Ongelmia kirjautumisen kanssa?

Aloittaja juGe, lokakuu 29, 2002, 06:12:01

« edellinen - seuraava »

juGe

Ongelma voi johtua Internet Explorer 6 selaimesta. Selaimen turvataso voi olla niin korkea, että se ei hyväksy tämän palstan "evästeitä" (cookies). Ja näin ollen et voi kirjautua sisään. Homman saat pelittään sillä, että menet selaimessa tools/työkalut >> internet options/internet asetukset ja sieltä valitset turvatasoa alemmaksi tai lisäät http://www.apulanta.net/board ja http://apulanta.net/board osoitteet turvallisten sivujen listalle. Eli meet työkaluihin sieltä internet asetuksiin sieltä tietosuoja osioon  ja sit siel on semmone kohta (web sivustot), niin laita siitä muokkaa ja kirjota sitten www.apulanta.net/board ja laita salli.


Jos et voi kirjautua sivuille tai palsta väittää sinun jo kirjautuneen, niin vika on luultavasti selaimesi cookie-asetuksissa.
 
 
Miten saat kytkettyä cookiet päälle?
 
Netscape Navigator/Communicator 4
- Valitse valikosta 'Edit' kohta 'Preferences'  
- Avautuvasta ikkunasta klikkaa 'Advanced'  
- Valitse 'Accept all cookies' ja hyväksy tekemäsi muutokset klikkaamalla 'Ok'  
 
Netscape Navigator 3
- Valitse 'Options'-valikosta 'Network preferences'  
- Valitse avautuvasta ikkunasta kohta nimeltä 'Protocols'
- Mikäli valikon kohdassa 'Show alert before acceptin cookies' on rasti, ota se pois.
- Hyväksy lopulta tekemäsi muutokset klikkaamalla 'Ok'.  
 
Internet Explorer 5
- Valitse 'Työkalut'-valikosta ('Tools') 'Internet-asetukset' ('Internet Options')  
- Valitse avautuvasta ikkunasta kohta 'Suojaus' (Security)  
- Valitse nyt 'Internet'-ikoni ja sen jälkeen 'Mukautettu taso' ('Custom Level')  
- Avautuvasta ikkunasta hae kohta 'Evästeet' ('Cookies') ja klikkaa kohta 'Ota käyttoon' ('Enable') molempiin evästeita koskeviin kysymyksiin.  
 
Internet Explorer 4
- Valitse valikosta 'Näytä' ('Edit') ja sieltä 'Internet-asetukset' ('Internet-settings')  
- Avautuvasta ikkunasta valitse 'Lisäasetukset' ('Advanced')  
- Kelaa valikkoa alaspoäin kunnes löydät kohdan 'Cookies'  
- Valitse tästä valikosta kohta 'Hyväksy evästeet aina' ('Accept all cookies')  
- Hyväksy tekemäsi muutokset klikkaamalla Ok  
 
Internet Explorer 3
- Valitse 'View'-valikosta 'Options'  
- Avautuvasta ikkunasta valitse 'Advanced'  
- Poista merkintä kohdasta 'Warn before accepting cookies'

Lisää tietoa IE:n cookieista saat englanniksi osoitteesta http://www.microsoft.com/windows/ie/evaluation/overview/privacy.asp

Jos ongelmia on muilla selaimilla, niin luultavasti ongelma on samankaltainen.. eli laittakaapa selain hyväksymään keksit..

wicked.

no mulla ei toimi vaikka IE on paljon vanhempi.
samapa tuo silti. mun ego on niin iso etten tarvitse mitään tähtiä todistaakseni yhtään mitään.  ;D

-nipsuu

en mä saa tätä enää toimimaa..kyllä tää antaa kirjautua sisään, mutta sen jälkeen ei enää pysty tekemään mitään.... laitoin jo tonne asetuksiin tän "turvalliseksi sivuksi" mutta ei tää siltikää toimi....ettääh...... :'(

Vilkku


Eikös sen pysty itsekin tekemään ? Onhan tuolla omassa profiilissa "tuhoa käyttäjä" -nappula...
[ -You should see my scars- ]

-nipsuu

Joo..ehkä mä oon niin tyhmä, etten saa tätä hommaa toimimaan... *ihan blondi*
En tiiä yhtää, mitä pitäs tehdä....kyl tää antaa kirjautua sisään, mut ei tää päästä muutamaan profiilia tms, eikä kirjottaa mitää mun omalla nickillä...paitsi nyt näin.... en tajuu yhtää.... mitäköhän mä oon sekoillu?  :'( *byääääh*

Pirun_morsian

Nyt toimii!!! laitoin netin turvatasoa alemmaks... ;D

Tiia

Yesterday I woke up sucking on lemon. We're not scaremongering this is really happening.

Tiia

#7
*tuulettaa*

Niin ja siis nythän tohon Rookien tilalle vois kirjottaa "best of the bestest?"
Yesterday I woke up sucking on lemon. We're not scaremongering this is really happening.

salzaliini...

ku mä kirjaudun tänne ni tulee että tervetuloa salzaliini ja sitte ku alan kirjottaan viestiä ni tulee että nimi ja sähköposti ja tuolla alhaalla silti lukee että käyttäjä salzaliini!? että mitä helvettiä tämä tarkottaa?!?!?

juGe

Lainaaku mä kirjaudun tänne ni tulee että tervetuloa salzaliini ja sitte ku alan kirjottaan viestiä ni tulee että nimi ja sähköposti ja tuolla alhaalla silti lukee että käyttäjä salzaliini!? että mitä helvettiä tämä tarkottaa?!?!?


Tuohon auttaa kyllä tuo turvatason laskeminen... etsipä työkalut (tools) >> internet asetukset (internet options) >> tietosuoja/-turva?? (privacy) ja sieltä säädät siitä palkista tietoturvarasioa alas (low)..

-luay-

Ymmälläni olen...
Kirjautuminen onnistui vihdoin ja viimein ja sain vastattua tuohon yhteen keskusteluun... Sitten kun katoin uudestaan, niin häh...?
Mun kirjotus olikin hävinnyt ja kirjautuminen meni taas päin mäntyä... Eli mikä mättää...?
Sama ongelma kun muillako (tuo turvataso??)...
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

juGe

LainaaYmmälläni olen...
Kirjautuminen onnistui vihdoin ja viimein ja sain vastattua tuohon yhteen keskusteluun... Sitten kun katoin uudestaan, niin häh...?
Mun kirjotus olikin hävinnyt ja kirjautuminen meni taas päin mäntyä... Eli mikä mättää...?
Sama ongelma kun muillako (tuo turvataso??)...


Luultavasti joo, mutta ei kirjoitusten pitäisi kyllä hävitä vaikka turvataso olisikin korkealla.

Niina (Niina-Maria)

Mutta entäs, kun koneeni ei suostu muuttamaan turvatasoa?? En pääse internet-asetuksista eteenpäin...taitaa olla kone p*ska tjtn... :( Osaako Juge viisaana neuvoa?

*tuuli*

Mä en päässy vieläkään, :'(  ihan hullua ku aluks pääsin mut enää enä..  :-[En näköjään oo ainut vieras, eli olkoon... :-/

juGe

Lisäilin vähän tietoja cookiesta tuonne ylös, joten jos kirjautuminen ei pelaa, niin tuolta löytyy nyt lisää apua kuinka ongelman voi saada ratkaistuksi.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.