Mustin Hevonen?

Aloittaja ilona86, marraskuu 04, 2004, 12:09:07

« edellinen - seuraava »

ilona86

Mikä tämä Apulannan Mustin Hevonen videokasetti on? Se taitaa ilmeisesti olla Apulannalta samaa kategoriaa, kuin Lavuaarista- livelevy? Yhtä harvinainen tapaus? En nimittäin itse ole törmännyt koskaan tähän videoon... Mahtaako niitä saada mistään? ???

Maikki..

Saahan niitä varmn jostain. eise minusta niin kovin harvinainen oo?

KatjaRock

Mie ainaki olen nähny niitä ihan perus marketeissa, Citymarketissa ja muuallaki.
Time goes on, I wont.

puska

Ei se mikään hirveä harvinaisuus ole. Kuuluu kategoriaan Musta hevonen, Tohori Halla ja Mustempi hevonen ja Mustin hevonen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ei minunkaan käsittääkseni mikään harvinaisuus. Hyvällä tsägällä vois löytää myös tuolta huuto.netistä.

[tuuli]

onha sitä netissä myynnissä?
allekirjoittanut

jouhu.


puska

Levareiden sivuilla ei ainakaan enää ole, mutta ehkä löydät jostain jos etsit.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hendu

Divarista jos oikein touhulla lähtee metsästään!! :D
Temosen pomppubasso

blind_eye

Saiskohan tota Musta hevonen-videota enään mistään..?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Huuto.netissä joskus ollut myynnissä. Tuskin ainakaan mistään ihan uutta ostettua saa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

ilona86

Niin, sillä mä sitä vähän niinkun kysyinkin että onko harvinainen koska itse en ole koskaan kyseiseen videoon törmännyt. Tuota Mustaa Hevosta näkee tosi paljon markkinoilla liikkeella, mutta Mustin Hevonen taitaa olla kivien ja käpyjen alla... Metsästys jatkuu:)

punainen

oon huomannu saman että harvinaisin noista Hevosista on...Harmi kun on viekä paras Apis-video minusta!
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Miekin olen nyt yrittänyt mehästää tuota viideoo, mutta eipä ole vielä tullut vastaan. Hyökkään kyllä heti kimppuun, jos sattuis tulemaan. Tykkään myös paljon tuosta videosta.

ilona86

Eli Mustin Hevonen on siis JOSSAIN määrin harvinaisuuskin? Täytyy kyllä vaan toivoa, että se kävelis joskus vastaan. Se on siis teidän mielestä hyvää Apulantaa niinku video muodossa? Mun omasta mielestäni se Musta Hevonen on vaan sellaista sähläystä... Johtuen luultavasti siitä, että se on vuodelta... Jotain :)



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.