Koneeseen kadonnut

Aloittaja HIPP-O, marraskuu 10, 2006, 04:20:34

« edellinen - seuraava »

jouhu

Töllöstähän sitä tietysti voipi bongailla, jos jaksaa... Mutta joku on näköjään laittanu tuon myös tuonne You Tubeen.

Tokya

koneeseen kadonnut biisin otin aluksi tosi kriittisesti vastaan. Olin ihan "no tässäkö tää nyt oli" fiiliksellä, mutta hetken päästä olin tosi mukana ja ihan "jes, loistavaa, hienoo jätkät!" vieläkin tää vaihe menossa ko. biisin kanssa.

Likainen vesi ja syntisten pelastaja oli mulle eka kuuntelulla "hyiyökenkuuntelekoskaan" -biisejä. Mutta nyttemmin monen kuuntelukerran jälkeen likainen vesi on noussut ehdottomasti singlen lempibiisiksi, kertosäe <2

Syntisten pelastaja on mulle vielä vähän kova pala. En tiiä mitä mieltä olisin siitä. Jotenkin en pääse yhtään kiinni sanoihin. Täytyy tässä katella.

forte

Ei siinä oikeastaan mitään ylistämistä ollut. Ei mikään maailmaa valloittava kappale, mutta väliäkö tuolla. Video on vähän tekemällä tehty, ei oikein kolahtanut. Mutta, kappaleessa tykkään rajattomasti lyriikoista. Ihan totta, yksi vaikuttavimmista taidonnäytteistä Apulannalta. Ehkä. No, en tiedä.

Tältä seisomalta en uskalla varmaan sanoa tulevasta albumista mitään, jos tuollaisen sinkun kerta ovat valinneet. Onhan tuo suhteellisen tarttuva, mutta jos ei parempaa tuolta levyltä löydy niin huhhuh... *Toivoo parasta*
the coldest blood runs through my veins

blind_eye

Lainaa
Tältä seisomalta en uskalla varmaan sanoa tulevasta albumista mitään, jos tuollaisen sinkun kerta ovat valinneet. Onhan tuo suhteellisen tarttuva, mutta jos ei parempaa tuolta levyltä löydy niin huhhuh... *Toivoo parasta*
Eikös Toni maininnut jossain että KoKa on levyn hitain biisi.. :D

Kyllähän tota KoKaa jaksaa vieläkin kuunnella.

Mä en olis ikinä tajunnu Syntisten pelastajaa, mut Toni kävi vähän Levarin boardilla kertomassa siitä.. :o
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Rea

Tääkään ei erityisemmin ihastunu tuohon kipaleeseen... Kertsi kyllä on tarttuva, ja sehän on varsinkin festareita ajatellen kiva asia :) Mutta mutta... Albumia odotellessa ^^
Akateemikko ja silti noin sekaisin

[tuuli]

Vitsit hassuu kun en oo kuullu.. Joku lähettää sen mulle mesessä?  ::)
allekirjoittanut

Rea

You tube anakin tätä autto asiassa :) vaikkakin tosin kuuli sen yhen kerran sillon ensisoitossa YleX:ssä. YT:stähän löytyy vaikka mitä hassuu, myös apiskamaa.
Akateemikko ja silti noin sekaisin

[tuuli]

Sieltä löytyy melkein mitä vaan.  8-) kiitti tiedosta meenkin joku ilta etsimään!
allekirjoittanut

[tuuli]

Hei jee oon kuunnellu joku 3 kertaa ja tykkään.  :)

Mut Toni vois vaihtaa tyyliä hittibiisien säveltämisen kanssa.. Turhan samalla kaavalla tehty kuin pahempi toistaan, vasten mun kasvojani ja näin.. Mut musta ehkä noista kolmesta paras.  ;)

Hassuu kuunnella tosi pitkästä (?) aikaa taas Apista. Vois ostaa sen uuden levyn kun se tulee. Ei tuu tosiaan liikaa suomalaista täällä kuultua..
allekirjoittanut

SaintJimmy

Jostain syystä sen biisin alku pyörii mun päässä koko ajan... *koneeseen kadonnutta ei voi takaisin saada...koneeseen kadonnutta ei voi takaisin saada....* mut älkää kysykö miks, en tiedä...  :-?  Kyl se on tosi hyvä biisi mut silti ei ihan mun suosikki...  8-)
- There'll be no angels gracing the lines -



Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.