Ongelmia kirjautumisen kanssa?

Aloittaja juGe, lokakuu 29, 2002, 06:12:01

« edellinen - seuraava »

Niina-Maria

No niin ja vihdoin ja viimein mäkin sain selvitettyä tämän kirjautumis ongelman! Kauan olinkin ilman kirjautumista. :)
Mä haluun lentää aurinkoon...

hande^

laskin turvatasoa ja lisäsin ne sivut niihin turvallisiin sivuihin... nyt toimii... kiitos! ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

mä laskin vaan turvatasoa, ja kappas vaan tää toimii  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

juhke...

mä en pysy tekeen mitään kun oon kirjastossa...  :'(
tuolla alhaalla kyllä lukee et olisin kirjautunu, mut silti mun pitää aina kirjottaa nimeni.. ja jos yrittää katsoa jonkun profiilia niin tulee teksti 'sallittu vain käyttäjille'...  :(

hendu

joo mul oli toi sama ongelma hima koneel, mut se poistu kun tein ohjeen mukaisen säädön ja nyt toimii moitteetta! mut se ei taida onnistua kirjaston koneel! Kiitokset äijille ;D
Temosen pomppubasso

Jyppari

Minullakin oli alussa sama ongelma. Enkä varmasti olisi ilman ohjeita selvinnyt, vaikka kuitenkin aika viisas olen.  :) Niin viisas että tajusin lukea tämän ketjun avausviestin.

jouhu.

En ymmarra miks taa kone ei suostu ottaa minuu sissaan.  :'( Meidan toinen kone nimittain.

tää ei päästä mua kirjautuun ulos ollenkaan!! :( mut sit ko oon täällä tää valittaa että mun pitäis kirjautua tai rekisteröityä.... ja silti se näyttää et olisin muka kirjautunu... masentavaa...  :-/

mustapiste

mullakin oli hieman ongelmia alussa...
sitten laitoin nuo salli jutut tuonne työkalu juttuun, niin johan toimi. ^___^
happyyyy.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

suosittelen lämpimästi että te kaikki jotka uskotte käyvänne täällä useamminkin, menette ja pienennätte tuolla yläpalkissa olevassa työkalut jutussa sitä tietosuojapalkkia. sit voi kirjautua. tein itse niin tämän meidän toisen koneen kanssa, kun se ei päästänyt minua sisään.
allekirjoittanut

blindii(Guest)

Nyt on ihan tyhmää kun siis mää pystyn kirjautuun ja näin. Sitten ko menen johonki topiciin niin tuolla lukee et 'Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu tai Rekisteröidy.' Kun en tiedä mikä nyt on kun sivut on luotettavissa sivustoissa ja tietosuojaturvamikälie palkkin oon laskenu.
Murrrrrr.

jouhu

Onko siulla laitettu sinne jonnekkin 'koko ajan kirjautuneena'? Toisaalta..tuskin se on se ratkaseva..
Se on muuten jänää, kun jossain täällä välissä on sellasii missä on se nim.merkki ja sen alla on ex-jäsen kirjotettuna. Noissa profiileissa mitkä näkyy tossa vieressä...tai siis, nojoo.

blindii(Guest)

Niin oon iteki ihmetelly, esim JuGe on ex-jäsen :o Tai ainakin oli jossain vaiheessa.
On mulla tossa 'koko ajan kirjautuneena' mut koitin myös '1h' ja näitä niin ihan sama juttu. :-/

Painkilleri(Guest)

Arghs..oon kokeillut noita kaikkia neuvoja mut en vaan pysty kirjautuu..tai pystyn mut ei se vaan huoli mua..kun kirjottaa viestin, niin pitää kirjottaa nimi ja mailiosote. Menee hermot >:( Miks tää piti vaihtaa..se entinen oli niin parempi..arghs.

[tuuli]

Kirjoittakaa paljon vihaisia viestejä JuGelle.
Mä taas haluaisin olla aina kirjautuneena, ettei tarvis joka kerta erikseen kirjautua sisään. Mitenkähän se on mahdollista. Sillä nääs, että laittaa siihen yhteen palkkiin sen Kirjautunut: Aina, ei ole näköjään mitään merkitystä, koska silti se kirjautuu ulos jos häipyy netistä.  :P

Jugeee?......?..........?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.