paitoja ja seinä lippuja

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:19:22

« edellinen - seuraava »

Riitu

mistä voisi ostaa apulannan paitoja tai seinä lippuja (ja muuta apis kamaa)? ja paljon maksaa?  ???
turvallista matkaa helvettiin..

rautalintu

Paitoja ym. löytyy Levy-yhtiön kaupasta www.levy-yhtio.com/postimyynti tai www.rockpaidat.com. Seinälipuista en tiedä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Kata

Uh! Sellanen seinälippu ois tosi hieno! Mäkin haluun! ;D Hmm.. Oiskohan pääkaupunkiseudulla mitään paikkaa mistä sellasia sais?

*Pakko saada, pakko saada*

salzaliini*

rautalintu!! KiiT0S!!! et kyllä tajua että miten iloseksi minut teit ku laitoit ton osotteen tuohon...!! sillonku  apulannan hupparit lähti levareiiten sivuilta ni mä menin ihan epätoivoseks ku en kerenny sellasta tilata,mutta mitä minä tuolal näinkään...!! apulannan huppàrin!!!!! *KOHTAUS* KIITOS! oot r0k... ;D
nyt vaa ootellaan seuraavaa lapsilisää ja prkl mä tilaan heti tollasen hupparin. ;D

rautalintu

Jaa toi rockpaidat.com vai. Tilasin muuten itse pari viikkoa sitten sieltä hupparin... Kiva että olin avuksi!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salzaliini*

just se rockpaidat.com en ollu tommosesta ikinä kuullukkaa.. :D kyllä se vaa kannattaa käyä näillä sivuilla ku täällä aina viisastuu.. ;)
millasen hupparin tilasit? menikö kauan ku se tuli postista?

embuzke

Kiitos myös munki puolesta rautalintu!
mäkään en tienny et tollanenki paikka on olemassa ku rockapidat.com
mä oon aina halunnu sellasta tavallista tyttömallista apulanta paitaa ja nyt mä sitten tilasin sellasen vähä aika sitten :)
kiitos vielä kerran! :)

rautalintu

Tilasin sellasen mustan, jossa lukee pelkkä Apulanta. Muistaakseni noin viikko meni, en muista tarkkaan.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

mä tilasin rockpaidat.com:ista sellasen tavallisen mustan al paidan ja siinä meni se viikko ku se tuli.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Pitäisköhän munkin käydä tuolla rockpaidat.comissa...? Kiitos muuten rautalintu tiedosta...mäkään en tienny, että tollanen nettisivukin on. Paljonko se paita maksaa? Mitenköhän paljon se paita ja postimaksu maksaa yhteensä, onko ihan älyttömän kallista?

emmi

se on yhteensä 20 euroo...
eikä oo ees kauheen paha.
älä tunnusta jos sattuu

puska

hmm, mutta tietääkö kukaan niistä seinälipuista mitään?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi*

mun tietääkseni apulanta seinälippuja ei oo ees olemassa :(
jos tietäsin et sellasii on ni olisin kyllä heti ostanu...

blind_eye

niin minäkin! mut harmi kun niitä ei ole...  :(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

-Amerika-

hahaah mulla on sekä seinälippu että APULANNAN paita. *vittumaista naurua*



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.