Koneeseen kadonnut

Aloittaja HIPP-O, marraskuu 10, 2006, 04:20:34

« edellinen - seuraava »

HIPP-O

Eli tässä pian ilmestyvä single joka sisältää nimikko biisin että myös pari muuta raitaa. Innolla odotellaan ja Ylex:lle on tulossa ensisoittoon 13.11 kello 8.20
Mitään odotuksia tai toiveita levyn suhteen?Toni on myös kirjoittanut tästä apulannan kotisivuille. Tämä on siis Eikä vielä ole edes ilta- levyn edeltävä single. ja nyt teidän vuoronne puhua..
Coolit vibat ravistaa mua, aukee portit taivaiden.

-Tiia

Biisi oli tarttuva. Kertoasäe jäi soimaan päähän. Pidin todella.  ;)

MarSka

Siis aivan mahtava!  :D Tykkään!  ;D

Painkiller

Kelpo biisi.

Videokin on hieno, näin sen tänään Voicelta.

 ;) joo, en voi muuta kun ihmetellä. taitaapi olla ihmeellinen paikka se hietaniemen hautausmaa jos tämäkin levy on siellä kynäilty :) joo jag tyccer om... isoa kättä Wirtaselle, Santapukille ja Lehtiselle. Kiitos jo valmiiksi.

Blackie(Guest)

Ensimmäistä kertaa apulannan uuden tuotannon kuullessa oloni oli pettynyt. Biisi kuulostaa niin täysin vanhalle, jo kertaalleen tehdylle kappaleelle. Liikaa yhtäläisyyksiä vanhojen kappaleiden kanssa.

blind_eye

Musta toi on aivan mahtava! Tykkään ylipaljon<3
Oli pakko laittaa puhelimeen toi biisi et saan koulussaki kuunnella ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tepi84

LainaaEnsimmäistä kertaa apulannan uuden tuotannon kuullessa oloni oli pettynyt. Biisi kuulostaa niin täysin vanhalle, jo kertaalleen tehdylle kappaleelle. Liikaa yhtäläisyyksiä vanhojen kappaleiden kanssa.

Mä oon samaa mieltä. Se on mun mielestä ku paloja vanhoista biiseistä. Ei hyvä. Must jotenki alkaa  tuntuu että levy onki sit varmaa joku rankempi versio joistain levyn biiseistä. En tiedä. Mutta ei hyvä yhtään.
Haza haza

puska

#8
Minä rakastuin sanoihin heti ne kuultuani. Kertsi on vitun kova, mutta säkeistöissä mättää jokin. Jos nyt otetaan esimerkkinä vaikka tämä "ympyrää-ää"-kohta, joka kuulostaa ihan hirveältä. Tuntuu että Toni on säveltänyt liian vaikean melodian itselleen. Mutta kertosäe jytää! Etenkin ne sanat  :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Eilen kuulin ja näin (videon) ekaa kertaa tän kipaleen. Sama kuin Puskallakin, ihastuin sanoihin heti. Mutta en nyt tiiä mistä johtu vai mitä ihmettä tapahtu, kun se soitanta ei nyt heti alkuun napannu oikeen... Pitää kuulla useemman kerran, jotta pystyis analysoimaan syvemmin.

tila

Paljon paremmalta vaikuttaa kun Kiila. Ja ei sen kappaleen kuulukkaan aueta ekalla kuuntelulla.

Vilkku


Mjoh, nyt voi jo kommentoida.

Kuulin biisin ekaa kertaa tänään radiosta. Laitoin radion päälle, biisi alko just ja mun eka ajatus oli, että "toivottavasti tämä ei nyt ole Koneeseen kadonnut". Mutta ei siksi, että se olis pahalta kuulostanut vaan ku oli vähän kiire. Mut olihan se jäätävä kuuntelemaan sitte.

Puskan kanssa olen samaa mieltä siitä, että se "ympyrää" -kohta on vähän epämiellyttävä. Mut kyllä mä muuten tykkään, kovastikin. Sinkun kaks muuta biisiä on nyt parhaillaan vasta ekaa kertaa kuuntelussa, joten niistä kommenttia vasta myöhemmin.
[ -You should see my scars- ]

Mikros

On nyt pari kertaa tullut tuo kuunneltua, ja alkaa jo pikkuhiljaa tuo biisi aukeamaan mulle. Tämän hetkinen fiilis biisistä on loistava, kertosäe rokkaa!

Vilkku


Päivitystä omiin fiiliksiin.

"Ympyrää" ei kuulosta enää niin pahalta. Johtuneeko siitä, että oon kuunnellu biisiä aika paljon kuulokkeilla, jotenkin mulle sillai biisit aukee aina vähän paremmin. Tiiä sit miksi.

C-osa ei oo mun suosikkeja, mut täytyy sanoa, että Tonin ääni kuulostaa siinä hirmu hyvältä, pisteet siitä.

Niitä kahta muuta en vieläkään osaa kommentoida :P
[ -You should see my scars- ]

puska

Mistäkähän tuon viideon voisi helpoiten bongata?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.