Onko ehjän päätyteksti väärinpäin?

Aloittaja hendu, marraskuu 30, 2004, 09:22:08

« edellinen - seuraava »

hendu

Eli voi olla aika skotti kysymys, mutta onko ehjän cd:n päätyteksti väärinpäin muihin nähden, kun ne on pinossa??
Temosen pomppubasso

[tuuli]

oota menen vilkaseen..
jep, onhan tuo. mutta ei kai se mitenkää harvinaista ole. mulla on pariki sellasta levyä missä on päätyteksti väärin päin... se on vaan aika ärsyttävää ku kaikki muut levyt on eripäin hyllyssä.
allekirjoittanut

hendu

muakin on ärsyttänyt ihan sikana!! Oon yrittänyt käännellä ja väännellä, mut aina se on väärinpäin! En oo ennen tajunnu kysyy muilta!
Temosen pomppubasso

puska

Pojat tahallaan taas halunneet kiusata  ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Väärinpäinhän tuo näyttää olevan, mutta enpä ole kiinnittänyt suurempaa huomiota, kun monissa muissakin levyissä on tollanen jippo.

[tuuli]

senkin! siis toni, tuukka ja sipe... mäkin yrittäsin kääntää sen tekstin, mutta hajottasin kuiteski koko kotelon, niin ehkä parempi että tyydyn vain kuuntelemaan sitä levyä.
allekirjoittanut

emmi

Mäpä en ookkaan muuten ees huomannut tuollaista. Pitääpä tsekata kun meen huoneeseeni.
älä tunnusta jos sattuu

Sinkku-AIV

Juuh, mua ei häiritse tuo ainakaan. Päädyin vain laittamaan levyn kansipuoli alaspäin, eli väärinpäin. Hassua, mutta loin nauramaan tuola, kun laitoin levyjä hyllyyn ja huomaisn sen niin päin olevan. :)
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

Yame

LainaaPojat tahallaan taas halunneet kiusata  ;)

Muahhaahaa..  ;D Enpä ole ennen huomannut, kun en edes omista levyä, kaverilla kyllä on mutta en ole kiinnittänyt kyllä huomiota... Tulipahan vaan mieleen että miksi sanotaan pojat? ne kun nyt on jo grown uppeja...
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

[tuuli]

allekirjoittanut

emmi

Lainaa

Tulipahan vaan mieleen että miksi sanotaan pojat? ne kun nyt on jo grown uppeja...

tuo on muuten hassu juttu mutta itellä tuo "pojat" tulee ainakin ihan huomaamatta ja itsestäänselvyytenä  :D en sit tiiä jotenkin se vaan sopii siihen, ei sitä osaa sanoo että "apulannan miehet", sehän kuulostaakin jo niin tyhmältä, paremmalta se "apulannan pojat" kuulostaa  :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

#11
Haha, poikiahan nuo tuntuvat vielä mieleltään olevan vaikka muuta yrittävätkin muka esittää  ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

allekirjoittanut

Tiijuli

mua häirittee se ihan simona ^^ ku mulla on sellanen levy teline  homma missä näkyy ne tekstit nii se on väärin päin siinä xD
hassua.
Turvallista matkaa helvettiin.

Tiijuli

Turvallista matkaa helvettiin.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.