Pikaviestit

Aloittaja Lerppa, syyskuu 23, 2003, 06:48:16

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Noi pikaviesti jutut ei ole toiminu pitkään aikaan (tai sitten mä en vaan osaa käyttää sitä), se sanoo että "vastaanottajan määrittäminen pakollista" tai jotain sinne päin.. mutta mistäs sen määrität... ?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KatjaRock

Time goes on, I wont.

jouhu

Mikäs tää pikaviesti homm ees on? Minä tietämätön pikku hölmö.

Lerppa

No siks että jos joku tuttu on samaan aikaan täällä niin sille voi lähettää "yksityisviestin" ettei tarvii kommunikoida tuolta palstan kautta (kuten minä teen ;))
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku


Tai siis eihän sen toisen tartte ees samaan aikaan olla online tai mitään, minä ja Katja käytiin joskus aika vilkasta kirjeenvaihtoa sen kautta  :-*
[ -You should see my scars- ]

Lerppa*

Ei niin :) Se oli vaan esimerkki :)

Wirtabiuha

Jep, se ei tosiaan toimi, siihen pitäs laittaa johonki sen nimi jolle sen haluu lähettää mut ei siinä oo sellasta mestaa... vai onko mut mä en vaan löydä sitä...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Vai onko se jotenkin "vahentunu" ettei sitä pysty käyttämään? Siis anteeks...ton "vanhentunu" sanan kohdalle pitäis laittaa päivitetty sana...Mutta ei jaksa ruveta korjailee...

Vilkku


Olisikohan nimikenttä kadonnut kesällä päivityksessä hymiöiden kanssa ? En oo tota toimintoa vähään aikaan kokeillut että toimiiko, onkohan se miten kauan ollut epäkunnossa ?
[ -You should see my scars- ]

juGe

#9
Jooh, näköjään kesällä on kosahtanut sitten useampikin juttu. Ei silloin vaan tullut ihan joka juttua testattua läpi. No nyt toimivat pikaviestit taas. Oli tosiaan se nimikenttä kadonnut kokonaan.

Jos tällaisia samankaltaisia virheitä huomaatte, niin laittakaa ihmeessä mailia tai ilmoittakaa tänne, niin katsotaan jos saadaan fiksattua :)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.