apiksen b-puolikeikka

Aloittaja pasi, lokakuu 22, 2004, 02:37:10

« edellinen - seuraava »

pasi

keikka näytettiin tv kakkoselta jossain vaiheessa, videot oli hajalla joten en saanut nauhoitettua sitä. joten olen valmis ostamaan kyseisen keikka taltioinnin, jos joku on valmis myymään :)

Aapsu

Mulla oli se nauhalla mutta isä nauhotti siihen päälle jonkun tanskalaisen taide-elokuvan!!!!!!! Arvaa hatuttaako!!!!!
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

blind_eye

LainaaMulla oli se nauhalla mutta isä nauhotti siihen päälle jonkun tanskalaisen taide-elokuvan!!!!!!! Arvaa hatuttaako!!!!!
Aijai.. Otti kyllä varmaan mukavasti päähän.  :-/
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu.

Voisko joku lainata miulle? *katsoo jotta edes joku säälisi häntä*

jouhu.

Kun pitäis saada se kokonaiseks, kun tuli nauhotettuu päälle. En tekis videollenne mitään muuta, kuin nauhottasin siitä miun nauhalle tuon...jutun.

[tuuli]

Ikävä kyllä itsellänikään ei tota ole... Onneton nauhuri meni ja pisti pilalle koko nauhan! Mulla on siitä vaan oravaääni versio..
allekirjoittanut

hendu

Joo mistä ton sais, kun en ole nähny muuta kun livenä (pakkahuone)! ois huippuu nähä nyt!
Temosen pomppubasso

jouhu

Etkös sie hendu sanonu jossain, että sen voi kattoo jossain netissäkin? Tai sitten ollaan sillon puhuttu kahesta ihan eri asiasta.  :-[

hendu

LainaaEtkös sie hendu sanonu jossain, että sen voi kattoo jossain netissäkin? Tai sitten ollaan sillon puhuttu kahesta ihan eri asiasta.  :-[


Ei kai sitä netistä mistään nää!! En mä semmosta oo ainakaan omasta mielestä sanonu/tarkottanu! :D
Temosen pomppubasso

jouhu

 :-[ ;D Ymmärsin sitten väärin.

pasi

täänkin voi nyt poistaa, sillä sain kyseisen keikkataltioinnin viime viikolla 8) kyllä nyt kelepaa :D



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.