Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

Noidanmetsästäjä

Tiedätte kyllä mitä tänne kirjoittaa...

Ajattelin aloittaa topicin spekuloinnilla, eli:

Lainaus 1, http://www.apulanta.fi/Levyt/Singlet/Pudota/ :
"'Pudota' onkin EP, eli jotain singlen ja albumin väliltä,
eikä näitä kappaleita tulla kuulemaan seuraavalla pitkäsoitolla."

Lainaus 2, http://www.apulanta.fi/Levyt/Singlet/Pahempi_toistaan/ :
"Pahempi toistaan on toinen teksti, jonka kirjoitin Kiilalle. -- Tavallaan 'Vasten' ja 'Pahempi' muodostavat
alustan, jolle Kiilan lyriikka rakentuu."

Kysymykseni kuuluvatkin: Voiko jälkimmäisen lainauksen perusteella olettaa, että ensimmäinen ei kaikesta huolimatta pidäkään paikkaansa? Tuleeko VMK kuitenkin Kiilalle? Oliko lainaus 1 pelkkä myyntikikka?

Tätä on turha ottaa vakavasti, mutta mielipiteitä saa esittää! 8)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Painkiller

LainaaTiedätte kyllä mitä tänne kirjoittaa...

Ajattelin aloittaa topicin spekuloinnilla, eli:

Lainaus 1, http://www.apulanta.fi/Levyt/Singlet/Pudota/ :
"'Pudota' onkin EP, eli jotain singlen ja albumin väliltä,
eikä näitä kappaleita tulla kuulemaan seuraavalla pitkäsoitolla."

Lainaus 2, http://www.apulanta.fi/Levyt/Singlet/Pahempi_toistaan/ :
"Pahempi toistaan on toinen teksti, jonka kirjoitin Kiilalle. -- Tavallaan 'Vasten' ja 'Pahempi' muodostavat
alustan, jolle Kiilan lyriikka rakentuu."

Kysymykseni kuuluvatkin: Voiko jälkimmäisen lainauksen perusteella olettaa, että ensimmäinen ei kaikesta huolimatta pidäkään paikkaansa? Tuleeko VMK kuitenkin Kiilalle? Oliko lainaus 1 pelkkä myyntikikka?

Tätä on turha ottaa vakavasti, mutta mielipiteitä saa esittää! 8)

Hmm..mielenkiintoista :) Mun mielipide on että molemmat saattaa hyvinkin pitää paikkaansa. Tai sit mä vaan olen niin tajuttoman naiivi kun en tahdo uskoa tommoseen myyntikikkaan. Vaikka "tavallaan 'Vasten' ja 'Pahempi' muodostavat
alustan, jolle Kiilan lyriikka rakentuu", niin ei sen välttämättä tarvitse tarkottaa et VMK tulis Kiilalle. Koska voihan ne muodostaa alustan, jolle Kiilan lyriikka rakentuu vaikkei VMK Kiilalla oliskaan..
Hmm.."Pahempi toistaan on toinen teksti, jonka kirjoitin Kiilalle". No, ehkä se oli alunperin kirjotettu Kiilalle, mut suunnitelmat muuttu ::) En tiä..minoon ihan sekasin ;D

[tuuli]

minä en kyl nopeesti tuon luettuani ymmärtänyt sitä noin, mutta voihan se ollakin! nyt vasta rupesin todella miettimään! ihan sekasin....
allekirjoittanut

blind_eye

Hm. Kiilan biisit:

Syöpä
Pala siitä
Pahempi toistaan
Valon juuri
Armo
Usko
Kuollakseen elossa
Routa
Laululintu
Kaukaa lähelle

Ettäpä ei tuossa näy VMK:ta olevan.

Ja tuo levy on muuten (kait) swampissa ennakkomyynnissä!
Maanantaina menen sen sieltä sitten ostamaan :P :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Mitenkä se nyt jo siellä on myynnissä?  :o Mielenkiinotiis biisinnimiä... Mistä sait nuo?

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Onko nuo jo niinku nyt myynnissä? Miten tuolta pystyy ostaa tuon?

blind_eye

No siis jos mä käsitin oikein, niin 16.3 saakka eli oikeeseen ilmestymispäivään saakka saa ennakosta 15,90e hintaan.. Mä en tiä, mun mielestä se pitää mennä ostaan sieltä (en oo kyllä satavarma).
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

^pirun morsian^

vähä mä haluisin ostaa sen sielt paitsi et mä en kyl lähe minnekkää tampereelle sitä ostaa!!

jouhu

Ai, pitääks mennä Tampereelle asti? Luulin, että voi netin kautta ostaa... Noh, kai mie sinne 16.3 päivään asti jaksan oottaa. :)

Maikki.

voipi tuolta netin kauttakin tilata..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Noidanmetsästäjä

No perkele. Tämäpä yllätti. Saas nähdä mitä tämä setä keksii tehdä. Tosi komee kansi!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

LainaaMaanantaina menen sen sieltä sitten ostamaan :P :P
Luulenpa ettei sitä levyä vielä maanantaina saa, mutta maksaa varmaankin pystyy. Tuskinpa levyä ennen julkaisupäivää voi saada, siihenhän myyjä tarvinnee Levy-yhtiön/Apulannan luvan... ::)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

pasi

#13
Lainaa
Luulenpa ettei sitä levyä vielä maanantaina saa, mutta maksaa varmaankin pystyy. Tuskinpa levyä ennen julkaisupäivää voi saada, siihenhän myyjä tarvinnee Levy-yhtiön/Apulannan luvan... ::)
ja luulenpa sen ilmestyvän tilaajille ilmestymispäivänä! paitsi että poikkeus tapauksena netti tilaajana sain halo2:sen pari päivää halo 2 ilmestymistä ennen netin kautta,kuten muutkin ennakko tilaajat,  eli netti on ihmeellinen paikka...päivää ennen menin anttilaan kysymään kyseistä peliä niin oli sielä se oli  jo muttei voinut myydä koska ilmestymispäivä oli seuraavana päivänä!! netissä kaunis on maailma.. onnea tilaajille=) meikä ostaa kaupasta..

emmi

Tuo Kiilan kansi on kyllä jotain niin sellasta että huh huh. Varsinkin toi teksti. Ei sovi tohon yhtään. Yhen tyypin kanssa mesessä tosta just keskusteltiin ja oltiin molemmat sitä mieltä että toi teksti tossa levyn kannessa on jotain niin häpäsyä. Mun mielestä se ei sovi tohon kanteen yhtään.!

Mut tosta ennakkomyynnistä. Niin musta kyllä vähän tuntuu että ne ei saa/eikä voi myydä sitä tolleen ennen julkasupäivää. Nimittäin. Me ollaan tilattu fazerilta videoita tolleen ennakkoon mut ne on silti tullu vasta sillon kun se oikea ilmestysmipäivä on. Että ton kyllä voi nyt jo varmaankin tilata ja sen saa tolla hinnalla mutta se tulee silti vasta sillon kun sen ilmestymispäivä on. nih :)
älä tunnusta jos sattuu



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.