Haastattelu cd?

Aloittaja Apulee, toukokuu 22, 2006, 07:28:13

« edellinen - seuraava »

Apulee

Törmäsin Apulannan Plastik -levyn tiimoilta tehtyyn haastattelulevyyn kirpputorilla. Mistään ei tunnu löytyvän tietoa tällaisesta, eli ei taida olla mikään virallinen levy? Kannessa luki valkoisella pohjalla "Apulanta haastattelu cd" ja alhaalla "plastik". Levy oli cd-r levy, eli "itse" poltettu. Onko tämä siis joku suuri keräilyharvinaisuus vai joku huijausyritys, jossa itse on poltettu radiosta joku haastattelu levylle? Hinnasta päätellen on hyvinkin harvinainen... Samalla myyjällä oli vastaavanlainen levy myös Sipeltä.

Painkiller

Varmasti nauhotettu itse vaan joku haastattelu.

[tuuli]

Mäkin luulen, että kyseessä on itse nauhoitettu juttu. Ei välttämättä kannata ostaa jos on hirvee hinta. Kuulee niitä haastatteluja muualtakin.. ::)
allekirjoittanut

puska

Eiköhän tuosta olisi ihan julkistakin infoa. Varmaankin töllöstä tahi radiosta nauhoitettu.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Apulee

Joo, näppäsin kuvan siitä kannesta tänään, sitä ei varmaan tähän saa mitenkään liitettyä? Mihin sen voisin laittaa näytille?

blind_eye

^^Voit laittaa sen tuonne Kuvat-osioon. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Apulee

Sielläpä se nyt on, kuvaosastolla.

aino-a

Ihan kuin olisin muutama vuosi takaperin myös törmännyt kysymykseen tästä samaisesta / samanlaisesta cd:stä... Kuulostaa hirmu tutulta.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

[tuuli]

Tuota, minkäs takia Apulee mietiskelet tätä asiaa? Oletko kauppaamassa tuota eteenpäin vai?
allekirjoittanut

aino-a

Eikös sen takia, että hän miettii kannattaako sellainen ostaa vai ei...? Näin mä ainakin ymmärsin.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Apulee

No siksi kyselen, että tietäisin, onko kyseessä joku harvinaisuus, jolloin hinta ei enää olekaan kallis ja ostan sen heti, vai joku huijausyritys.

[tuuli]

Aaa joo niin. Eikun mä jotenkin ymmärsin, että olet jo ostanut sen.
allekirjoittanut



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.