Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Tehkääpäs mulle sellainen palvelus, että jos kotona kirjoittelette, niin laittakaa mulle tänne Plastikin biisien kestot. Mulla kun ei ole siitä kuin poltettu versio *häpeää*... Mutta hienot kannet tein siihen itse :)
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Vilkku, hyi >:( badbad

mutta tässä sulle niitä

Tervetuloa 05:01
Käännä se pois 03:16
Turvallista matkaa.. 03:42
Odotus 04:48
Ei yhtään todistajaa 03:26
Maanantai 05:02
Terä 02:21
Noidanmetsästäjä 05:29
Tyhjää ikkunassa 04:23
Maailmanpyörä 06:26

noin ikkäästi. kämmejä aaatto tulla. kiire.
Time goes on, I wont.

Vilkku

*Kiittää kauniisti*.
Tarkoituksena olisi joskus myöhemmin kyseinen levy vielä ostaa (ja eräs toinenkin joka on vain poltettuna, en uskalla tunnustaa, mikä), en osaa selittää miksi. Tuntuu vaan, että aitoa pitää olla.

Näkisitte ne kannet. Siinä on Toni ja Tuukka, ja Tuukan alapuolella on ylimääräinen Tuukan pää. En raaskinut leikata irti, sopivat siihen.
[ -You should see my scars- ]

juGe

Ois muuten löytyny ne kestot tuolta julkaisut -linkin takaa. No ens kerralla sitte ;)

Vilkku

Kas. Eipäs ole tullut huomattua, kiitos, että kerroit. Sieltä käynkin sitten seuraavan polton jälkeen tiedot kaivelemassa :) Täytyy näköjään joku päivä kunnolla syynätä nää sivut läpi...
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

keh.

mullaki on pari noita kopio levyjä. Tyyliin Ricky Martin ja A-teens. Tallinna rules. Nolottaa myöntää, että tommosiaki hankittu :-[

Oikeasti, jos joku haluais myydä mulle Lavuaarista-liven niin ostan. Ehkä. Kävin kyllä keikkoja kattomassa sillon ku niitä vielä myytiin mutta tyhmä ku olen niin en ostanu.
Time goes on, I wont.

Sarppi

Vai poltettuja levyjä...
niinpä, se on muuten kumma kun apisfanit on niin "lainkuuliaisia" ettei mp3sia taho löytää netistä yhtään mistään. Piti turvautua jo serkkuihin joilla oli lailliset levyt.

Että olkaa vaan ylpeitä ittestänne. :)

*palaa soittelemaan pianolla "tyhjää ikkunassa"..plim, plom, plim*

Vilkku

Pahus, minäkin haluaisin osata soittaa tyhjää ikkunassa !

Niistä mp3:sta täytyy muuten olla vähän eri mieltä, mä oon aika monta biisiä netistä löytäny mitä en muuten ole mistään kuullut, yhtenä esimerkkinä mainittakoon Drown. Mutta periaatteessa oot kyllä oikeassa, on sellasiakin biisejä mitä en oo millään löytänyt...
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Kyllä niitä mp3sia on. Mulla ei ole vielä Drownia. Joku pikkunen pätkä, mistä, Vilkku, sen löysit? ::)

Aika ikävää tämä koko juttu tästä Apulanta goes English- hommasta. En mie tajua, miksi ne sen kieltää. Hyvähän se on että tavotteita löytyy. Tuskin niille kukaan nauraa ja eipä ne ole ennenkään mielipiteistä välittäny. Onneksi minun ei edes _tarvi_ ymmärtää  :-* ;D
Time goes on, I wont.

Vilkku

Nyt täytyy myöntää etten muista, mistä on Drown mulle löytynyt. Kerran etsiskelin ihan mitä tahansa mp3:a ja se vaan tarttui mukaan. Se on muuten tosi ihana biisi, mutta en tykkää siitä, että siitä puuttuu se yks kitarasoolo vai mikälie. Kuulostaa jotenkin tyhjälle kun se kuitenkin suomenkielisessä versiossa on.

Mutta Katja, mä katon mistä sen löysin ja kerron sitten.
[ -You should see my scars- ]

KATJA ei jaksa kirjautua.

Voi Vilkku se olisi hienoa  :D

juGe

No ei suotta tartte.. tää on luultavasti sama versio.  http://www.apulanta.net/download/Apulanta_-_Drown.mp3 ..ei kerrota sitten kellekkään, että Apulanta on tehnyt enkkumatskua. Menee poikien salaisuus muuten vituiks ;D

nojoo.. jotenkin mua vähän ihmetyttää tää juttu. Tehis on toitottanu ite että he julkasee kanssa matskua enkuks. Silti juuri kukaan ei oo kuullu mitään siitä. No Apulanta taas koittaa salailla kauheasti tota faktaa. Vaikka mitäpä salailua siinä on kun kaikki on noi kappaleet kuitenkin kuullu.

Katjalainen

 ;)kiitos. Ollaan hiljaa!

Vilkku

*kuiskaa*

Löysin muutamat enkunkieliset sanat, ne biisit vielä haluaisin löytää. Etenkin mua kiinnosti tuo dishonesty...

--> lähtee etsimään.
[ -You should see my scars- ]

valentine

moi vilkku ...miten menee??? ;) ...mulla on tylsäääää...apis on paras ja Plastik on ihana...käännä se pois..käännä se pois.. käännä se pois.................  :D                                        



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.