Mustin Hevonen?

Aloittaja ilona86, marraskuu 04, 2004, 12:09:07

« edellinen - seuraava »

Aapsu

Ittelläni on kaikki noi videot. Ostin sillon heti ilmestymisen aikoihin eikä sillon ainakaan tarvinnut metsästää. Normi levykaupasta löyty. Epäilisin, että tuo toinen video eli Tohtori Halla & Mustempi Hevonen on noista videoista kaikkein harvinaisin. Ainakin siinä on selkeästi häröintä materiaalia... :D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

punainen

Tohtori Hallaa löytyy ainakin vielä Prismoista alennuksessa ;D Mun mielestä toi taitaa olla just kaikkein helposti saatavin nykyään, mutta Mustinta Hevosta en oo nähny missään kaupassa ainakaan...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Miustakin toi tohtori halla systeemi video on helpoin saatava, kun sitähän on tuolla levareitten sivujen kaupassa myytävänä. Oli se muutama vuosi sitten meidän kaupungin levykaupassakin, mutta nyt on kadonnut jonnekkin.

ilona86

Joo. Ei toi Tohtori Halla mitenkään harvinaisempi ole kuin Mustin Hevonen (kun mullakin on se:)). Ostin itse oman Hallan viime keväänä paikallisesta kirjakaupasta viiteen euroon... Joskus kannattaa odottaa:) Mutta eiköhän tuo Mustin Hevonen tule vielä jostain...

Aapsu

Joo. Olen ilmeisesti väärässä. Itse en ole nähnyt mitään noista videoista myynnissä vähään aikaan. En ole kyllä etsinytkään...

[tuuli]

voi torttu! meijän anttilassa oli yhesti se apulannan video missä on kaikki promo videot... enkä mä ostanu sitä!! ja nyt sitä ei enää oo siellä.....
allekirjoittanut

Aapsu

Lainaavoi torttu! meijän anttilassa oli yhesti se apulannan video missä on kaikki promo videot... enkä mä ostanu sitä!! ja nyt sitä ei enää oo siellä.....

Jaa se dvd:n vhs-versio? Hä?

Painkiller

Siis mikä juttu nää musta hevonen-videot oikeen on? Levarin sivulla on toi tohtori halla ja mustempi hevonen. Noita on siis kolme osaa? Kandeisko miun ostaa tuo kun en omista? Onkos se sen 15euron arvonen? Mitä siinä tapahtuu, mikä se on? ;D Ei jaksa lukea nuita kaikkia viestejä joista se vois selivtä.. Dvd:tä ei varmaan oo olemassa? Nää on menny multa ihan ohi :) Jos joku vois vähän selventää, niin kiitos :)

jouhu

Ei minuu ainakaan ole harmittanu ostettuani. :) Tohtori halla videolla on se hallaa video ja sen tekoo. Ja ei siinä sen kummempaa.. Hauska pätkä kyllä on!! Dvd on olemassa. Toi liikkuvat kuvat, jossa on mm. viivakoodi- videon tekoo pikku juttu...ja kaikkee mahollista.
Ei varmaan tästä selvinny paljoo, mutta yritin nyt kuitenkin. :)

Painkiller

Niin kyllä tuon dvd:n omistan, mutta tota tohtori halla jne videota ei varmaan oo dvd:nä.. Jees, mut ok..

jouhu

[tuuli]

Lainaa

Jaa se dvd:n vhs-versio? Hä?

ups siis dvd  ::)
allekirjoittanut

dR-hallaa

Nuo kaikki videot oon löytäny kirjastoista, että eiku tiskille selittän että video on tuhoutunut ja maksaa vähän korvausta, niin siitä itselle videoita!  ;D
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

dR-hallaa

Muuten muuten olenko tyhmä bvai mitä, kun nuitten kaikkien videoiden takakannessa lukee kesto 60min , niin todellisuudessa niide kesto onkin vain 40min!
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

joni

hyvää huomenta päivä yhdeksän
onko uutisia onko ihmeitä
tästä ei seuraa,tästä ei seuraa kuin pahaa.

Tv:joni

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.