Apulanta t-paita

Aloittaja medelin, kesäkuu 19, 2004, 10:30:43

« edellinen - seuraava »

medelin

Mistä saan semmoisen?? Musta t-paita jossa lukee valkoisella apulanta. Haluan haluan haluan semmoisen!!!  ;D
Minä tahdon paikkaan auringossa

medelin

höm. löysinkin jo  :P  ;D
Minä tahdon paikkaan auringossa

blind_eye

Hyvä  :)
Minäkin sellaisen omistan, -99 Räikkärockista ostin  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Keikoillahan noita yleensä myydään 20e hintaan :)
Mä löysin Uffasta käyttämättömän viidellä eurolla... tosin se on niitä SuomiPop-paitoja ja yöpaita kokoa... mutta kuitenkin :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku


Just meinasin että voisin myydä omani. Ihan kivahan se on, mutta ei sitä tuu pidettyä. Muutaman vuoden se on tuolla kaapissa ollu ja varmaan oikeesti kahden käden sormilla pystyy laskemaan montako kertaa oon sitä pitäny. Täytyy katella jos sen myis pois.
[ -You should see my scars- ]

mirka

Vilkku maljon sä pyytäisit siitä paidasta??
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

Vilkku


Oon tuota tossa mietiskelly, mutta enpä oo vielä mihinkään tulokseen tullu. Voi olla että pistän huuto.nettiin sen, katotaan nyt. Ja varmaan pistän siihen kaupan päälle sen SuomiPopin lantapaidan, en minä silläkään mitään tee. Mutta kahtellaan :)
[ -You should see my scars- ]

Vilkku


Mutta vielä se lisäyksenä, että saahan noista toki tarjota, kun en oo vielä mitään päättäny :) Ja jos päädyn laittamaan nettimyyntiin ni ilmotan kyllä siitäkin tänne.
[ -You should see my scars- ]

hendu

VILKKU --> Et kai ole vielä luopunút siitä suomiPop apis paidasta? Tää viesti on vähän myöhässä kun en tajunnut katsoa aijemmin! Minä olisin halukas ostaan sen!! Kyl me hinta sille löydetään ;)!
Temosen pomppubasso

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

[tuuli]

tuolla ei ole valkoisia apulanta paitoja....... >:(
allekirjoittanut

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

mut tuol levy-yhtiön kaupassa mun muistaakseni oli jotain valkosia lanta paitoja..
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

juu on, tai oli, ne on loppuun myyty. ja muutenki ihan pirun kalliita! meinaan, ku tuolta rock-paidoista olis saanu mustan apis paidan 13€ joka levarin sivulla maksaa 20€.. niin miks siel ei sit vois olla valkosiaki apis paitoja.. minä onneton menin ja ostin mustan apulanta paidan tuolta levarilta 20:llä ja sit vast huomasin et ois saanu halvemmallaki.
allekirjoittanut

bela_b

#14
Siis, mikä on nyt se halvempi (cheaper?!)? Koska mäki haluan sitä mustaa paitaa.
It is the time you have wasted for your rose that makes your rose so important.

-Antoine de Saint Exupéry



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.