Kesäaine - dvd

Aloittaja blind_eye, huhtikuu 02, 2006, 07:41:40

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Niin, keskiviikkonahan eli 5.4 tuo jo julkaistaan ! Itse odotan tuon ilmestymistä, kun oon niin monella keikalla kesällä ollut :D jännittää et mitä sieltä tulee  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

pasi(Guest)

joo tässä alkaa olla jo sellanen olo kuin pienenä kun odotti joulua :) no keskiviikko aamuna saa heti yheksänmais hakea kyseisen dvdn.. ja siitä se lähtee ;)

jouhu

Aaa, se tulee jo nyt keskiviikkona ulos?! On ollu vähän muutakin, niin aika tuntuu menevän nopeesti. Miun ei kaiketi tarvii pelätä yhtään näynkö siinä, kun en ollu semmosilla/semmosella keikalla missä olis kamerat ollu.

Painkiller

Uu tänään siis.. Äsken soi ovikello ja ihmettelin että kukahan siellä voi olla..postinkantaja toi paketin jossa oli pari dvd:tä ja yks levy kun se ei mahtunu postiluukusta..mutta täytyy odottaa erästä töistä saapuvaksi..en tahdo yksinäni katsoa sitä yhtä vetoa..
Mutta tuntuupas hyvältä tuo dvd kädessä ;D Tarkotan että pidän kovin noista kansista ja ulkoisesta toteutuksesta. Sisältö on varmaan yhtä hyvää.

puska

Lähetittekö te muuten niitä keikkakokemuksia sinne?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tokya

Mulla faija tänään palas kotiin ja toi 'helsingin tuliaisia' ei edes itse tiennyt että son vasta tänään tullut ulos :D

Itse ajattelin odottaa viikonloppuun ja sitten rentoutua ja katsella tuon yli 10 tuntisen paketin kerralla n_n

Tounakka

Mitänyt nopeesti vilkasin niitä live-pätkiä, niin ainaki taattua Apulantaa on tiedossa. Herättää sekä nostalgisia kesä-tunnelmia, että kateellisia "Noi pääs näkeen ton livenä :oooo"-mielteitä. Blitzkrieg Bop oli hieno!

Ilonen(Guest)

Nojoo määkin hankin sen dvd:n, vaikutti lupaavalta. Tänää ja taitaa mennä koko yö sitä kattellessa.. Huomenna voi sitte kävellä koulussa päin seiniä.  

jouhu

LainaaLähetittekö te muuten niitä keikkakokemuksia sinne?
Joo, mie lähetin ja se julkastiinkin siinä.
Tosiaan, tuo dvd on hyvä, mitä nyt oon jonkinverran jo katellu.

puska

Jes, nyt on diiviidii kourassa. Ja mun ihana satikka näkyy kyl kyl. Pääsinpähän keikuttamaan! Vähän turhan sekava tuo toteutus, mutta muuten tosi hyvä ku on paljon juttua. Ei vaan näy suoraan että mitkä jutut on ykös, ja mitkä kakos levyllä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Juu minäkin sen heti eilen ostin. Liikaa näkyy mua siellä :'D En kyllä kerro missä, sen jokainen saa löytää itse.. :P Mutta tykkään noista kansista ja kaikista kovasti, ne on tosi hienot :o <3
Ja mun piti lähettää se kirje sinne mut unohdin.  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Painkiller

LainaaJes, nyt on diiviidii kourassa. Ja mun ihana satikka näkyy kyl kyl. Pääsinpähän keikuttamaan! Vähän turhan sekava tuo toteutus, mutta muuten tosi hyvä ku on paljon juttua. Ei vaan näy suoraan että mitkä jutut on ykös, ja mitkä kakos levyllä.

Ei se niin sekava ole, miltä aluks ehkä tuntuu. Ja siinä on kyllä siinä vasemmalla semmonen et näkyy esim. 1 tai 2. Et millä levyllä ne jutut on. Siis kun selailee niitä. Ää kirjotan maailman epäselviten :D

Tokya

mun pitäis jossai vaihees kattoa ne heinolan pätkät. niissä saatan näkyäkkin.

Tepi84

No nii... ite ostin heti sinä päivänä kun tää kyseinen dvd julkaistiin.. ja täytyy kyllä sanoa.. että vaikka vitutti sinä päivänä mainitsemattomasta syystä. Ni kun katto suunnilleen iltaan asti aikas myöhään.. ni tuli kyllä aikas härkäänen olo :D "Riittääkö uspi?/ Riittääkö päiväksikään?" :D
Kyllä on aikas paljon kattomatta mut tähän asti mitä on kattonu ni hyvältä näyttää materiaali.
Mut silti täs on yks outo judenssi.. mikä asia on varmasti jo monet kerrat otettu esille. Siis muissa keskusteluissa. Ni se että minkälainen tää ois ollu jos Tuukka ois viel mukana? Siis.. mä uskon että ei ois näin hauska. Niinku.. ei varmaanka läppä lentäis noin paljoo. Ois varmasti paljon vakavamman näköstä. Tai niin mä ainaki luulen.

Ottakaa selvää taas mun selittelystä :D
Haza haza

puska

Lainaa
LainaaJes, nyt on diiviidii kourassa. Ja mun ihana satikka näkyy kyl kyl. Pääsinpähän keikuttamaan! Vähän turhan sekava tuo toteutus, mutta muuten tosi hyvä ku on paljon juttua. Ei vaan näy suoraan että mitkä jutut on ykös, ja mitkä kakos levyllä.

Ei se niin sekava ole, miltä aluks ehkä tuntuu. Ja siinä on kyllä siinä vasemmalla semmonen et näkyy esim. 1 tai 2. Et millä levyllä ne jutut on. Siis kun selailee niitä. Ää kirjotan maailman epäselviten :D

Hoh, kiitos vinkistä :D. Olin vain vähän huolimaton taas ilmeisesti.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.