kaikkien aikojen suomalainen biisi.

Aloittaja vik, maaliskuu 11, 2003, 09:53:01

« edellinen - seuraava »

vik

eli jos joltain meni ohi, tuli YleX:ltä tänään, suomalaisen musiikin päivänä kuuntelijoiden äänestämät Top200 suomalaista kappaletta.
voittajaksi nousi Joutsenlaulu, ja meidän AL-sedät sijoittuivat seuraavanlaisesti:

8. Anna mulle piiskaa
13. jumala
21. Ilona?
24. Mitä kuuluu
32. Odotus
36. Teit meistä kauniin
48. Hiekka
50. 0010
94. Viivakoodit
100. Reunalla
123. Mato
132. Maanantai
185. Hallaa
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.


Snake

En kyllä ymmärrä miten jumala oli sijoittunu noin korkeelle,eikä listalla ollu esim. Mitä vaan...Ite yritin äänestää näit apiksen hittibiisei,mitä uskoin muittenki äänestävän,et ne sijoittuis mahollisimman hyvin....Mutta hyvinhän pojat sai äänii ;D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

Wanda

Aika hyvä, aika hyvä.... *Myhäilee tyytyväisenä* :)
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Vilkku


Mä olin yllättyny tosta Ilonasta, että oli niin korkeella.

Kaikki mun äänestämät kyllä pärjäs ihan mukavasti. Yks oli top 5:ssa, yks oli kolmaskymmenesjotain ja yks kuudeskymmenesjotain. :)
[ -You should see my scars- ]

Lilou

No olipaha hyvi tullu sijotuxia jeejee ;D ...Pa*ka ku mun huonees ei kuulu YleX siä kuuluu vaa joku vitu Nova ja joku Ruotsalaine Klassine,Novallaki soi vaa Hiekka ja tol ruotsalaisel kuuluu vaa jotai paskaa...Aikas Hyvin kyl ku 13 Sijotusta 200...En kyl mäkää oikee tajuu et mix toi jumala noi korkeelle,mut Valasta ei ollenkaa...Ihku sää tua pihal,olis ny vaa kesä pääsis rantsul 8)
*Lilou Kuittaa*

Vilkku


Eihän se mikään ihme ole, että jumala pärjäsi, mutta Valas ei, kun jumala kuitenkin on nyt vielä suhteellisen tuore sinkku. Se on varmasti saanut jonkun verran ääniä sellaisiltakin ihmisiltä, jotka eivät Apulantaa muuten kuuntele, vaan ovat vaan biisiin tykästyneet radiosoiton perusteella.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Jooh. Ilona oli vähän pöhkö juttu. Ei se minusta niin hyvä ole :D

Minen muuten edes äänestänyt.
Time goes on, I wont.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Tosi hyvin meni kyllä Apiksella! :) Ja oli muuten hyvä lähetys tuo missä noita soitettiin.Tuli ainaki PAALJON hyvää musaa!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Bansku

Kuuntelin sitä vasta loppupäästä. oliskohan jostain 20 alaspäin. Mutta mukavaa että Apulanta pärjäsi noin hyvin :)

JenniThaApisFAni

minä en ees kuuntele yleX:ää... mutta ilmeisesti pitäis ruveta kuuntelee kerran siel soitetaan apulantaa!! mä oon niin vannoutunut NRJ:n kuuntelija:) hehe..... mutta hyvinhän noi pojat oli pärjänny!! ;)
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

*tuuli*

jumala oli kyllä vähän liian korkeella, ku ei siitä mitään legenda biisia oo kuitenkaan syntyny vaikka muuten ihan ok onki...  jos tää viesti ois ollu aiheesta "mikä on kaikkien aikojen suomalainen biisi?" oisin tietty vastannu anna mulle piiskaa. se on paras!

illusia

höh!
Poistuisitko mun elämästäni ja paha , paha asia ! NE pitäis olla tuolla!!

jouhu

Mun mielestä ihan hyvän näkösiä sijotuksia...
Siis millon tuollanen juttu on tullu ja missä?
Kun olen niin tietämätön, niin voisiko joku viisas ihiminen kertoa.

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Mun piti äänestää mutta se jotenkin jäi... Mutta hyvinhän nuo pärjäs ilman mun ääntäkin  ;D loistavaa! :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.