Vinyylinen Kiila

Aloittaja KatjaRock, heinäkuu 10, 2005, 11:12:25

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Semmosta vaan tännekki ilmailen, että Kiilaahan tosiaan myydään nyt vinyylisenä painoksena semmonen 500 kappaleen läjä. Hintaa 22 euroa vaan. Levy-yhtiöltä sitä on voinu tilata ainaki ja levykauppoihinki varmaan tulossa on. Levyjen määrä on vaan niin pieni että tuskin mistään Prismoista kannattaa ettiä :)

Ite tilasin viimeviikolla ja nyt kovasti oottelen lappua postista. Jännää.
Time goes on, I wont.

jouhu

Tuon hankkimista on tullut mietittyy jo jonkinaikaa. Olishan tuo jännä ajatus, että muutaman vuoden päästä jo tuo olis ehkä aika harvinainen juttu. Hinta vaan hieman mietityttää...pitää ens viikonlopun jälkeen miettii uudestaan, että hankkiiko vai eikö hanki.

Helva

Minä kävin myös sen hakemassa tuossa pari päivää sitten levykaupasta.. Eikä maksanu ku 18,9e  ;)
Todella hyvältä kuulostaa kun pystyy kunnollisesta soittimesta kuunteleen pienten stereoiden sijaan..

Reikaleipa

Just tilasin. Ja samalla tilasin myös Tuukka Plastik julisteen.

Aapsu

Ei jumalauta! Tää on ihan uskomatonta!!!! Tää on mun vinyylifriikin Apulanta-fanin unelma! Ostan kolme  ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Reikaleipa

#5
Huomenna pitäs tulla tilaus kotio. :>

Aapsu

Kävin ostamassa kaksi kappaletta tota levyä Tampereen Swamp Musicista hintaan 18,90e / kpl. Ilmeisesti saatavuus on aika heikko kun Platassakaan ei ollut ja siellä on aina kaikki härölevyt. Toi on kyllä sikahieno levy! Ai saatana! Valkonen vinyyli on niin ubea! Piti turvata selusta ja ostaa kaks jos toinen tuhoutuu ydinräjähdyksessä  ;) Tai sitten myyn sen toisen jollekin hullulle sadalla eurolla huuto.netissä viiden vuoden päästä  ;D Muahhahahahahaaa (ahnetta naurua)
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Lerppa

Onko tuo 500kpl varma tieto vai huhu?

Mie kävin ostamassa tuon Keltasesta Jäänsärkijästä (loisto kauppa!) kun Levarin hinta tuntu vähän pahalta postikuluineen. 19,90e oli Keltasessa ja sitä putiikkia on mukava tukea. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

Ah. Sain just rahaa niin pitääpä huomenna kävästä Swampissa jos nuita siellä vielä olisi (toivottavasti on!) Tänään ainakin vielä oli. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

voi että kun mua vituttaa! Tällähetkellä rahatilanne on erittäin heikko ja olishan se kiva toi vinyylikin omistaa.
Pitää ilmeisesti jutella vähän mamman kanssa jos saisin tilata sen. Kun en sitä viper spank:iäkään saanut :/
älä tunnusta jos sattuu

pasi

tossahan tuo koristaa tietsikkapöytääni :) kuuntel ei vain onnistu kun ei ole soitinta.

Aapsu

Kyllähän toi koriste-esineenäkin toimii, mutta kyllä on aika juhlallista kattella kun neula liukuu valkoisella muovikiekolla ja kaiuttimista tulee mukavasti lo-fi:n kuulosta kevytmeteliä. Onko tämä taivas?
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

KatjaRock

LainaaOnko tuo 500kpl varma tieto vai huhu?

Mie kävin ostamassa tuon Keltasesta Jäänsärkijästä (loisto kauppa!) kun Levarin hinta tuntu vähän pahalta postikuluineen. 19,90e oli Keltasessa ja sitä putiikkia on mukava tukea. :)

kyllä se ihan varma tieto on :)
Time goes on, I wont.

blind_eye

Jeh, tänään tuon sitten sain. 18,90 maksoi. :) Nyt oottelen iskää kotii et voin kuunnella tota (tyhmä ei osaa [eikä uskalla] ite mennä sörkkiin tuota laitetta ;D) :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Aapsu

#14
LainaaJeh, tänään tuon sitten sain. 18,90 maksoi. :) Nyt oottelen iskää kotii et voin kuunnella tota (tyhmä ei osaa [eikä uskalla] ite mennä sörkkiin tuota laitetta ;D) :P

Hahahahahahahahahahahahah! Voi voi teitä cd-ajan lapsia... pikkuveljen kaveri (kova hoppituottaja) just kysy multa vähän aika sitten, että onko sillä väliä miten päin ton vinyylin laittaa soittimeen. Minä siihen sitten vaan, että ei sen väliä jos kummallakin puolella on yhtä hyviä biisejä.  ;D ;D ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.