paitoja ja seinä lippuja

Aloittaja Riitu, toukokuu 05, 2003, 11:19:22

« edellinen - seuraava »

hande^

mistä oot saanu apulannan seinälipun?? ???
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

emmi

Lainaahahaah mulla on sekä seinälippu että APULANNAN paita. *vittumaista naurua*

:o mistä ihmeestä sä oot saanu apulannan seinälipun?!?!
paita mulla kyllä löytyy, mutta seinälippu!
ääh, mä haluun kans!
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Juu, minä haluan myös *on todella kateellinen*!!!
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

nii mäki haluisin, mut must vähän tuntuu, et niit ei saa muualt ku jos ite duunaa...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

eikös siinä, oliko liikuvat kuvat dvd:llä jossai extra kohdassa, jollain keikalla tuukka tai joku heitelly jotain lippuja tai sellasia..? mut siitä on kyllä varmaan paljon aikaa .. voi kun selvästi selitetty ;D Että jos vaik sieltä olis joku saanu? Nojoo. ei, en tiedä.... tulipahan vain mieleen. ;D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Juu eikös tuo heittänyt ne liput yleisöön Ankkarockin (2001 muistaakseni) jälkeen, jotka oli ollu tangoissa lavalla.

Amerika, onko se sieltä? :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Oliko ne sellasii pääkallolippuij?  ::) Ei jaksa muistaa....
Mäkin haluun sellasen! *yhtyy muitten huutoon*

Maikki.

ai, no eihän siitä sitten olekkaan kovin paljon aikaa :)..
taisi ne olla just sellasia pääkallolippuja..?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

emmi

niin joo ku siel ankassa ne heitti kaiken mahdollisen melkein sinne yleisöön, ja sieltähän sitten varmaan on saanut sen lipun..
älä tunnusta jos sattuu

Helva

Minkähän takia levari ei muute teetä apulannasta seinälippuja ku lordistaki on?? Ostajia kuiteski varmaan ainaki jonkin verran löytyis..  :)

[tuuli]

pistetään ne tekemään. mäki nimittäin haluan haluan haluan apulanta seinälipun! vittu se olis siisti!!!!  :o
allekirjoittanut

punainen

Niin oliskin! Mukavampaa sellasia on pitää seinällä kun peperisia julisteita, jotka näyttää enemmänkin "roskalta" seinillä vaikka niitä kyllä mieluusti katon jos Apulanta on kyseessä.

Ehkäpä meidän pitää alkaa taas kerran painostaa Arskaa vai kuka siellä levarissa nää fanituotejutut hoitaa..?Varmaan olis hyvä sauma nyt kun näyttää siltä että Apulantatuotteet on aika loppuun myytyjä eriä kun tota Levarin kauppaa kattelee ::) Pitäähän sitä nyt viimeistään uuden albumin julkasuun saada vähän kansalle uutta krääsää :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Niinpä... Täältä porukka ainakin ostais noita lippusysteemejä... Pitänee taas ruveta lähettelee s-postii täyteen...:)

[tuuli]

minäpä laitoin sähköpostia... laittakaa työki niin voitas saada vaikka yhdessä jotain tulosta aikaseks.
allekirjoittanut

hendu

Lainaaminäpä laitoin sähköpostia... laittakaa työki niin voitas saada vaikka yhdessä jotain tulosta aikaseks.

Loistava idea! Pitää käydä mailaamassa!!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.