Tähdet ja arvot?

Aloittaja juGe, lokakuu 29, 2002, 06:12:34

« edellinen - seuraava »

juGe

Moikka,

en ole kiireiltäni paljon kerennyt keskusteluja seuraamaan, mutta tämä pisti nyt silmään.

Nostin noita kahta viimeistä arvoa hieman, eli 4 tähteä saa kun on kirjoittanut 500 viestiä ja 5 sitten kun on täydet 1000 kasassa. Täällä on jotkut menny jo kirkkaasti ton 1000 viestin yli. Se on kyllä aika älytön saavutus sekin.. että kiitos siitä :)

Kantava voima tulee varmaan pysymään vain sen nyt jo omaavilla. Ehkä joskus tulevaisuudessa voidaan jotain uusiakin titteleitä ottaa messiin.

rauhaa!
.j

punainen

Hei kiitti!

Vaikka tähtimääräni nyt tippuikin ei haittaa yhtään kun tietää että on tavoiteltavaa :) Nyt näyttää vaan kummalliselta ehkä joltain ulkopuoliselta kun joillakin on toi kantava voima niin kumman pienellä aktiivisuudella....
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Time goes on, I wont.

punainen

Samaa mieltä että toi typerä juttu on tosi hämäävä ja typerä :P Enkä oikeen tajua miksi se sana pitää olla sensuroitu, ovatko homot muka typeriä?Ja jos homo haukkumasanana halutaan sensuroida niin kai huora-sanakin on sitten.Se on yhtä suosittu haukkumasana tytölle...

Mun mielestä siis noi ihme sensuroinnit vois jättää pois kokonaan siis.Jotkut muut foorumit sellasia todella tarvitsisivat, mutta ei mielestäni tämä laisinkaan.Täällä on niin asiallista porukkaa ja kommenttia yleensä :)

jouhu.

Tämän foorumin vois kyllä ottaa ihan poikkeuksena. :) Niin fiksuu ja.. En minäkään ymärrä tuota, kun lesbo on samanlainen haukkumasana, kuin homokin...eri sukupuolelle suunnattu vain... Tästä huomaa miten tasa-arvonen on maailma. ;)

jouhu.

Siis samanlainen, kuin h0mo.

juGe

Heh, joo hyviä pointteja. Otin koko sanan pois sensuurilistalta. Suurin osa noista sanoista tuli boardin asennuksen yhteydessä messiin vakiona. Jos tällaisia huomaatte jatkossa, niin laittakaa vaikka privaviestiä tms.

blind_eye

Lainaa
Nostin noita kahta viimeistä arvoa hieman, eli 4 tähteä saa kun on kirjoittanut 500 viestiä ja 5 sitten kun on täydet 1000 kasassa.
Ahaa.. Tämä selittääkin sen miks multa oli yks tähti 'kadonnu'.. Mut ei siinä mitään, hyvä kun saa taas tavoitella jotain  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

LainaaMiksi Vilkku on kantava voima?

En tiedä viittasko tämä nyt siihen etten ole käynyt täällä aikoihin. Tarkotus oli vähän niinku ihan hiljaisesti vaan fade away, mutta voinhan minä sen kertoakin, etten tule täällä tulevaisuudessa vierailemaan kuin satunnaisesti, tarkoituksenani ei ole enää varsinaisesti osallistua keskusteluun.

Pitkä juttuhan toi on, mutta noin nyt kuitenkin. Toi Kantava voima -homma on ollu mulle tosi kova juttu ja oon tosi kiitollinen että oon sellanen saanu olla. Eihän se yhtään parempaa tee kenestäkään, mutta tulee siinä melkein tippa silmään kun muistelen niitä aikoja kun tuolla vieraskirjan puolella mietiskeltiin asioita sillä pienellä porukalla :)

Yhteyttä pidän kyllä mielelläni kaikkiin, että messengerin puolella voipi hyvin jutella ja noin. On mulla teitä ikävä, nyt vaan tilanne on tämä.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Lainaa

En tiedä viittasko tämä nyt siihen etten ole käynyt täällä aikoihin. Tarkotus oli vähän niinku ihan hiljaisesti vaan fade away, mutta voinhan minä sen kertoakin, etten tule täällä tulevaisuudessa vierailemaan kuin satunnaisesti, tarkoituksenani ei ole enää varsinaisesti osallistua keskusteluun.

Pitkä juttuhan toi on, mutta noin nyt kuitenkin. Toi Kantava voima -homma on ollu mulle tosi kova juttu ja oon tosi kiitollinen että oon sellanen saanu olla. Eihän se yhtään parempaa tee kenestäkään, mutta tulee siinä melkein tippa silmään kun muistelen niitä aikoja kun tuolla vieraskirjan puolella mietiskeltiin asioita sillä pienellä porukalla :)

Yhteyttä pidän kyllä mielelläni kaikkiin, että messengerin puolella voipi hyvin jutella ja noin. On mulla teitä ikävä, nyt vaan tilanne on tämä.

Ehin jo kattoa että tulit takasin. Sydämiä hirveästi sinne.
Time goes on, I wont.

punainen

Joo tajuttiin ei seura kiinnosta vai mitä tuo sepustus nyt meinasi ???

Vilkku

LainaaJoo tajuttiin ei seura kiinnosta vai mitä tuo sepustus nyt meinasi ???

No ei meinannut sitä. Tähän nyt liittyy pari muutakin henkilöä, ja pääsen tilanteesta helpommalla kun en täällä käy. Ei tosin täällä käyviä henkilöitä, ei siis todellakaan ole kenestäkään teistä kiinni.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Kyllä ne asiat siitä selviää, ajan kanssa <3
Time goes on, I wont.

punainen

No hyviä eläkepäiviä Vilkulle sitte! :)

Onko täällä muuten muita kantavia voimia kuin Vilkku ja Katjarock?Ja ketä "hyvät vanhat pienet porukat" oikeen sisältää ja minnes ovat kadonneet?

KatjaRock

no minun käsityksen mukaan siihen pienempään sakkiin kuulu minun & Vilkun lisäksi Emmi, B_T ja Häirikkö. Aikasen paljon maailmaa parannettiin..

B_T ja Häirikkö jätti meijän varmaan aika pitkälti samasta syystä ;) mutta tuota. kasvoivatko kenties ulos? minä en koskaan :)
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.