Toi koko top3 on aika pretty boys.... ;D
allekirjoittanut

puska

Miksei Sipe ole saanut ääniä :(. Onko se liian renttu :D. Seki on ehkä enemmän söpö kyllä kuin komea.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tokya

LainaaMiksei Sipe ole saanut ääniä :(. Onko se liian renttu :D. Seki on ehkä enemmän söpö kyllä kuin komea.
Sipen ulkomuoto ei jostain syystä vastaa yhtään rokkaria :D

Luokitellaanko sex pistolssin immeiset rokkareiksi? :) vaikka oikeastaan punkkareita ovatkin muttammutta. Muuten kiljun täällä että Sid Vicious ansaitsee ääniä :P

Painkiller

LainaaOnko se liian renttu :D

Heh, niin. Sipe on liian epärenttumainen.

[tuuli]

Lainaa
LainaaMiksei Sipe ole saanut ääniä :(. Onko se liian renttu :D. Seki on ehkä enemmän söpö kyllä kuin komea.
Sipen ulkomuoto ei jostain syystä vastaa yhtään rokkaria :D

Luokitellaanko sex pistolssin immeiset rokkareiksi? :) vaikka oikeastaan punkkareita ovatkin muttammutta. Muuten kiljun täällä että Sid Vicious ansaitsee ääniä :P
No hyvänen aika, miksei niitä luokiteltais, jos kerran Vesku Loiri ja Tommi Läntinenki luokitellaan.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

No niinpä! Sanoppa muuta Tuuli!! :D

[tuuli]

Pitäis tehä noista rumimmistaki viel yhteenveto. Laskee noi ''äänet''.. Vaikka onhan se aika selvää, kuka on se rumin.  ;D Voi jumaliste, mä kikatan vielä mummona kiikkustuolissa tolle Veskuloiri jutulle.
allekirjoittanut

[tuuli]

No nyt tulee taulukko nimeltä MAAILMAN RUMIMMAT ROKKARIT. Raatina toiminut jälleen al.net.  ;D

1. Jussi69 ja Marilyn Manson, 4 ääntä.
3. Tommi Läntinen, 3 ääntä.

Vesa-Matti Loiri, Lauri Ylönen ja Ville Valo, 2 ääntä.
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
Joojoo Sidille ääniä ! :>
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Raati ei laskenut niitä mukaan, ketkä saivat vain yhden äänet. Heidät karsittiin heti.  ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.