Upittaminen / Bumppaaminen / Nostaminen

Aloittaja Tounakka, heinäkuu 18, 2005, 01:23:51

« edellinen - seuraava »

Tounakka

Eli kuinka ankaralla silmällä täällä katsotaan ns. Bumppaamista, eli sitä, että ikivanhaan aiheeseen vastataan, ja siten se nousee?
Koska monet mielenkiintoiset ketjut ovat vanhoja, ja monilla keskustelufoorumeilla on kiellettyä moisien nostaminen.
Mites täällä?

jouhu

No, minusta ei siinä ainakaan mitään pahaa ole..varsinkaan, kun täällä on nyt ollu aika hiljastakin niin ei haittaa yhtään. Ja muutenkin tällä foorumilla on ollu oikein lepposat oltavat.

Vilkku


Joo, eipähän täällä ees ois paljoa moderaattorille hommia, on niin kovin hiljasta. Enkä ite näe henk.koht. mitään pahaa siinä, että foorumille saapuu uusi ihminen, joka löytää itseään kiinnostavan vanhan aiheen, ja nostaa tämän keskustelun taas esille.

Olis ihan mielenkiinnosta hauska tietää, koska tältä foorumilta on viimeks sensuroitu/poistettu/siirretty/lukittu/mitävaan jotain, kyllähän me ollaan täällä aina kovin vapaasti saatu olla :)
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Ei vanhojen aiheiden nostaminen muakaan häiritse, jos viestit vaan on asiaa. Jos viestin sisältö on pelkkää muiden kommenttien alleviivaamista niin sellanen saattaa häiritä että turhan takia aihe piti kalastaa. Vaikka mikä mie olen edes tätä sanomaan. :D
Tää foorumi on tosiaan aina ollut mukavan vapaa. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

eipä haittaa! harrastan sitä silloin tällöin itsekin. ^^ tosin tietty jos jonkun aiheen parissa on riidelty kakskytä sivua, ja lopulta todettu, että annetaan asian olla, niin ei ehkä kannata enää mennä puuttumaan. tällä voorumilla harvemmin tällaiseen törmää...
allekirjoittanut

Niinis

No ei kai se haittaa, jos jollakin on vanhaan
ketjuun jotain uutta sanottavaa. Sitten se
alkaa olla ärsyttävää, jos tasasin väliajoin
samoja asioita toitotetaan.

[tuuli]

Joo. Aivan niin. Toisaalta taas olisi ehkä ihan hyväkin välillä katsella vähän noita ''unohdettuja kadonneita aiheita'', jos ei synny mistään muusta juttua.  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Ei häiritse..kiva vaan jos joku tänne jotain kirjottelee, uusista tai vanhoista jutuista :)

[tuuli]

Niinpä. Nyt on sen verran hiljaista ollut, että aika kiittämättömiä me oltais jos alettais vielä kirjottelua rajoittaa... :-?
allekirjoittanut

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tokya

parempi että upittaa, koska mä itse olen niin laiska etten mene kovin kauas sivuille topikkeja kattelee ja on aina mukava huomata joku sitten 'uus' kiinnostava :)

[tuuli]

Jep. Edes minä en välttämättä ole osallistunut tämän foorumin ensimmäisiin viesteihin.
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.