Lavuaarista

Aloittaja Airspray, elokuu 01, 2002, 06:27:19

« edellinen - seuraava »

Vilkku

No 40-70 € on aika iso haarukka, mut vähän veikkasin että ei sitä oikeestaan alle viidenkympin saa mistään. Itelläni tuo on ja jos sen joskus myyn ni en todellakaan halvalla.
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

No onhan tuo iso haarukka, mutta yks kaveri osti kyseisen levyn viime vuonna 40 eurolla joltain kaveriltaan... Ja kyllä näköjään on maksettu 80 euroakin huutonetissä.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Z

Multa taitaa löytyä poltettu liveplätty.

Hajonnut ep, aito, löytyy kans, mut sitä en myy.

No voi että! Huomaa mitä Apulanta-"faneja" täältä löytyy! Jumalauta, piratismi on laitonta! (Vaikka ei sillä nyt jossain asioissa ookkaan väliä...) Silti! Pitäis ny sen verran kunnioittaa poikia että aitoja ostaa!! 40 ei oo paha raha! Eikä oo 70:kään! Ettei voi maksaa noinkin harvinaisesta ja hienosta plätystä ees neljääkymppiä. Menkää itteenne...
 Sanon vaan että neki on piratismia vastaan, ja tän pitäis teihin vaikuttaa ku ei teillä oo omia aivoja! Nii matkikaa.

Ronjaronjanen

Ei mielestäni mitään pahaa piratismia kun ei kyseistä levyä kaupassa myydä. Samat levyt ne kiertää eikä niistä AL:n pojat enää voittoa saa.  

emmi

mulle 40 euroa on iso summa!
älä tunnusta jos sattuu

taika

Mäki haluun lavuaarista levyn. mut en poltettua.  :-/
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Silti_Onnellinen

LainaaNo voi että! Huomaa mitä Apulanta-"faneja" täältä löytyy! Jumalauta, piratismi on laitonta! (Vaikka ei sillä nyt jossain asioissa ookkaan väliä...) Silti! Pitäis ny sen verran kunnioittaa poikia että aitoja ostaa!! 40 ei oo paha raha! Eikä oo 70:kään! Ettei voi maksaa noinkin harvinaisesta ja hienosta plätystä ees neljääkymppiä. Menkää itteenne...
Sanon vaan että neki on piratismia vastaan, ja tän pitäis teihin vaikuttaa ku ei teillä oo omia aivoja! Nii matkikaa.
haista paska.tuskin täällä kukaan niin sairas on että "matkii".
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

Lainaa...tän pitäis teihin vaikuttaa ku ei teillä oo omia aivoja! Nii matkikaa.

matkitaan nyt sitten kerran kun vaaditaan...hei! kaikki mukaan matkimaan!! jeejee!!

(...prkl, sanon minä!!...*mutisee itsekseen*)

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Silti_Onnellinen

no joo...ruvetaan matkimaan, ku meillä ei oo OMIA AIVOJA...  >:(  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

blind_eye

ei mulla ainakaan oo  ;D  ::)  ;D  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KristalliEnkeli

mutisee hiljaa: noh, ei taida mullakaan olla..
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

-Amerika-

Hei se jolla on tuo levy niin mä ostan sen vaikka sillä 40€:lla!!
Sen verran nuita jätkiä arvostan kyllä että aitoina kaikki.
MYYKÄÄ SE MULLE ..mä suostun maksamaan aikapaljon tuosta levystä että että ;MYYKÄÄ SE MULLE!!!

Anna Lumisalmi

Täällä olisi kaksi AITOA JA HYVÄKUNTOISTA Lavuaarista-liveä myytävänä, kunhan vaan hinnasta sovitaan...  ;) Ja ostaja sitten maksaa postikulut. Tarjouksia saa esittää sähköpostitse! Myyn levyt niille, jotka 2 viikon sisällä tekevät parhaan tarjouksen   :) P.S. Voit saada pienestä lisähinnasta (tai ehkä vaikka kaupan päällekin) Sipen rumpukapulan ja Apulanta-lehtileikkeitä/ julisteita ;D

Anna Lumisalmi

Olen laittanut nuo Lavuaarista-livet huuto.net:iin myyntiin, joten ylläoleva ilmoitus on nyt vanhentunut...   :-[

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.