Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin sen luulis, mutta eipä näy taikka kuulu.  :-/

Tepi84

Elokuussa julkaistaan uusi sinkku :) Biisin valitsee fanit ;) Joten ei kun äänestämään kaikki  :P
Haza haza

Tepi84

taas ei näy mulka jos joku on kirjottanu :( Jos saisin itelleni näin kans näkyy ;)
Haza haza

Tounakka

Biisi biisiltä..

Syöpä - Iskevä intro, mukavan kuulonen.
Ulina sopii ihan hyvin, livenä ehkä hienomman kuulonen. ^^
Selkeä laulu sopii tähän. Rummut on hyvä, kun tulevat vasta hetken päästä.
"Näkee" sanan pidennys on hieno.
Ennen kertosäettä temmon hidastaminen on hyvä. ^^
Kertosäe mukavan energinen ja nopea.
Sanatkin ihan hienot. ^^
Tommonen "jee" ulina ei kyl oikein sovi, mutta kai se tähän kuuluu.
"Ja sisällä syntyy syöpä" on hienosti sanottu.
Toisen säkeistön sanoitukset on jotenkin 'oudot' ^^
Vähän samaa, kun aiemmin.
Toisen kertosäkeen lopun hidastaminen on tylsä, ei oikein sovi.
Eikä tuollainen hokema oo hieno. Eikä varsinkaan kaks kertaa peräkkäin "Ja sisällä syntyy" Korkealta laulettuna.
Perusintro sopii hyvin ennen kertosäettä.
Kappale loppuu hienosti.

Pala siitä - Intro ei kuulosta oikein miltään, tai ainakaan miltään hienolta.
Edes sen jälkeen, kun muut soittimet on mukana.
Säkeistöjen taustamuljutukset sopii.
Sanat on hienot, ja mukavasti laulettu.
Säkeistöjen toinen osa on hieno, vähän tönkkö.
Toisen osan loppu on hienosti tehty, sopii kertosäkeen alkuun.
Kerosäe on myös energinen, erottuva.
Sanat on myös hienot.
Liian lyhyt kertosäe ehkä.
Seuraava säkeistö alkaa liian nopeasti.
Toinen säkeistö on sanoitukselta hienompaa, mutta ei muuta erilaista.
Kertosäkeen tuleva kitaraosuus on aika kömpelö, eikä hienon kuulonen.
Kappale loppuu liian töksähtäen.

Lissöö tulos..

tila

kaise hyvä levy on, mutta se ei kuulosta apulannalta joten se on huono

blind_eye

Mun mielestä Kiila kuuluu ehdottomasti top 3:seen. Syöpä alottaa ton levyn niin hyvin! :> Lemppari levyltä on kait Routa.  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Varjohaava(Guest)

Itselläni on vain kaksi yksittäistä levyä Apulannalta, sitten yksi singlekokoelma.
Ja kyllä Kiila minusta Hiekan ohi menee. Kummallakin on hyviä biisejä, mutta niin erilaisia.

Lerppa

Kah, hoksasinpa, etten ole Kiilasta vielä sanonut mitään. Ikäänkuin kukaan kommenttejani kaipaisi, mutta kuitenkin. :P

Kiila on miun mielestä hyvin erilainen luonteeltaan kun nuo muut levyt. Vaikuttanee bändin muutos tuohon ehkäpä, tai sitten vaikuttaa omat tietynlaiset muutokset..
Aluksi kuulosti jopa huonolta, mutta nyt pidemmän aikaa kuunneltuani lukeutuu ihan muun Apulannan veroiseksi. En osaa kuunnella Kiilalta yksittäisiä biisejä, joka kertoo siitä, että levy on vahva kokonaisuus. Hyvä asia se. :) Sama tatsi säilyy koko levyn ajan, toisin kuin esimerkiksi Hiekalla. Voisi ehkä sanoa, että Kiila ja Hiekka on toistensa vastakohdat lähes kaikilta osin.

Parasta Kiilassa on bassot, jotka kuuluu ensimmäistä kertaa kunnolla ja ovat jotain muutakin kuin neljäsosia juurisävelillä. :D Varsinkin Uskon bassoista pidän ja Armossa on myös mukavat. Hyvä Sami! :) Tuovat mukavan lisän Apulannan musiikkiin, ikäänkuin bassoja ei aiemmin olisi edes ollut.

Parhaita yksilöitä tuolta levyltä on Kuollakseen Elossa, Usko ja Pala Siitä. Erityisesti Kuollakseen Elossa c-osat on hyviä. - Meinaan siis niitä köhittyjä kohtia. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Apulannattaja

Mun mielestä Kiila on kyllä ehdottomasti paras Apulannan levy. Kaikki biisit on niin hyviä, siinä ei oo yhtään biisiä josta mä en tykkäis.

[tuuli]

Pala siitä on kova biisi! Musta ehkä kovin Kiilalta.... Se kertosäe on niin tyrmäävä!
allekirjoittanut

puska

Minusta se on ehkä huonoin biisi Kiilalta. Se soundimaailma mikä siinä on ei vain jotenkin niin paljon iske minuun.
Valon juuri ja Laululintu on kovimmat.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Hah-hah-hah, musta taas Laululintu on huonoin. Itse asiassa musta se on ihan kamala.  ;D
Tästä huomataan se, ettei kukaan ole oikeassa, koska on niiin paljon erilaisia mielipiteitä. Maailma on niitä täynnä.
allekirjoittanut

Lerppa

LainaaHah-hah-hah, musta taas Laululintu on huonoin. Itse asiassa musta se on ihan kamala.  ;D
Tästä huomataan se, ettei kukaan ole oikeassa, koska on niiin paljon erilaisia mielipiteitä. Maailma on niitä täynnä.
Laululintu on kyllä tosisssan aika aliveto. Samaten Kaukaa Lähelle. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Ilmeisesti Laululintu on joko Kiilan paras tai huonoin biisi. Mun mielestä huonoin. Vaikka siihen liittyykin tosi mukavia muistoja.. Eikä se kyllä mun mielestä niin huono olis, mut se kertsi on vaan musta ihan kauhee.

Tepi84

Mun mielest taas Kiilal ei o ainuttakaa huonoo biisii  8-) Vaikka paras onki Syöpä. Mut siis.. en mä vaa löydä siltä levylt huonointa. Tai yhtää huonoo. Vähän oudoltahan toi sillee tuntuu. Tai siis... no joo. Mut siis tiedätte varmaa mitä tarkoitan  ;)
Haza haza

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.