Onko ehjän päätyteksti väärinpäin?

Aloittaja hendu, marraskuu 30, 2004, 09:22:08

« edellinen - seuraava »

Tepi84

Mä oon huomannu sen jo ajat sitte  ;D Ei se häiritse ku laittaa levyn toisin päin  ;)
Haza haza

Vilkku

LainaaEi se häiritse ku laittaa levyn toisin päin  ;)

Niin mut sit se häiritsee sillon ku sitä meinaa kuunnella ja ottaa sen hyllystä ja se on väärinpäin :P
[ -You should see my scars- ]

Jeli

Aa.. Mä kävin nyt kattomassa ja väärinpäinhän se tosiaankin oli O.o En ollu ennen huomannut. ^^ Eipä mua pahemmin häiritse. :)
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Tepi84

Vilkku.
Mua se ei ainaka haittaa miten päin se on hyllys  ;) Kunhan se on siel ja näkee mikä levy siel on. Se on Tärkeintä :) Ainaki mulle. Sit sen voi laittaa oikein päin pöydälle ku sitä kuuntelee tai miten haluu   :P Mutta mua se ei o haitannu ollenkaa  :D
Haza haza

puska

Mun on pakko pitää sitä levyä hyllyssä niinpäin että päätyteksti on väärinpäin, koska sitten koen sen olevan sillä tavalla kuin se on tarkoitettu   :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaMun on pakko pitää sitä levyä hyllyssä niinpäin että päätyteksti on väärinpäin, koska sitten koen sen olevan sillä tavalla kuin se on tarkoitettu   :D

ihanaa.... ;) kaikella on aina tarkoituksensa.

mulla se taitaa olla väärinpäin. siis se levy. eli siis teksti on oikein päin koska levy on väärin päin... käänsin sen, ku se näyttää hienommalta ku kaikki apulanta tekstit lukee samoin päin. :)
allekirjoittanut

antti

tosta ehjästähän heijastuu apulannan senaikainen kapinahenki: levyn päätytekstikin pitää pistää väärinpäin :D
liian paljon paskaa sitä aina joutuu nielemään

[tuuli]

Lainaatosta ehjästähän heijastuu apulannan senaikainen kapinahenki: levyn päätytekstikin pitää pistää väärinpäin :D

hjoo! mikään ei kelpaa sellaisenaan kuin on.  ;)
allekirjoittanut

blind_eye

#23
Miuta ei oo tuo ikinä haitannu, että se on väärinpäin, toki sen olen huomannut.
Miulla on muutenkin niin sekasin ja niin väärinpäin ne levyt siä hyllyssä.  ;D Mutta kyllä sieltä aina löytää hyvin etsimänsä. ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Mulla on kaikki suuressa järjestyksessä. Aakkosjärjetyksessä ja kirjastista lainatut levyt on eri päädyssä, kuin omat levyt. Järjestystä järjestystä. Ja absoluut Ehjä on väärinpäin, eli teksti on oikein päin.  ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Mua häiritsee kauheesti jos se on väärinpäin se teksti hyllyssä. Pakko laittaa se toisinpäin.

Mulla ei mitään erityistä järjestystä ole, paitsi "tärkeimmät" levyt, eli parhaat ja mitä kuuntelee eniten on paikassa josta ne saa helpoiten. Ja kunhan saman artistin tai bändin levyt on vierekkäin.

jouhu

#26
Miullakin on levyjen kanssa ihan oma järjestyksensä. Apulannan levyt taitaa olla niin, että ne on ilmestymis järjestyksessä alhaalta ylöspäin, muut levyt on miten sattuu, mutta kyllä huomaan jos joku on kuunnellu niitä kun ovat sitten miten sattuu siellä hyllyssä.
Minuu nuo väärinpäin olevat tekstit ei ole oikeestään yhtään haitannu..

Painkiller

Lainaalevyt taitaa olla niin, että ne on ilmestymis järjestyksessä alhaalta ylöspäin

Niinjoo, mulla on kanssa tälläi.

[tuuli]

No itseasiassa mun levyt oli joskus vielä aakkosjärjestyksessä, mutta nyt on alkanut vähän järkkyä. No ainaki a-laudan levyt on ekana, ja suurin piirtein aakkosissa menee siitä... ::)
allekirjoittanut

Tepi84

Mul on Abilannan levyt sillee et ylhäältä alas ilmestymis järkäs :)
Haza haza



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.