Plastik

Aloittaja Vilkku, helmikuu 06, 2002, 02:06:43

« edellinen - seuraava »

Vilkku


En tiiä saako nuotteja mistään, mutta soinnut ainakin virallisten sivujen tabulatuureista. Loput saakin itse jo helposti selville.
[ -You should see my scars- ]

Vilkku


Niin joo, ja Katjan kanssa olen samaa mieltä tosta aikasemmasta asiasta.
[ -You should see my scars- ]

salzaliini

no,ehkä se on niin että todellisen rakkauden väliin ei voi tulla ketään,siis että suhde hajoaa..nooh,en tiiä. mun ja mun rakkauden väliin kylläkin tultiin mutta minä tumpelo pilasin sen suhteen jo aikasemmin,ja kadun sitä niiin helvetisti! jatketaan tästä aiheesta "ihmissuhde onkelmat" palstalla joka löytyy sekalaiset läpät osiosta.. *sekavasti selitetty*

Purppuraviittainen WeLhoTAr

En mä uskokaan et se ois "se oikea" mutta kyl me oikeesti toisiamme rakastettiin.ja se muija joka meiän välit rikko,ei ees oo enää sen jätkän kaa.just pari viikko sitte niil meni poikki.enkä ihmettele!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

tam

Rakas olet minun tuki turva ja tiedän sinusta tulisi ihana isä. Minäkin rakastan sinua niin kauhean paljon. Jostain kumman syystä en ole vieläkään oppinut ymmärtämään, että vaikka rakkautesi ei ole tulta ja tappuraa, se on intohimoista. Intohimoista sinun tavallasi. Tuleni palaa vielä liian voimakkaalla liekillä, eikä se ole valmis rauhoittumaan. Tulen aina olemaan täysin rehellinen sinulle, koska se on meidän pelisääntömme. Se ei todellakaan poista kipua tai satuta vähemmän kuin valhe. Näet sydämeni ja minä sinun.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.