Kiila

Aloittaja Noidanmetsästäjä, helmikuu 23, 2005, 07:50:51

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Lainaa
... mä oon toivoton.  :D

..mut et oo ainoo ;) Mulla taitaa olla tosi huono kuulo tai keskittymiskyky tai joku, koska kuulen aina kaikki lyriikat ihan väärin.. :)

[tuuli]

Se Armo kappale on muute ihan YÖ!  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaSe Armo kappale on muute ihan YÖ!  ;D

EEiiiiiii :o

matonen

Onpas.  :D Mki muuten kuulin ekaks ton taas tanssien miinakentälle MINÄ kentälle, ehk ihan onneks apulannan sivuilla on oikeet sanat... :P

puska

Minulla ei oo kyllä tullu yhtään kohtaa vielä eteen mistä en ois saanu selvää niin että pitäis tarkistaa. Tai sitten vaan oon kuullut niin väärin että oletan kuulleeni oikein  :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Lainaa

EEiiiiiii :o

kyyyyllllllä!  :D hei alkaa hirmu jousilla, sit tulee kunnon tyttyttyttyt särötys, ja sit .. voi ei! SE ON IHAN yö!  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Miusta tuo alku varsinkin kuulostaa pikkasen yöltä. ;D Yks kohta minkä mie kuulin väärin oli tää "helpompaa olla pölynä lattialla, kuin maksana vatsan alla" Oikeestihan se menee "patsaana vasaran alla" Mie olin ekan kuuntelukerran jälkeen, että hei mitä tuo oli..

Painkiller

Lainaa

kyyyyllllllä!  :D hei alkaa hirmu jousilla, sit tulee kunnon tyttyttyttyt särötys, ja sit .. voi ei! SE ON IHAN yö!  ;D

Nouuuu.. ;D Minen ikuna halua myöntää sitä.. ;)

emmi

no ei taaaatusti ole mitään yötä!!! :) härrre gyyyd sentään!!  :D

Ja seuraavaks sinkuks veikkaisin syöpää.

moikka :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Lainaano ei taaaatusti ole mitään yötä!!! :) härrre gyyyd sentään!!  :D

Ja seuraavaks sinkuks veikkaisin syöpää.

moikka :)

ette te tajua!!!  ;D no, ehkä se sitten johtuu siitä, ettette ole tarpeeksi kuunnelleet yötä.. ::) ;)
allekirjoittanut

pasi

armo kuulostaa kyllä yöltä :) oon mä sitä bändiä niin kauan kuunnellut  :) mikäs vika yössä on??

Vilkku

Löysinpä tänään levystä uuden mukavan puolen, otin sen nimittäin autoon mukaan ja kokeilin miten toimii matkamusiikkina, ja tulos on että loistavasti, koko ajan paremmin ! Ja vauhtisokeus sen kun kasvaa..
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

Lainaaarmo kuulostaa kyllä yöltä oon mä sitä bändiä niin kauan kuunnellut mikäs vika yössä on??

no niin, olen täysin samaa mieltä. armo on just proo kun se on niin yö! ;D
allekirjoittanut

hendu

seuraava sinkku on laululintu tai armo!
Temosen pomppubasso

punainen

Yöltä ne jouset Armossa kyllä kuulostaa... :P Levyn ainoita miinuksia joita nyt on tarttunut korvaan :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.