Eikä vielä ole edes ilta

Aloittaja blind_eye, tammikuu 11, 2007, 09:19:52

« edellinen - seuraava »

blind_eye

Ja tämähän ilmestyy siis ihan kohta, 7.2! :p

Levyn kannet on täällä foorumilla kuvat-osiossa ja tässäpä levyn biisit:

1. Viisaus ei asu meissä
2. Karman laina
3. Kaivo
4. Näytelmä
5. Eikä vielä ole edes ilta
6. Trauma
7. Koneeseen kadonnut
8. Väistö
9. Nimensä alle
10. Ylijäämävalumaa

Kaivo ja Näytelmä säilyttänyt nimensä. :p
(Toni Nosturissa kesäkuussa sanoi yleisölle että ehdottakaa biiseille nimet. Lähinnä näihin päädyttiin Levarin foorumilla :) Toni näemmä hyväksynyt nämä :D Ja sanoihan se Kaivosta jotain tyyliin 'eihän sitä voi enää muuttaakaan.' :D)

Mielenkiintoinen toi Ylijäämävalumaa.. :D

Levykauppa Äxästä saa muuten jo tilata levyä :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

#1
LainaaJa tämähän ilmestyy siis ihan kohta, 7.2! :p

Levyn kannet on täällä foorumilla kuvat-osiossa ja tässäpä levyn biisit:

5. Eikä vielä ole edes ilta

Eih, eih eiiiih!! Ei saa olla levyn nimi biisin nimi!!  :P Apiksella niin kivasti aina ollu oma nimensä levylle (Hiekkaa lukuunottamatta) ja nyt tämä... Nojoo, mut ehkäpä musiikillinen puoli on tärkeämpää.. ::) Kunahn biisit on hyvin kaikki on hyvin.

Nimet on mielekiintosia. Karman laina kuulostaa just niin Tonin sävellykseltä.  ;D ;D

Mites toi nimien ehdotus tapahtui? Saitteko nähdä lyriikat vai ihanko hatusta heittelitte suomenkielen sanoja?

Mietin hetken että mitä hittoo tarkoittaa Väistö.Tuli vaan Väinöö ja väestöö mieleen tai jotain niiden sekotusta mut kyl mä taidan nyt tietää mitä se meinaa.. Niin kuin että väistää jotain.  ::) Suomi hassu kieli on.

Ylijäämävaluumaa kuulostaa hassulle. Kumpa vikabiisi ei ois hidas.  :P Sais olla pitkästä aikaa lopussa jotain rempseetä kuten vaikka nollanollakymppi.
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
Mites toi nimien ehdotus tapahtui? Saitteko nähdä lyriikat vai ihanko hatusta heittelitte suomenkielen sanoja?
Kaivoa soitettiin kesällä keikoilla. :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

Lainaa
LainaaJa tämähän ilmestyy siis ihan kohta, 7.2! :p

Levyn kannet on täällä foorumilla kuvat-osiossa ja tässäpä levyn biisit:

5. Eikä vielä ole edes ilta

Nimet on mielekiintosia. Karman laina kuulostaa just niin Tonin sävellykseltä.  ;D ;D

Mun mielestä se kuulostaa Maj Karman biisin nimeltä. Ja sit oli yks mikä kuulostaa mun mielestä ihan Jarkko Martikaisen biisin nimeltä siis. Ja muutenki   on jotenki oudon kuulosii noi biisien nimet. Mutta tuomitaan tai hyväksytään sitten kun on kuultu.
Haza haza

[tuuli]

Niin no ei ne kauheen Apulantamaisia ole, vaikka kylläkin Karman laina ihan Tonin sutkaukselta kuulostaakin. Väistö häiritsee myös yhä.. Hassu sana.

Kansi on hehkeä. Nokinen Apulanta teksti. Vauh. Edelleenki kyllä harmittaa että levyn nimi on biisi.
Niin ajattelimpa jopa ostaa tuon uuden levyn... ::) Ei sillä että olisi muinainen fanius puhjennut jälleen kukkaansa, vaan kiinnostais kuulla uutta matskua ja muutenki Suomimusaa.
allekirjoittanut

Apulannattaja

LainaaMun mielestä se kuulostaa Maj Karman biisin nimeltä.

Mullekin tuli heti Maj Karma mieleen ton biisin nimestä. Täytyy toivoo, ettei se biisi kuitenkaan muuten kuulosta Maj Karmalta, koska sellainen biisi ei olisi kovin Apulantamainen.

Tosi oudoilta kuulostaa jotkut noista nimistä. Toisaalta osa nimistä on ihan hienojakin. Esimerkiksi Viisaus ei asu meissä kuulostaa aika lupaavalta. Samoin Nimensä alle. Mutta mun lempibiisi nimen perusteella on Trauma! Musta jotenkin tuntuu, että se saattaa olla tosi hyvä biisi. Mutta Ylijäämävalumaa kuulostaa kaikkein omituisimmalta.

Kaivo on näköjään säilyttänyt nimensä. Ja Näytelmä. Hyvä että ovat, ei niitä kuitenkaan enää olisi oppinut kutsumaan millään muulla nimellä.

Tepi84

Viisaus ei asu meissä taas mun mielestä kuulostaa Jarkko Martikaisen biisin nimeltä  ;D ;D
Must ehkä kaikista parhaalta nimeltä kuulostaa toi Eikä vielä ole edes ilta. En tiedä miks.. mut jotenki se vaa kuulostaa korvaan aika hyvältä  :)
Haza haza

Tepi84

Lainaa

Mullekin tuli heti Maj Karma mieleen ton biisin nimestä. Täytyy toivoo, ettei se biisi kuitenkaan muuten kuulosta Maj Karmalta, koska sellainen biisi ei olisi kovin Apulantamainen.

Niin. En mä usko. Eiköhän Toni o pysyny siinä Lantamaisessa tyylissä kuitengii. Vaikka eihän sitä oikee voi tietää mitä sieltä tulee :) Mut sen näkee vähän ajan päästä.. tai siis kuulee  ;D ;D
Haza haza

Apulannattaja

LainaaNiin. En mä usko. Eiköhän Toni o pysyny siinä Lantamaisessa tyylissä kuitengii. Vaikka eihän sitä oikee voi tietää mitä sieltä tulee :) Mut sen näkee vähän ajan päästä.. tai siis kuulee  ;D ;D

Nii. Eikä Koneeseen kadonnut ainakaan kuulostanut sellaselta, että Toni olis yhtäkkiä alkanut tehdä jotain ihmeen Maj Karma -tyylistä musaa.  :) Mutta kohtahan se tosiaan kuullaan. Sitten ei tarvi enää arvailla.  :)

Tokya

Mua suoraansanottuna pelottaa tän levyn ilmestyminen. Ihan sellanen fiilinki että petyn tähän. Jostain syystä en osaa kuvitella mitään kovin iskevää, johtuu varmasti pitkälti siitä, että oma musiikkimaku on muuttunut enemmän raskaamman musiikin suuntaan. No, aina saa toivoa että yllättyy iloisesti.

[tuuli]

Muaki vähän pelottaa, mutta toisaalta aika sama, kun mullakin tuo musamaku vaihtunut vähän toisenlaiseen.. ::) Mut aijon kyl ostaa ton levyn! Mielenkiinto heränny Apikseen taas uudesta levystä kuultua. Muuten jäisin ihan autsaideriks näissä apis-jutuissa.
allekirjoittanut

jouhu

Vähän samoilla linjoilla, että vähän jännittää millanen levy on tulossa, kun, täälläkin, musamaku vähän muuttunut matkan varrella. Toisaalta muutosta on tapahtunu jo Kiilan ilmestymisen aikoihin, kun sillon maku musiikin suhteen oli jo tapahtunut ja se näkyy siinä etten ole kuunnellu esim. Kiilaa melkein yhtään ja siksi ehkä se onkin jäänyt vähän kaukaiseksi levyksi henkilökohtasesti. Mutta todennäkösesti tulen hankkimaan tuon uudenkin levyn itelleni, jos ei muuten niin hianon kannen takia. :)

FantX

Eikä vielä ole edes ilta aiheiset webbi sivut eivät oikein miellytä minua niissä on jotain outoa ne ovat mielestäni hiukan sekavat  :-?, mutta ehkä sivut tuovat erikoisuudellaan hyvin esille apulaudan tyylisuunnan :). Juu ja albumin jotkin biisien nimet kuulostavat hiukan erikoisilta myös. Odotan levyä innolla :)

Tokya

Tosiaan noi nettisivut sai mut melkee pomppii seinille. Tykkäsin enemmän vanhoista. Mulle tuli ekana vähän sellanen keskeneränen fiilis sivuista.

blind_eye

#14
Tonin kommentteja levyn biiseistä:

http://www.soundi.fi/main_02.html

Niin ja EVOEI on ensi viikolla YleX:n viikon levynä! :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.