Lavuaarista

Aloittaja Airspray, elokuu 01, 2002, 06:27:19

« edellinen - seuraava »

Airspray

Oliskos joku halukas myymään minulle Lavuaarista levyn. Mikäli näin on, ota yhteyttä sähköpostilla ja tee minut iloiseksi. Kiitos.  :-*

kreisi_greippi

en myy. kun sen nyt sain. anteeksi.
my sweet, sweet rock`n roll

daniel

olisin halukas ostamaan lavuaarista-live levyn itsekin, poltettukin versio käy.

2 + 2 = 5

vaihda daniel se mun kans johoki kivaan. mä en haluais rahaa pyytää levykopiolla.

salzaliini:)

minäki ostaisin...hätävarassa se poltettukki käy...

KiRRRveltaja

mä liityn tähän lavuaarista-tinkaajiin.  ;D
mulle käy kans jopa poltettu. (riistäkäämme apulantaa...)
ja samt läpät; tekisitte minut TODELLA onnelliseksi. pessimistisenä ihmisenä oon kyllä aika varma ettei sitä kukaan myy..
mutta yrittäminen kannattaa..

Faarao_82

Munkin on pakko sitten liittyä tähän ruinaajien porukkaan..
Eli Lavuaarista live puuttuu multakin ja tahtoisin saada sen..
HUOM!!!VAIKKA POLTETTUNA :)

Eiks kukaan ihana ihminen voi auttaa tässä asiassa..
mulla olis viel tyhjä levykin johon ei oo poltettu mitään????


annina

paljonkos siitä maksettaisiin?  ::) yksi alkuperäinen löytyy, tuukan ja sipen nimmarit kansilehden sisäpuolella, oikein hyväkuntoinen levy. En vain kovin halvalla raaski luopua, kuitenkin sen verran "tunnearvoa" vaikka fanius on vähän jäänyt.

Airspray

:D Paljonkos siitä haluat korvausta? Vastaa minulle vaikka sähköpostiin, niklas@lampen.ws, niin voimme yrittää päästä hinnasta yksimielisyyteen. Olen valmis maksamaan siitä ihan kohtuullisen korvauksen. :)

Kata

Oonko mä melkeen ainoo, jolle ei käy poltettu? ;D Yrittäisin muuten ostaa sitä aitoa versiota Huuto.netistä, mutta mä en oikeen osaa pelailla noitten tilien kanssa :-/ Haluaisko joku neuvoa pientä avutonta typerystä? ::)

jonzge22

sitä samaa mäkin tääl ruinaan... vaan eipä se koskaan tuu onnistuun.

emmi

mullekkin kelpais toi lavuaarista live levy, mutta mä en mitään kopioo huoli! aito sen olla pitää!!
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Huuto.netistä löytyy aika useinkin. Hinta vaihtelee 40-70 euron välillä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

emmi

se huuto.net on liian vaikee juttu mulle, ei jaksa ruveta söhlään sellasten kanssa ja 40-70 euroo on mulle ehkä hieman liian iso summa!
en kyllä maksais noin paljon..
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Eihän siinä ole mitään vaikeaa. Lue säännöt ensin, ja eikun huutamaan!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.