Board?!

Aloittaja bela_b, toukokuu 09, 2005, 01:59:44

« edellinen - seuraava »

bela_b

Moi,

Mulla on kysymys. Tietääks joku, onks netissä Apulanta-Board englanniks? Haluaisin kirjoittaa myös tänne mut en tiedä puhunko niin hyvin et voin keskustella teijän kans  ???  (en oo suomalainen). Siis, etsin englantilainen apulanta-board  :)

moikka
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

jouhu

Hyvinhän tuo näyttää menevän, suomenkieli. :) Kun menet levy-yhtiön sivuille, niin siellä on ainakin jonkunnäkönen enkkulainen...systeemi. Toivottavasti tästä oli jotain apuu...

[tuuli]

jeah, tai sit tänne vaan suomee opettelemaan!  :-*
allekirjoittanut

bela_b

kiitti vastauksista. katsoin eilen levy-yhtiön sivut.. ja sielläkin kaikki kirjoittaa vain suomeks.. siis.. jään ehkä tänne, yritän ymmärtää & kirjoittaa itte^^
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

jouhu

Aijaa...harmi. Ajattelin, kun siellä on se mahollisuus suomenkieliseen tai engalntiin, niin sitten luulin kaiken muuttuvan enkkulaiseks kun se silleen vaihtaa...::) Ööö, joo...sekavaa.
Ja sinähän kyllä jäät tänne oli sitten mikä..! ;) Ja tuntuu, että osaisit suomee paremmin kuin minä!  Hyvä, että joku osaa. :)

bela_b

mäki luulin et voisi olla siellä enlanninkiellinen (?!) board  >:( mut hei, en missään tapauksessa osaan paremmin suomea kuin suomalainen  ;)

en oo ymmärtänyt tämä lause --> "niin sitten luulin kaiken muuttuvan enkkulaiseks kun se silleen vaihtaa... Ööö, joo...sekavaa."
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

[tuuli]

Lainaamäki luulin et voisi olla siellä enlanninkiellinen (?!) board  >:( mut hei, en missään tapauksessa osaan paremmin suomea kuin suomalainen  ;)

en oo ymmärtänyt tämä lause --> "niin sitten luulin kaiken muuttuvan enkkulaiseks kun se silleen vaihtaa... Ööö, joo...sekavaa."

-> sen levy-yhtiön sivun voi muuttaa englanniksi, klikkaamalla englannin lippua, tai jotain  :) en muista miten se siellä menee. ja jouhu luuli että silloin boardin kaikki tekstitkin muuttuvat englanniksi, mutta näin ei ole.?
öö.. btw minkä maalainen bela_b olet?
allekirjoittanut

jouhu

Hyvä, tuuli! Onneks joku tajuaa ja osaa selventää. :) Niin, mistäkäs päin maailmaa..?

bela_b

kaikki boardin teksti onkin englanniks, mut kommenteja ei oo  :-/ no whatever  ;)

mä oon saksalainen.
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

punainen

Olitko sä se saksalainen joka olit niin Tavastian kuin Nosturinkin keikoilla?

Miten ihmeessä osaat noin hyvin suomea? :o
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

bela_b

olin  ;D miks SE? tunnetko sä mua? hiih..

no, asun suomessa nyt melkein 1 1/2 vuotta, oon tehnyt 3 suomikurssia tääl, opettelin aika paljon itte, kysy(i)n koko ajan ihmiselle esim. "mitä tämä tarkoittaa saksaks/ englanniks?" "voisitko kääntää?" jne  ;D

btw. kiitos  :) :)
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry

[tuuli]

huhhuh en mä vaan jaksais.. suomi on kyl ulkomaalaiselle yksi helvetin kielioppi kieli! onnitteluni pitkäjänteisyydestä!
allekirjoittanut

jouhu

Onnitteluni tääläkin suunnalta. :) Oot ollu kyllä aika ahkera.. Jos en olis suomalainen, niin miulle ei tulis mieleenkää opiskellä suomee, kun on niin vaikee kieli ja varmaan kuulostaakin kauheelta.  

punkku..

Kuultiin kaverin kaa Nosturis et jotkut tytöt puhu saksaa ja ihmeteltiin miten ne tänne on eksyny...Ja Tavalla nähtiin sit ohimennen samat tytöt tai ainakin saksaa puhuivat :)

bela_b

@jouhu - no ei kuulostaa kauheelta :) vaan hassulta, jos ei ymmärrä tai puhu mitää suomee.. siis kun aloittin oppia ;)

@punkku - hahahh oikeesti?
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.